Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht; een bed.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht; een bed. Empty Gezocht; een bed.

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 9:10

Vannacht is ons bed uit elkaar gevallen laughcry We lagen te slapen (het was 4.00u) en ineens schrokken we van een keiharde knal, en dacht ik dat we beschoten werden Embarassed Maar de middenstang is met schroeven en al uit elkaar geknald, waardoor dat de hele kamer door vloog en wij zakten met onze voeten zo door het frame heen met matras en lattenbodem.... Haha. Ik ben me doodgeschrokken nerd

Maar.. nu hebben we dus vannacht van ellende maar met matras en al op de grond geslapen. En kunnen we hem wellicht tijdelijk maken, maar het is gewoon het einde van ons bed!

Nu willen we graag een goed, nieuw bed, bij voorkeur een boxspring. Maar geen leen bakker / kwantum / jysk bed, we willen gelijk investeren in een goede, en dat mag dan ook wel wat kosten. Máár ik wil wel graag een echt goed bed hebben! Dus vertel, wat raad je aan?

Mijn ouders hebben Hastens, maar die vind ik te duur. Schoonouders hebben Auping, dat is wellicht beter betaalbaar? (?)

Help!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; een bed. Empty Re: Gezocht; een bed.

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 9:39

Hahaha, kan me voorstellen dat je schrok! Balen van je bed. maar wel een goede gelegenheid om een goed, nieuw bed te kopen toch? Wink

Auping is wel beter betaalbaar maar ook daar kun je het zo duur maken als je zelf wilt. Je hebt ook nog swiss nog wat? Ik heb echt geen verstand van bedden haha.

Ik heb een ikea-bed en ik ben zielsgelukkig, dus aan mij moet je het niet vragen. Waarom antwoord ik dan? Geen idee haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; een bed. Empty Re: Gezocht; een bed.

Bericht  Mamsie ma 19 dec 2011 - 9:59

Norma of Siwss Sense zijn ook boxsping bedden maar dan wat goedkoper. OOhja en Ubica.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; een bed. Empty Re: Gezocht; een bed.

Bericht  Prosecco ma 19 dec 2011 - 10:07

Mijn vriend heeft een boxspring van de Ikea en die slaapt echt heerlijk! Je hebt daar heel veel verschillende soorten matrassen bij, in diverse prijsklasses!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; een bed. Empty Re: Gezocht; een bed.

Bericht  Lady4 ma 19 dec 2011 - 10:37

Ik was voor mijn boxspring van 1.60-2.00 meter in totaal 1500 euro kwijt, inclusief een lits jumeaux vierseizoenen dekbed en een beschermset. Ik slaap er héérlijk op!

Edit, ik heb trouwens deze: http://www.beterbed.nl/product/382336.do. Het was destijds een actie waarbij je het tweede matras gratis kreeg. Ik heb toen gekozen voor een tweepersoonamatras, waar dus 50% vanaf ging. Beter Bed heeft heel vaak zulke acties, dus het loont zeker de moeite om er eens te gaan kijken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; een bed. Empty Re: Gezocht; een bed.

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 11:08

Hier in de stad zit een Swiss Sense outlet zag ik. Misschien kan je daar een bed kopen? Zullen wel meer outlets in NL zitten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; een bed. Empty Re: Gezocht; een bed.

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 11:12

Je hebt natuurlijk ook nog BeterBed en de Beddenreus. Over de laatste heb ik goede dingen gehoord. Ik wil ook wel een nieuw bed, maar ik zie een nieuw bed als een nieuw begin van dingen. En ik hoop die in 2012 dan ook te mogen aanschaffen met mijn partner. (Wellicht wishfull thinking, maar dromen mag. :P)

Trouwens, moest wel erg lachen om jouw verhaal. Wat zul je zijn geschrokken! Ik zie het (helaas) helemaal voor me. Net zo'n slecht filmpje van dat programma met bloopers. Gezocht; een bed. 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; een bed. Empty Re: Gezocht; een bed.

Bericht  limbogirl82 ma 19 dec 2011 - 11:37

Ik heb zojuist een topic over boxsprings geopend omdat ik ook op zoek ben...
Vind het erg lastig kiezen.
Deze vind ik ook wel mooi

http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedden-boxsprings/boxsprings/wehkamp-nl-complete-boxspring-(luxe-comfort)/C28_8H2_H25_419778/?PRmin=65&PRmax=3615&KAPRmin=6500&KAPRmax=361500&F=2,8,19,4,17&PI=0&SM=0

Ga jouw topic ook ff volgen.
Volgens mij is een binnenveringsmatras wel goeie.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; een bed. Empty Re: Gezocht; een bed.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum