Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

+17
missy.
Sterre
Elysia
Snoes
Niekske
Atelier Madame
M-G
Ella
Bay
Rush
Pompoen
studiebol
Hoochie
Bliss
Marin
Guus
Minx
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Ella ma 7 mei 2012 - 20:56

Ja gelukkig wel. Lijkt me vervelend als het niet zo is. Ik zie mijn vriendinnen alleen maar ook vaak zat als mijn man erbij is.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 22:02

Rush schreef:Ja, leuk is anders, maar dan weet je ook direct wat je aan bepaalde mensen hebt.

Gelukkig kan ik het heel goed vinden met de vriendinnen van m`n vriends vrienden, maar ik ben er wel heel onzeker door geworden. Bang dat ze me niet leuk vinden enzo. Gisteren heb ik de stap gezet om ze mee te vragen naar de bioscoop en gelukkig willen ze allemaal! Was gewoon bijna trots Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 3079029344. Heb het er wel heel moeilijk mee gehad dat ik voor m`n gevoel niemand meer had en me daarom gewoon afsloot voor nieuwe contacten.

Dat vind ik echt goed van je en leuk voor je! Vervelend dat het zo is gelopen, maar knap dat je initiatief neemt om wat leuks op te bouwen met de vriendinnen van de vrienden van je vriend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  M-G di 8 mei 2012 - 0:08

Ja mijn vriend kan prima met ze overweg en met één heeft hij ook wel contact zonder dat ik daarbij ben.

Eén van zijn vrienden en ik liggen elkaar niet zo. We hebben beide een beetje hetzelfde karakter en dat botst nog weleens.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Atelier Madame di 8 mei 2012 - 0:11

Mijn vriendinnen mogen mijn vriend heel graag, een aantal kenden hem ook al voordat wij iets met elkaar kregen. Heb m ook via een vriendin leren kennen. Sowieso is het een vrij makkelijke jongen die met iedereen wel een babbeltje heeft.

Zijn vrienden heb ik niet zo heel erg veel mee, maar het zijn vooral de vriendinnen van die jongens die voor het probleem zorgen. Er is gewoon geen klik, we hebben een andere ontwikkelingen meegemaakt en na diverse pogingen van mij om hen beter te leren kennen blijf ik tegen een muur ketsen. De jongen zijn verders wel aardig maar het blijven mijn vriend zijn vrienden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Niekske di 8 mei 2012 - 0:28

Gaat heel goed! Ik heb een vast groepje vriendinnen en al onze vriendjes zijn inmiddels ook een 'vriendengroep gestart' om het zo maar te zeggen Very Happy ze hebben zichzelf een naam gegeven (een parodie met hoe wij onze vriendinnengroep noemen) en ze gaan ook af en toe op mannenweekend enzo. Maar ook als we allemaal bij elkaar zijn is het altijd erg gezellig.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Rush di 8 mei 2012 - 0:29

Dankjewel Powerbabe! Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 561177
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Snoes di 8 mei 2012 - 1:43

Mijn vriendengroep is ook die van mijn vriend geworden inmiddels. Hij spreekt ook gewoon los af met mensen uit onze vriendengroep, dus 't is niet dat hij 'het vriendje van' is. Het klikt heel erg goed tussen hen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 1:56

Ik heb niet zoveel vriendinnen maar die ik heb kunnen gewoon met mijn vriend door een deur Razz

Mijn vriend is best introvert dus die zegt niet zoveel uit zichzelf. Maar ik spreek nooit af met een vriendin en dat mijn vriend dan meegaat.

Hij heeft verder ook niet echt vrienden. Wel een paar mensen van zijn school maar die heb ik nog nooit gezien. Eerder vond ik dat jammer (dan hoorde ik dat 2 van die jongens hun vriendin hadden meegenomen en dan dacht ik.. waarom neem je mij dan ook niet mee?) Maar nu maakt het mij niet zoveel uit.

Verder vind ik (nu hopen dat jullie dat ook vinden haha) dat ik leuk contact heb met powerbabe en goochem.. Wat zij van mijn vriend vinden weet ik niet want ze hebben hem nog nooit ontmoet Wink

Ik vind Goochem haar vriend trouwens wel echt een spontane leuke jongen! Perfect koppeltje die 2 Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Rush di 8 mei 2012 - 2:04

Mijn vriend vindt Joan wel leuk trouwens, door mijn verhalen! Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 2:07

Rush schreef:Mijn vriend vindt Joan wel leuk trouwens, door mijn verhalen! Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 281626781

haha volgens mij vind mijn vriend het forum in het algemeen wel grappig. Als ik wel eens dingen door het huis roep of ik zeg dat ik dat van het forum heb dan vind hij dat altijd grappig Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Marin di 8 mei 2012 - 2:09

Punk'd schreef:
Rush schreef:Mijn vriend vindt Joan wel leuk trouwens, door mijn verhalen! Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 281626781

haha volgens mij vind mijn vriend het forum in het algemeen wel grappig. Als ik wel eens dingen door het huis roep of ik zeg dat ik dat van het forum heb dan vind hij dat altijd grappig Razz

Haha smile Mijn vriend zegt altijd: 'Lieve Yes', als ik weer eens over het forum begin of ziet dat ik forum. Lekker irritant Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 2:17

Haha ik weet eigenlijk niet wat mijn vriend er nou van vindt. Soms als ik iets geks aan hem vraag zegt ie wel: dat heb je zeker weer van het forum? Hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Elysia wo 9 mei 2012 - 0:09

Mijn vriend mag de meeste vriendinnen van mij niet zo geloof ik, vind het een beetje rare meiden.
Behalve 1 dan, met haar en haar vriend hebben we weleens gezamelijk afgesproken en haar mag hij geloof ik wel.
Maar verder zijn het gewoon hele andere types van elkaar, en dat is ook niet erg.
Hij is er ook zelden bij als ik met vriendinnen afspreek, behalve als hij toevallig hier is en ze komen langs ofzo.
Vind dat ook niet zo nodig, ben niet zo'n iemand die overal maar persé haar vriend erbij moet hebben.
Ik vind het belangrijk om ook je eigen levens te hebben en als ik dan soms meiden zie die altijd hun vriend bij zich hebben. Bah.
Lijken soms wel vastgeplakt te zitten aan elkaar. Een vriendin van mij ook hoor, als je wilt afspreken moet ze altijd eerst checken of haar vriendlief (want zo noemt ze hem dan, ook een woord waar ik KIPPENVEL van krijg haha) wel tijd heeft.
Ik hoef die hele vriendlief er niet bij te hebben hoor.
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Sterre wo 9 mei 2012 - 0:52

Ik heb mijn vriend leren kennen via een hele goede vriendin van mij, en daaromheen zijn er nog wat mensen die echt gezamenlijke vrienden zijn. Verder heeft hij een vriendengroep waarbij we ook vaak met z'n tweeen naar etentjes/feestjes gaan, en de vriendinnen van zijn vrienden zijn er dan ook meestal bij. Daarnaast hebben we ook nog ieder onze 'eigen' vrienden, die zie ik meestal niet met mijn vriend er bij maar soms wel en als het zo uitkomt gaat dat eigenlijk ook prima.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Pompoen wo 9 mei 2012 - 1:21

Zusje schreef:Ik weet niet of dat het is, misschien wel. Maar echt, zodra je maar een beetje een vriendje hebt dan hoor ik al gelijk 'oh leuk dan moeten we eens met zijn viertjes afspreken' of iets in die trent. Why? Ik begrijp het gewoon niet. Ja, dat je hem eens wilt ontmoeten begrijp ik wel op zich maar het voelt ineens alsof ik dan in mijn eentje niet meer genoeg ben. Dat ik voortaan stelletjesdingen moet gaan doen en geen individu meer ben. Ik vind afspreken met vriendinnen echt zo anders als er vriendjes/ mannen bij zijn. Misschien komt het ook een beetje door mijn ex. Die was sociaal gewoon raar naar mijn vriendinnen toe (op eentje na) waardoor ik het een soort ben gaan afschermen. Wie weet gaat het bij mijn huidige vriend wel gewoon weer vanzelf, ik zie het wel.

Nou andersom vind ik het superirritant als ik ineens altijd met vriendin + vent zit opgescheept. Gelukkig willen de meeste van mijn vriendinnen wel gewoon apart afspreken. Vind het niet erg hoor, als daar dan een vent tussendoor loopt, dat heb je nu eenmaal als ze samenwonen. Maar ik wil wel gewoon lekker met mijn vriendin kunnen kletsen eigenlijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  missy. wo 9 mei 2012 - 1:36

Nee het matcht niet, en dat is 1 van de redenen dat ik nu geen echte vriendinnen heb Cry.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Lavendel wo 9 mei 2012 - 2:19

Punk'd schreef:Ik heb niet zoveel vriendinnen maar die ik heb kunnen gewoon met mijn vriend door een deur Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 1578173417

Mijn vriend is best introvert dus die zegt niet zoveel uit zichzelf. Maar ik spreek nooit af met een vriendin en dat mijn vriend dan meegaat.

Hij heeft verder ook niet echt vrienden. Wel een paar mensen van zijn school maar die heb ik nog nooit gezien. Eerder vond ik dat jammer (dan hoorde ik dat 2 van die jongens hun vriendin hadden meegenomen en dan dacht ik.. waarom neem je mij dan ook niet mee?) Maar nu maakt het mij niet zoveel uit.

Verder vind ik (nu hopen dat jullie dat ook vinden haha) dat ik leuk contact heb met powerbabe en goochem.. Wat zij van mijn vriend vinden weet ik niet want ze hebben hem nog nooit ontmoet Wink

Ik vind Goochem haar vriend trouwens wel echt een spontane leuke jongen! Perfect koppeltje die 2 Wink



Ik had echt nooit verwacht dat jij niet zoveel vriendinnen hebt, je lijkt me zo leuk! Hoe komt dat? Of is dat altijd al zo geweest? En bij je vriend?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Fearie do 10 mei 2012 - 8:56

Fairytale schreef:Mijn vriendinnen en mijn vriend matcht heel goed, mijn vriendinnen vinden hem allemaal leuk Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 561177. Mijn familie en mijn vriend matcht daarentegen een stuk minder.

Hier hetzelfde, mijn vriendinnen vinden mijn vriend een leuke vent. Met mijn familie (voornamelijk mijn moeder en haar kant) heeft het niet echt geklikt, dat begint nu (na bijna 5 jaar! en een baby) eindelijk een beetje te komen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 9:02

Mijn vriend mag de meeste vriendinnen van mij wel, behalve één vriendin echt niet, daar heeft hij zo z'n redenen voor die ik liever voor mezelf hou.
We hebben ook wel gezamelijke vrienden, 1 stelletje heb ik via hem leren kennen en we doen soms dingen met z'n vieren. Het andere stel kende ik zelf al en daar doen we soms ook iets mee.

En 1 vriend van hem, die hij al kent sinds hij 16 is ofzo, is een vriend van ons beiden en heb ik zelf ook een goede band mee. Ik ga ook rustig wat alleen met die vriend wat drinken ofzo. Die komt hier ook regelmatig over de vloer en we hebben al best wat meegemaakt met z'n drieën.

Ik vind het trouwens zelf ook vervelend als ik met de vriend van een vriendin zit 'opgescheept' terwijl we samen hadden afgesproken. Dan heb ik toch altijd het idee dat je niet vrijuit kunt praten ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  TNMN di 15 mei 2012 - 11:23

Het is vrij lastig gezien hij geen Nederlands spreekt en zijn Engels niet accentloos is zeg maar smile Hij kan het wel goed met een aantal vrienden(innen) vinden, maar sommige vriendinnen spreken niet zo goed Engels dus dan is de 'klik' er niet echt zeg maar. Ik heb hier (in UK) wel vriendinnen die hem hebben ontmoet en hem wel kennen, maar dat zijn meer 'mijn' vriendinnen en daar heeft hij niet veel mee (ze zijn ook allemaal een stuk jonger, dus dat speelt ook mee denk ik).

Ik kan erg goed opschieten met een aantal van zijn vrienden, ik ga soms ook mee naar de bios met 'de mannen' - vind ik altijd wel leuk! Daarnaast heeft hij een aantal vriendinnen waar ik het goed mee kan vinden en soms ook one on one mee afspreek.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 3:00

Mijn vriend en mijn vriendinnen kennen elkaar al een aantal jaren en gaan goed met elkaar om. Mijn vriendinnen komen ook regelmatig bij ons thuis en dan zit hij er soms ook wel even bij. Ze vinden dit beide niet erg, maar wel gezellig. Ik hoor nooit een vervelend woord.
De vrienden van mijn vriend vind ik ook aardig. Eigenlijk hetzelfde verhaal als hierboven, maar dan omgedraaid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:26

Jahoor dat matcht wel smile Mijn beste vrienden zijn eigenlijk allemaal mannen en hij kan er wel goed mee overweg smile met 1tje daarvan niet zo, niet dat hij hem niet aardig vindt maar omdat er geen klik is tussen die 2. Ach andersom heb ik dat ook bij zijn vrienden, meeste mag ik allemaal maar met de 1 heb je gewoon een betere klik dan met de ander

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  kajaka88 wo 16 mei 2012 - 4:37

Ja het matcht. Ik ken mijn vriend zelfs via de overleden vriend van mijn vriendin. Daardoor zijn wij ook wel aantal keer met zijn vieren op vakantie geweest. Nadat de vriend van mijn vriendin plotseling overleed is de band nog sterker geworden tussen ons.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum