Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

+18
Ugly Betty
ButterflyEffect
Oasis
Dakota
smooch
Jeanette
Makamba
loura
Caroow
Minx
Bliss
Suus
Flinder
Rovine
Serena
Inge
Japie
VeryCherry
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  smooch ma 17 jan 2011 - 3:20

Ik ben heel vaak verhuisd....
Ik woon niet meer in mijn geboorteplaats maar ik werk er wel en kom er nog regelmatig. Veel vrienden en familie wonen daar.... We zijn van de stad naar een dorp verhuisd, eigenlijk niet echt een dorp meer een klein stadje.... Daar heb ik 11 jaar gewoond en toen ben ik gaan samenwonen in een andere dorp/stadje.
Hier woon ik nu 4 jaar en voel me nu pas echt op mijn plek. Het heeft echt lang geduurd want ik wilde ook heel graag terug naar waar ik ben opgegroeid...... Maar nu ben ik blij dat we toch hier wonen.
De plaats waar ik ben opgegroeid daar kom ik nog regelmatig omdat mijn moeder, broer/zussen er wonen. En met de auto ben je er binnen 10minuten, dus zover is het ook weer niet.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Dakota ma 17 jan 2011 - 3:46

ik woon in mijn geboorteplaats
ik ben 2x verhuisd naar een andere plek maar ben blij dat ik nu weer terug ben smile
Dakota
Dakota
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Oasis ma 17 jan 2011 - 3:55

Ik woon nu sinds vier jaar in mijn geboorteplaats, maar hier ben ik niet opgegroeid. Ik ben opgegroeid in een klein dorpje (3000 inwoners) zo'n 20km hier vandaan. Ik zou er voor geen goud meer willen wonen! Ik kom er wel nog regelmatig, omdat mijn ouders er nog wonen.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  ButterflyEffect ma 17 jan 2011 - 4:07

Ik ben ook niet opgegroeid in mijn geboorteplaats, maar woon er nu wel! En kan jullie vertellen dat er haar op mn hoofd erover denkt om terug te gaan naar het dorp waar ik ben opgegroeid
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Ugly Betty ma 17 jan 2011 - 4:09

_Donnaa schreef:Ik woon in de plaats waar ik geboren ben en geen haar op m`n hoofd die erover denkt om deze plaats ooit te verlaten.. Ik hou er teveel van! :P

+1
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Blond ma 17 jan 2011 - 4:21

Ik woon ook nog steeds in mijn geboorteplaats, en ik hoef hier eigenlijk ook niet weg. Zeg nooit nooit, wie weet ontmoet ik wel mijn droomman, en woont hij aan de andere kant van het land.

Ik heb in de tussentijd wel in Curacao gewoond, heeft ook echt als mijn thuis gevoeld. Ben ook heel benieuwd hoe het is om terug te gaan eind mei.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Flip Fluitketel ma 17 jan 2011 - 5:10

Ik ben 2jaar geleden verhuist uit mijn geboorteplaats en ben richting de geboorteplaats van mijn man gegaan. Het is hier erg mooi en rustig en we hebben een leuk huis e.d., maar toch mis ik mijn geboorteplaats.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:15

Het dorp waar ik ben opgegroeid heb ik altijd met veel plezier gewoond, maar op een gegeven moment kreeg ik ook steeds meer vrienden buiten het dorp en gingen vrienden samen wonen buiten het dorp. Ik ben zelf drie jaar geleden vertrokken uit het dorp en mis het eigenlijk niet echt. Woon nu prima in een andere stad 10 minutent bij mijn oude dorp vandaan. Mijn ouders wonen daar nog dus kom er nog wel regelmatig en als ik door het oude dorp rij vind ik het altijd wel weer fijn, is toch wel mijn dorpje, maar terug hoef ik niet perse. Ik hoef ook niet altijd in de stad te wonen waar ik nu woon (en dat wil mijn vriend ook niet) ben niet direct gebonden aan de stad, al is mijn werk er wel, maar goed dat kan ik vanuit een andere plaats ook bereiken of in een andere plaats/provincie zoeken. Ik ben wel heel benieuwd waar wij later gaan wonen. Mijn vriend wil wel naar brabant en ik heb zoiets we gaan het wel zien wat de toekomst brengt qua woongebied Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  moeke ma 17 jan 2011 - 5:20

Ik ben 7 jaar geleden verhuist omdat mijn man er toen niet weg wilde. Ik weet wel dat ik zeker niet meer terug wil naar waar ik vandaan kom. Maar ben wel in Gelderland gebleven dat wilde ik wel.
moeke
moeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : de mooiste plek van nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:58

In de hersftvakantie ben ik gaan samenwonen. Dit dorp ligt ongeveer 8 km van mijn ouderlijk huis. Toch moet ik erg wennen en hoop ik dat ik mijn draai nog zal vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Qiara ma 17 jan 2011 - 6:33

Ik ben eigenlijk best wel verknocht aan de plaats waar ik nu woon. Ik woon er ook al bijna heel mijn leven. Ik vind het een fijne plaats en vanuit de plaats waar ik woon, kom je ook vrij snel in de grote steden. Heel misschien ga ik ooit nog ergens anders wonen, maar nu ben ik dat nog even niet van plan.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:03

I love you I love you I love you Den Haag I love you I love you I love you voor mij is er geen ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je: - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum