Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

+38
MissD
ProudMom
teletascha
Fiebje
Darius
Stuiterbal
Slakje
Twellie
_Jet
Linda
Cupcake
Tazz
L!ND@
Minx
Niene
Dolphinne
Lindsya
loesje
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Happydobby
PapillonRose
Viva
Makamba
Limburg85
Fearie
Floor
M@niek
juffie001
mickey
yes1984
SarahKey
Flower_L
sabje
Sanne
PiP
Kat1980
Mamsie
42 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Mamsie vr 20 apr 2012 - 6:47

Wat heb jij overgehouden aan je zwangerschap of bevalling?
Ik bedoel niet de schoonheidschade maar echt lichamelijke klachten.


Laatst aangepast door Mamsie op vr 20 apr 2012 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:49

8 extra kilo en een stuk of 5-6 striemen op mijn buik. Jij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:50

een litteken van mijn knip, verder niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:50

2 theezakjes.... striemen op mijn bovenbenen, knieholtes en zijkant van mijn buik.... (de striemen zijn van de eerste zwangerschap, heb toen op het einde strak van het vocht gestaan)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Kat1980 vr 20 apr 2012 - 6:50

Aan beide kanten in mijn zij een paar kleine streepjes striae en een buikje dat niet meer zo strak als voor mijn zwangerschappen is.
Mag dus eigenlijk niet klagen!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  PiP vr 20 apr 2012 - 6:51

Flink wat striemen en een vetje op mijn buik.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:52

Beetje een te dikke buik met heel veel striae. De buikwand is behoorlijk uitgerekt na de laatste zwangerschap, dus veel is er niet meer aan de dikte te doen, tenzij ik een correctie laat doen, maar daar is het niet erg genoeg voor gelukkig.

Als ik moet plassen, moet ik ook niet tot het laatst wachten, want ik kan het dan niet meer binnenhouden en begin dan te druppelen. Embarassed

Vergeetachtig, en volgens mij is dat ook blijvend bij mij.

Litteken van de keizersnee en een scheur en knip.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Sanne vr 20 apr 2012 - 6:52

Helemaal niets, heb alweer hetzelfde figuur als voor de zwangerschap.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  sabje vr 20 apr 2012 - 6:53

Vaak last van mijn bekken/stuitje als ik te lang/verkeerd zit of te lang op een plek stil sta (op mijn werk). Een buikje en wat striae op mijn buik. En een litteken van de knip die irriteert als het weer veranderd.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Flower_L vr 20 apr 2012 - 6:54

Sanne schreef:Helemaal niets, heb alweer hetzelfde figuur als voor de zwangerschap.

+1

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  SarahKey vr 20 apr 2012 - 6:55

_MamaRosa_ schreef:

Als ik moet plassen, moet ik ook niet tot het laatst wachten, want ik kan het dan niet meer binnenhouden en begin dan te druppelen. Embarassed


Dit herken ik ook. Moet soms echt rennen Laughing

Striae had ik al, is gelukkig niet erger geworden.
Wel is mijn buik slapper dan voorheen.

Voor de rest niet veel overgehouden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Mamsie vr 20 apr 2012 - 6:56

Ik bedoel niet de schoonheidschade maar echt klachten zoals idd urine niet goed kunnen ophouden en bekkenklachten etc.
Dat had ik wat duidelijker moeten zeggen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:58

Mamsie schreef:Ik bedoel niet de schoonheidschade maar echt klachten zoals idd urine niet goed kunnen ophouden en bekkenklachten etc.
Dat had ik wat duidelijker moeten zeggen.



De urine dus niet goed op kunnen houden bij flinke aandrang, en ik heb soms ook nog last van mijn bekken. Vooral als ik op mijn zij heb gelegen, als ik dan ga staan lijkt het allemaal wel over elkaar heen te schuiven. Knap aan alle kanten.

En mijn knip-litteken blijft gevoelig met bepaald weer. En van binnen voelt het ook niet altijd prettig meer helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 7:00

Pijnlijke eisprong, gevoelige heupen, vergeetachtigheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  yes1984 vr 20 apr 2012 - 7:06

Het litteken van de keizersnede irriteert regelmatig. Niet heel pijnlijk. Wel vervelend.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  mickey vr 20 apr 2012 - 7:08

Vergeetachtig en moe.

Het litteken van de keizersnede heb ik totaal geen last van.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  juffie001 vr 20 apr 2012 - 7:08

Ik rende altijd heel graag, nu moet ik dat beperken omdat het niet meer zo vaak lukt met mn bekken.
Verder af en toe nog last van het litteken van de knip
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  M@niek vr 20 apr 2012 - 7:09

zwaardere menstruatie
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Floor vr 20 apr 2012 - 7:14

Strepen overal, theezakjes, een litteken van de keizersnede, 10 kilo extra, flubberbuik, constante pijn aan mijn buik, pijnlijkere menstruatie, veel zwaardere migraine.
Dat was het volgens mij wel zo'n beetje.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 7:15

Verzakte baarmoeder en het niet goed kunnen ophouden van plas, door totaal ruptuur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Fearie vr 20 apr 2012 - 7:20

Pijn bij de grote boodschap en soms last van mijn knip. Voor de rest geen klachten.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Limburg85 vr 20 apr 2012 - 7:20

De knip, daar heb ik nog steeds last van en als ik naar de wc moet moet ik ook niet te lang wachten en heel lang staan/ver lopen gaat ook niet super.


Laatst aangepast door Limburg85 op vr 20 apr 2012 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Makamba vr 20 apr 2012 - 7:25

Striae die (soms) jeukt, bekkeninstabilliteit en vergeetachtigheid.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Viva vr 20 apr 2012 - 7:27

Wat betreft échte klachten, niets, gelukkig!
Alleen zichtbare (striae, wat hangende borsten niet meer zo vol, extra gewicht maar dat ligt natuurlijk ook aan mezelf. En vergeetachtigheid)
Edit, ik vergeet de grootste zichtbare "klacht", mijn navel zit niet meer in het midden maar meer naar rechts. Dat vind ik wel erg lelijk.


Laatst aangepast door Viva op vr 20 apr 2012 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 7:29

Na de vorige zwangerschap had ik meer last van mijn menstruatie. Verder bekkenklachten. Na deze zwangerschap kan ik nog niet zeggen dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum