Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

+22
koNijntje
_Lana_
Bruintje Beer
Sanne
loesje
Steep
Ayla
Mida4you
peach
Slakje
Fiwen
Novalee
Annie24
pindaatje
kwak
SarahKey
Annemie
Happydobby
Liadan
sabje
Parisienne
Fiebje
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Fiebje di 22 mei 2012 - 6:08

Zoals de titel al zegt, wat trekken jullie je kindjes vannacht aan?

Ik stond net zo te dubben, wel/geen shirt i.p.v. Een pyama. Wij hebben een redelijk 'koel' huis normaal gesproken maar manlief dacht vanmiddag; goh laat ik eens de ramen open zetten met als gevolg dat het binnen nu 24 graden is :-(

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 6:10

ik denk dat ze vannacht alleen in een romper met korte mouwen slaapt met eventueel een korte pyjamabroek. Het is nu 28 graden boven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Parisienne di 22 mei 2012 - 6:12

Het is in N.'s kamertje 25 graden. Ze ligt vanavond in een romper met korte mouwen en een slaapzak. Als ik naar bed ga leg ik nog even een lakentje over haar heen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  sabje di 22 mei 2012 - 6:18

M.ax ligt nu in een romper met lange mouwen en een zomerslaapzak. Er ligt ook nog een lakentje, maar die schopt hij van zich af. Het is nu 26 graden op zijn kamer. Ik vind het zelf niet fijn om met blote armen te slapen lig dan altijd onder het dekbed. Als het nog warmer word of voel dat hij het wel heel erg heet heeft dan krijgt hij morgen een romper met korte mouwen.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 6:22

Romper met lange mouwen, broekje en zomerslaapzak. Het is boven 22 graden, koelt in de loop van de nacht hooguit af tot 20.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Liadan di 22 mei 2012 - 6:23

Zoon ligt in een romper met korte mouw en een slaapzak in bed.
Onze dochter krijgt zo een zomerpyama aan (korte mouw en korte broek) en kan zelf wel kijken of ze onder of op haar dekbed gaat liggen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Happydobby di 22 mei 2012 - 6:27

M. heeft een shortama aan + zomerslaapzak.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Annemie di 22 mei 2012 - 6:30

Romper met korte mouw en zomerslaapzak. Het is 27 graden op zijn kamer.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 6:35

Romper met korte mouwen, zomerslaapzak, dubbelgeslagen ledikantdeken. Ze krijgt om 23 uur nog een fles dan kijk ik even of ze het heel warm heeft. Wij slapen niet aan de zonkant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  SarahKey di 22 mei 2012 - 6:40

Gaf net in het andere topic aan dat ik dit best moeilijk vind.
"s avonds is het nog erg warm in Siem's kamertje, maar het koelt snel af.
We doen vannacht een romper met lange mouw aan, zomerslaapzak en een deken.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  kwak di 22 mei 2012 - 6:54

D. ligt in een romper met een lakentje. Als ik vanavond naar bed ga leg ik er nog een dun dekentje overheen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  pindaatje di 22 mei 2012 - 6:56

Alleen een mouwloze romper. Het is 26 graden op zijn kamertje ondanks rolluik voor het raam, en de zon staat er nu nog pal op.
Als wij op bed gaan voel ik even hoe warm hij het heeft en krijgt hij indien nodig zijn slaapzak aan of een lakentje over.

Dochter draagt een nachtjapon met korte mouw en ligt onder de dekbedhoes (dekbed zelf is er al uit), en deze schopt ze straks toch af.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 7:04

Ze gaat nu net het bed in met een een rompertje met korte mouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Annie24 di 22 mei 2012 - 7:07

Romper zonder mouwen, pyama shirt met lange mouwen en een hele dunne zomerslaapzak.

Het was de bedoeling hem een korte mouw shirt aan te doen, maar meneer heeft eczeem en heeft vandaag op het kdv zijn hele arm open gekrabt. Om bloedende taferelen te voorkomen, dus toch maar een pyamashirt met lange mouwen.
Gelukkig heeft hij 's morgens de zon op zijn kamer, dus is het er nu niet ontzettend heet.
We wonen in een oud huis zonder isolatie en het voordeel daarvan is dat het 's nachts ook weer snel afkoelt smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Novalee di 22 mei 2012 - 7:19

N. is nu nog wakker maar ze gaat straks slapen in een romper met lange mouwen en een zomerslaapzak. Het was net 27 graden op haar kamer en de zon staat er nu nog op. We hebben boven alles tegen elkaar open gezet in de hoop dat het wat doorwaait maar ik vrees dat het weinig zin heeft.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Fiwen di 22 mei 2012 - 7:46

J. heeft het heel snel warm dus draagt nu alleen een romper zonder mouwen en er ligt een dekbedje over haar benen. Als ik straks naar bed ga voel ik even hoe warm het is op haar kamer en leg ik eventueel het dekbedje wat verder over haar heen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 10:01

Nou heb 'm vandaag wel een korte pyama aangegeven en lekker boven zijn deken gelegd/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Slakje di 22 mei 2012 - 19:21

Normaal draagt ze een body + pyjama. Deze nacht een T-shirt en een broekje onder de slaapzak. Gelukkig is het hier deze nacht fel afgekoeld.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  peach di 22 mei 2012 - 19:25

is het bij jullie echt zo warm?! hier dus echt niet
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Mida4you di 22 mei 2012 - 19:49

Z. heeft vannacht in een korte romper geslapen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Ayla di 22 mei 2012 - 19:51

Hier is het binnen nog 21,5 graad, op de slaapkamer 20 geloof ik. Ze heeft geslapen in een romper met lange mouwen en een tussenslaapzak.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Steep di 22 mei 2012 - 20:56

R had vannacht een romper met korte mouwen aan en een dunne slaapzak, geen dekente o.i.d. Op zijn kamertje was het 24 graden.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  loesje di 22 mei 2012 - 21:48

a sliep met een luier en een lakentje maar het is hier ook erg warm
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Novalee di 22 mei 2012 - 22:40

peach schreef:is het bij jullie echt zo warm?! hier dus echt niet
Het is nu al/nog 25 graden op N.'s kamer, en de zon staat alleen aan het eind van de dag eventjes op die kant van het huis. Dus ja, het is hier echt zo warm smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Sanne di 22 mei 2012 - 23:14

peach schreef:is het bij jullie echt zo warm?! hier dus echt niet

Het is hier nu buiten alweer 23 graden. Binnen is het momenteel 26 graden in de woonkamer. We wonen in een appartement en de slaapkamer grenst aan dezelfde kant als de woonkamer, dus ik neem aan dat het ook daar 26 graden is. Vannacht was het nog 24 graden binnen, dus H. heeft alleen in een rompertje met korte mouwen geslapen vannacht en onder een dubbelgeslagen wiegdekentje.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum