Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fit worden, wie doet er mee?

+10
Silver
Suus
Mees
Elsje
Coco
Tullow
Guus
_Lacey_
Sugarfall
Sorrento
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sorrento vr 11 mei 2012 - 8:16

Hallo allemaal,

Na de zoveelste dag waarop ik mezelf heb volgestopt met lekkernijen en waarop mijn beweging bestond uit een stukje lopen van de bank naar mijn keukenkastje/koelkast en weer terug, heb ik besloten dat het genoeg is geweest!

Ik ga vanavond op tijd naar bed (aan mijn ritme werken), morgen hardlopen en gezond voedsel kopen en vanaf dan vlammen! Gewichtsverlies is niet mijn grootste prioriteit, maar wel mooi meegenomen natuurlijk. Het belangrijkste is in ieder geval dat mijn energieniveau omhoog gaat en dat ik me lekkerder in mijn vel ga voelen.

Wie doet er mee?
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sugarfall vr 11 mei 2012 - 8:31

Ik doe wel mee! Ik wil niet afvallen, maar wel een betere conditie opbouwen en me gewoon fitter voelen. Ik wil vanaf zondag gaan sporten, en dan sowieso een keer in de week, als het haalbaar is twee keer, maar eerst maar eens die een keer zien vol te houden. Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sorrento vr 11 mei 2012 - 8:35

Leuk dat je mee doet!

Ik wil het inderdaad ook niet gaan overdrijven, gewoon rustig aan beginnen. Ik was steeds van mening dat ik geen tijd had om te sporten, maar vandaag bedacht ik me ineens dat 1 à 2 uur per week echt prima moet lukken. Bovendien zal het me hopelijk energieker maken, waardoor ik 's ochtends makkelijker uit bed kan komen - dit levert me dan weer wat extra tijd op smile
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  _Lacey_ vr 11 mei 2012 - 8:45

Ik doe ook mee!

Afvallen hoef ik absoluut niet (ik moet eerder nog wat kilo's erbij), maar ik wil me gewoon energieker/fitter voelen. Nu het weer langer licht is wil ik het 's avonds wandelen weer gaan oppakken.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 8:51

Ik doe ook mee.Fit worden, wie doet er mee? 561177 Ben sinds anderhalve week weer begonnen met fitnessen, 2x per week. Verder probeer ik er altijd al op te letten dat ik niet te veel slechte dingen eet. En elke dag een stukje wandelen met mijn zoon. Ik hoef ook echt niet af te vallen, maar minder vet en meer spier is altijd mooi meegenomen. En verder moet vooral mijn conditie fiks verbeteren, volgens de test van de sportschool was die echt te droevig voor woorden.Wink

Mooie profielfoto trouwens Sorrento! Ben je nieuw hier?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sugarfall vr 11 mei 2012 - 9:30

Ja inderdaad, ik stel meestal te hoge doelen, en dan in het begin ga ik twee of drie keer per week sporten, maar dan ben ik het daarna meteen zat en stop er helemaal mee, dus nu maar eens zo beginnen.

Ik wil op zondag naar de sportschool gaan voor 1-2 uurtjes, en dan door de week savonds buiten nog een rondje hardlopen of iets, het wordt nu natuurlijk ook lekkerder weer Very Happy Ik hoef dus niet af te vallen maar ik snack wel teveel, ik merk in ieder geval dat ik meer energie heb als ik een tijdje minder snack en/of minder suiker eet, dus daar wil ik ook op gaan letten. Ik wil ook gewoon strakkere bovenbenen voordat de zomer begint... Fit worden, wie doet er mee? 394967
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Guus vr 11 mei 2012 - 21:09

Ik doe ook mee! Ik moet ook echt fitter worden...

Ik fiets meestal naar mijn werk (half uurtje enkele reis) en loop veel en lang met de hond maar merk dat i daar na al die tijd echt jog moe van kan zijn...

Dus nu met het mooie weer, ik ga weer hardlopen! Vorige week 3,8 km gelopen en vandaag is mijn doel 5 smile

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Tullow vr 11 mei 2012 - 21:17

I'm in! Sinds een maandje ben ik weer aan het fitnessen en ik wil er ook bij hardlopen. Ik hoop morgen de tweede les van Start to Run uit te lopen. Mijn conditie moet gewoon echt verbeterd worden, want die is 0,0 op dit moment.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Coco vr 11 mei 2012 - 21:31

Ik doe ook mee. Voor mijn zwangerschap sportte ik dagelijks minimaal 1 uur, soms ook 2-3 uur. Sinds mijn zwangerschap heb ik tot nu toe in totaal msschien 20 uurtjes gesport laughcry .
Als de kids op bed liggen ben ik meestal gesloopt en komt er niets meer van. Gister maar eens geprobeerd met kids erbij. Ging perfect en hield het meteen ook 1.15 uur vol. Viel dat even mee. En mijn dochtertje is een perfecte coach! En zoontje deed mooi mee op zijn manier. ( ik heb tig sportdvd's). Ik wil nu minimaal om de dag sporten en het liefst dagelijks. Die endorfine heb ik gewoon echt nodig om mij happy te voelen.
Ben nu ook druk met graven in de tuin voor de trampoline voor de kinderen. Maar daar ga ik zelf ook gebruik van maken. Very Happy

Ik heb trouwens ook veel behoefte aan goed, gezond voedsel als ik sport. Dan trekt slecht voedsel mij amper itt wanneer ik niet sport. Herkenbaar?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Elsje vr 11 mei 2012 - 21:49

Ik wil ook graag mee doen!

Wil al een poosje beginnen maar het lukt niet zo, misschien dat het zo met steun van elkaar lukt.

Ik wil graag meer energie door gezonder voedsel en meer bewegen. Zodat ik energieker en vrolijker wordt.

Ik heb een maand geleden de cascaderun gelopen 8km. En had daar eigenlijk wat beter voor moeten trainen. Maar ik heb hem wel helemaal in 1x gerent. Toen had ik echt een doel om te sporten. Nu mis ik die motivatie en heb het idee dat mijn conditie na de loop helemaal weg is. Zelfs kleine stukjes zijn al weer moeilijk.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Coco za 12 mei 2012 - 9:20

En heb je al flink ingeslagen qua gezond voedsel Sorrento?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Mees za 12 mei 2012 - 20:51

Ik denk dat ik hier ook maar eens aan mee moet gaan doen. Absoluut niet om af te vallen (want ook bij mij moeten er eerder kilo's bij), maar ik ben zo futloos. Heb nergens energie voor (waarschijnlijk ook doordat ik te licht ben) en hopelijk wordt dat beter door weer meer te bewegen en beter te eten.
Mijn voornemens zijn om iedere ochtend te gaan ontbijten. Ik heb heel veel moeite met 's morgens eten, maar fruit gaat nog wel dus daar wil ik mee gaan beginnen. Ook wil ik 2x in de week gaan skeeleren. Eerst nog wat kortere afstanden om weer te wennen en dan steeds grotere afstanden.

Vandaag gaan we (vader, zusje en ik) een stuk wandelen op de hei voor moederdag..dus dat is al een goed begin.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sugarfall za 12 mei 2012 - 23:30

Wow 2 uur per dag sporten Nois, dat zou ik echt nooit kunnen volhouden, knap hoor smile Wel fijn dat je het nu alweer meteen 1,5 uur kon volhouden.

Veel plezier met wandelen vandaag Mees!

Ik ga me nu naar de sportschool slepen... laughcry Heb echt geen zin haha, maar ik ga wel gewoon, anders komt er nooit iets van.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Elsje zo 13 mei 2012 - 5:14

Goed bezig meiden!

Wie wil me een schop onder de kont geven zodat ik ga hardlopen ipv van op de bank hangen. Blegg...
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Mees ma 14 mei 2012 - 3:46

Het wandelen was lekker gisteren. Helaas niet heel lang geweest omdat ik wat last van mijn enkel.
Vanmorgen vergeten te ontbijten..was nogal aan het haasten en stressen en daardoor helemaal vergeten. Morgen moet ik echt iets nemen voordat ik van huis ga!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sorrento ma 14 mei 2012 - 11:47

Hee hoi! Ben ik weer! Wat leuk dat er zoveel animo voor dit topic is smile

Freakielief: Dank je, vind het zelf ook een erg mooie foto, helaas ben ik het niet zelf, haha.

Ok, nu ter zake:
Afgelopen vrijdag ben ik onverwacht bij mijn vriendje blijven slapen en toen vond ik het stiekem toch wat chiller om wat langer naast hem te liggen dan om vroeg uit bed te gaan om te gaan hardlopen en om gezonde boodschappen te doen voordat ik naar mijn werk ging, haha.

Ik heb inmiddels wel gezonde boodschapjes gehaald en ik heb zojuist ook mijn Ipod teruggevonden, dus nu kan ik morgen mooi hardlopen! :-) Verder heb ik voor donderdagochtend een sportafspraak staan (samen met een vriendinnetje, dus dan moet ik wel echt!)

Volgens mij had ik er in mijn openingspost nog niets over gezegd, maar het plan was om even alcoholloos te gaan en dat is tot op heden nog niet gelukt Cry Morgen pubquiz en overmorgen bios + daarna een kort cafebezoekje, dus die dagen wordt het ook lastig.. Ik geloof dat ik mezelf maar even toesta om dan nog even (met mate!) te genieten en dan vanaf donderdag alcoholloos door het leven te gaan - in ieder geval tot het einde van mijn tentamens (half juli)

Ben benieuwd Laughing
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sorrento ma 14 mei 2012 - 12:07

Hoe staat het er tot op heden voor bij jullie?

Lacey, heb je al gewandeld?
Freakielief, heb jij ondertussen nog gefitnesst/ gewandeld?
Sugarfall, ben je afgelopen zondag al naar de sportschool geweest? Ik voel me inderdaad ook stukken beter met minder ongezond voedsel in mijn lichaam. Ik hoef niet eens echt af te vallen, maar het zou wel leuk zijn als mijn zijvetjes zouden verdwijnen – en oh, als we toch bezig zijn: ik wil wel graag met mijn blote benen over elkaar kunnen zitten zonder dat mijn bovenbenen ineens een stukje breder lijken (snappen jullie wat ik bedoel?)
Goochempie: Oh, dat fietsen + lopen met de hond vind ik al heel wat! Heb je je 5 km hardlopen nog gehaald?
Tullow: Les 2 van start to run inmiddels volbracht? Ik ga denk ik eerst even op eigen houtje hardlopen, kijken hoe ver ik daarmee kom. Ik loop altijd het liefst op mijn eigen muziekjes en niet op muziek die door een ander (Evy dus, bijv) is uitgezocht
Nois: Wow, dagelijks sporten vind ik wel heftig. Aan wat voor sport(en) moet ik dan denken? Goed dat je weer een beginnetje hebt gemaakt. Dat gat voor die trampoline, graaf je die zelf? Dat is vast ook een goede work-out! En als de trampoline er eenmaal staat kun je daarmee inderdaad ook prima aan je beweging komen, super leuk!
Verder eet ik inderdaad automatisch veel gezonder als ik beweeg. Toen ik nog lid was van de sportschool liep ik altijd na het sporten rechtstreeks door naar de groenteafdeling van de Jumbo om daar allemaal verantwoorde producten te kopen :-)
Elsje: Vooral actief worden in dit topic, ik zit hier voorlopig nog wel. Is er niet binnenkort ergens een loopwedstrijd te vinden waarvoor je zou willen trainen?
Mees: Balen van je enkel! Heb je dat vaker? En inderdaad: morgen wel echt ontbijten hoor, is belangrijk! Er zijn weinig dingen die ik goed doe op eetgebied, maar ontbijten doe ik eigenlijk wel bijna elke dag! :-)
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Suus ma 14 mei 2012 - 22:24

Kan ik ook nog meeschrijven hier? Ik neem mezelf al tijden voor om vaker te gaan sporten, maar ik krijg het telkens weer voor elkaar om dan toch niet te gaan. Te druk, geen zin... Onzin natuurlijk, want zoveel tijd hoeft het niet te kosten. En nu ook, ben vrij vandaag en hang al een uur rond op het forum!
Ik wil weer fanatieker gaan hardlopen. 10 juni doe ik mee aan een loopje van 5 km en daar moet ik echt nog even voor trainen. Eigenlijk moet ik gewoon nu mijn kleren en schoenen aandoen en gaan!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sugarfall di 15 mei 2012 - 1:09

Sorrento ik snap wat je bedoeld, ik heb het dan niet echt bij mijn benen maar meer op mijn heupen. Een kilo of twee minder daar zou ik heel fijn vinden Very Happy Ik ben zondag naar de sportschool geweest, alleen jammer want ik was er te laat, ze gingen om 15.00 dicht, dus ik heb uiteindelijk maar een klein uurtje kunnen sporten, maar is ook wel weer fijn zo voor het begin.

Morgen ga ik weer, er zit ook een zwembad + sauna in de sportschool waar ik ga, dus die gebruik ik ook meteen even, maakt het ook weer leuker om te gaan Very Happy Buiten hardlopen is er nog niet van gekomen, maar het is ook niet echt motiverend weer. Gisteravond heb ik wel weer echt zitten snacken haha, maar vandaag nog niet dus vanavond ook proberen niet te doen.

Hoe gaat het bij jou? Heb je al gezond eten ingeslagen? Very Happy En bij de rest?

Suus, gewoon lekker meeschrijven hier! Ik vind het ook moeilijk om zin/tijd te maken om te gaan sporten, maar als je er eenmaal bent is het helemaal niet zo erg en daarna is het echt een voldaan gevoel, vind ik!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Coco di 15 mei 2012 - 3:37

@ Mees, als ontbijten niet echt wil, maar fruit wel. Zou je dan geen smoothie met yoghurt erdoor weg kunnen krijgen? Mijn man ontbijt ook nooit. Op goede dagen begint hij rond 12u iets te eten maar in het weekend pas rond een uur of 16u. Hij is ook meestal moe en vreet zich 's avonds vol met koek en snoep. Hij eet dan gerust een uur na het avondeten een heel pak gevulde koeken in een half uur weg en later nog een rol koek of hele zak snoep. Maar energie is nergens te bekennen en dat is ook logisch als je zo weinig goede voedingsstoffen binnen krijgt. Ik probeer voor hem nu iig regelmatig een shake van melk en banaan te maken. Was mooi weer voor een wandeling zondag! Nog last van je enkel? Kwam dat door het wandelen?

@ Sugarfall, 2 uur sporten is voor mij eigenlijk een eitje. Ik zou de hele dag wel willen sporten. Very Happy Helaas de tijd niet voor. Maar een uurtje sportschool is toch ook al best een prestatie als je je er al heen moet slepen? Wat doe je daar voor sport? Oh de laatste sportschool waar ik zat was zo geweldig. Daar was ik vaak wel 4-5 uurtjes te bekennen. Eerst twee uurtjes les volgen en dan even pauze in de lounge, daarna nog een lesje en dan de sauna en wirhpools in met heerlijke smoothies. Fit worden, wie doet er mee? 281626781 Die tijd zou ik soms wel terug willen. Maar nu zijn ze bij ons in de buurt ook een groot sportcentrum met zwembad etc aan het bouwen...dus wie weet als de kinderen naar school gaan.

@ Elsje, ben je al wezen hardlopen of zat de bank toch te lekker?

@ Sorrento, in dat geval was ik ook lekker in bed blijven liggen Fit worden, wie doet er mee? 253468018 maar nu is hardlopen sowieso niet mijn ding, dat is echt 1 van de weinige dingen die ik verschrikkelijk vind. Wordt het erg moeilijk voor je om alcoholloos door het leven te gaan de aankomende maanden?
Ik heb het gat voor de trampoline zelf gegraven idd, ben ruim 7 uur ermee bezig geweest. De grond was 1 grote kleizooi vol met boomwortels die ik eerst steeds door moest hakken, verschrikkelijk! Dacht het in een uurtje of 2 te redden, maar op die grond en wortels was ik niet voorbereid. Maar een goede workout is het wel. Heb er nog spierpijn van, vooral in mijn schouderbladen.
Verder doe ik vrijwel alle sporten wel met plezier en wissel ik veel af. Ik heb heel veel dvd's van yoga, pilates, zumba, move that body, kickboxen, balanceball en ook nog heel veel van less mills. De trampoline ga ik nu uiteraard ook veel gebruiken. Ik geloof dat 5 minuten springen nog beter is dan 15 min hardlopen. Daarnaast hebben wij ook een sportzolder met een stepper, twister, crosstrainer, hometrainer, halterbank, de leg magic, balanceball, gewichten. Maar daar maak ik eigenlijk alleen gebruik van als mijn ouders er zijn. Als de kinderen in bed liggen kom ik de bank meestal niet meer af. Als het weer beter is wil ik in de ochtenden dat mijn man thuis is eigenlijk ook het mountainbiken wel weer oppakken.


@ Suus, heb jij het forum in middels al verlaten om te gaan hardlopen?



Ik heb de laatste dagen niet meer echt gesport, maar zondag wel de hele middag in een dierenpark rondgelopen van 14u tot 18u dus op zulke dagen sport ik dan sowieso niet echt aangezien ik dan wel voldoende beweging heb gehad. Of ik moet energie teveel hebben. Ben nu ivm moederdag een paar dagen bij mijn ouders, dus gisteren en vandaag niet gesport. Vanavond weer naar huis dus morgen weer lekker sporten wat hard nodig is als ik een paar dagen hier ben geweest. Fit worden, wie doet er mee? 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Mees di 15 mei 2012 - 6:13

Even snel een berichtje voor dadelijk de visite voor mijn vriend zijn verjaardag komt. Ik wil inderdaad smoothies gaan maken 's morgens. Daar ga ik na onze verhuizing mee beginnen. Dan zet ik de blender standaart op het aanrecht en dan kan ik snel een lekkere smoothie maken. Nu doe ik het met drinkontbijt (vanmorgen ook gedaan!).
Mijn enkel heb ik vaker last van (sowieso veel pijn aan gewrichten). Soms wat meer dan anders.

Nou ik fa zo toch maar een taartje eten. Op een verjaardag mag dat gewoon hoor!! En om mezelf te trakteren..vandaag een deel van mijn assessment gehaald op school!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  _Lacey_ di 15 mei 2012 - 6:18

Vandaag een stukje gewandeld. Niet zo lang als ik gewild had, maar ik voel me niet helemaal lekker. Hopelijk voel ik me komend (lange) weekend beter, zodat ik in het bos kan gaan wandelen (het bos is bijna mijn achtertuin).

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Silver di 15 mei 2012 - 6:29

Ik wil me ook aanmelden. Qua gewicht hoeft er niets af, maar gewoon wat strakker, en meer spiermassa is wel mooi meegenomen. Ik maak mijn laatste maand bij de fysio af, en daarna moet ik het zelf oppakken met sporten.
Afgelopen zondag bijvoorbeeld een toertocht op de racefiets gedaan van 100km. En verder vandaag gezwommen.
Zelf als het mooi weer is pak ik wel snel de racefiets en kan ik zo 3 uurtjes lekker doorfietsen. Very Happy

Hoe gaan jullie het gezonde eten aanpakken? Minder calorieën eten? Of gewoon hetzelfde maar gewoon niet teveel suiker en vet?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Blond di 15 mei 2012 - 7:05

Ik doe ook mee smile

Vanaf 29 mei verhuizen we met ons werk naar een andere plaats, waardoor ik weer op m'n fietsje naar mijn werk gaan (half uurtje enkele reis). Ik sport 1x in de week, maar in plaats van fitnesscentrum doe ik tegenwoordig een groepsles met allerlei krachttrainingen (met barbells, kettleballs, boksoefeningen, etc.). Ook ga ik weer meer fruit eten tussendoor. Ik zou wel iets willen afvallen, maar dat is niet het hoofddoel. Ik wil mijn conditie weer opbouwen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sugarfall di 15 mei 2012 - 22:31

Lekker is dat he Nois, zo'n sportschool waar je nog meer kunt doen dan alleen sporten! Ik ben van plan om vandaag weer te gaan, nog even kijken of ik vanmiddag of vanavond ga. Hoeveel betalen jullie in de sportschool per keer? Het is hier 12,50 per keer, is dus niet heel goedkoop, maar ik wil ook niet aan abonnement vastzitten.

Fryskeflinter, ik let inderdaad op mijn calorieen, ik heb (misschien een tip voor anderen hier ook?) ''Myfitnesspal'' als App gedownload op mijn iPhone, kan je precies invoeren wat je eet en hoeveel calorieen dat is, hij berekent ook voor je hoeveel calorieen het beste is voor jouw lichaam. Het werkt voor mij heel handig, ik werk nu echt niet zomaar meer een snack naar binnen als ik zie dat dat al 130 calorieen is Razz

Hoe gaat het met de rest?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum