Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gezocht!

2 plaatsers

Ga naar beneden

gezocht! Empty gezocht!

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 2:22

Hallo allemaal,
Ik ben nu al rond aan het kijken naar een leuk carnavalskostuum (ja nu al :p vorig jaar was er niks meer in mijn maat) en nu kwam ik op het idee om als Pebbles van de Flinstones te gaan. Ze heeft een groen t-shirtje aan met een panter/luipaard print en een felblauw broekje. De volwassen Pebbles heeft hetzelfde aan alleen dan een knalrose shirtje en een zwart rokje
Wie weet waar zo`n t-shirt te krijgen is? Ik weet bij de H&M hebben ze ze gehad maar hebben ze nu geloof ik niet meer. Alvast bedankt.

gezocht! 9k= gezocht! Images?q=tbn:ANd9GcTsDhRgmkuyS6RhysNqZBry36xK41bZbWyxW90_cfep3cAkSXMvEQ

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht! Empty Re: gezocht!

Bericht  VeryCherry vr 26 nov 2010 - 2:42

Lily schreef:Hallo allemaal,
Ik ben nu al rond aan het kijken naar een leuk carnavalskostuum (ja nu al :p vorig jaar was er niks meer in mijn maat) en nu kwam ik op het idee om als Pebbles van de Flinstones te gaan. Ze heeft een groen t-shirtje aan met een panter/luipaard print en een felblauw broekje. De volwassen Pebbles heeft hetzelfde aan alleen dan een knalrose shirtje en een zwart rokje
Wie weet waar zo`n t-shirt te krijgen is? Ik weet bij de H&M hebben ze ze gehad maar hebben ze nu geloof ik niet meer. Alvast bedankt.

gezocht! 9k= gezocht! Images?q=tbn:ANd9GcTsDhRgmkuyS6RhysNqZBry36xK41bZbWyxW90_cfep3cAkSXMvEQ

Ik heb nog zo'n roze luipaardprintshirtje liggen, maat S, ik weet niet of je die past?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht! Empty Re: gezocht!

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 3:11

Is mijn maat smile wat wil je ervoor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht! Empty Re: gezocht!

Bericht  tayce vr 26 nov 2010 - 3:53

Ik weet niet waar je woont maar hier in zuidlimburg werd je vorig jaar doodgegooid met die flintstone pakjes in de carnavalwinkels. Ik weet dat ik vorig jaar ze overal tegenkwam. Mocht je niets kunnen vinden wil ik wel voor je kijken hier.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht! Empty Re: gezocht!

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 4:38

Ja ik heb op internet dat rose pakje ook al gevonden maar ik ga geen 40 euro betalen voor een pakje wat je zelf goedkoper kan aanschaffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht! Empty Re: gezocht!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:20

up, als nog iemand tips heeft .... want ik vind nog steeds niks Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht! Empty Re: gezocht!

Bericht  VeryCherry do 2 dec 2010 - 23:29

Sorry, zie nu pas dat je gereageerd hebt, is brievenbuspost toch? Als ik hem in zo'n bubbelenvelop doe kan ik hem zo opsturen. Ik hoef er niks voor te hebben hoor smile PM me maar als je interesse hebt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht! Empty Re: gezocht!

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 0:01

je hebt PM smile en superbedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht! Empty Re: gezocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum