Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jetlag

5 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 4:33

Oreo schreef: maar ik heb nu wel een mooi Victor & Rolf toilettasje.. die ze in de BC uitdelen smile

Haha ja die heeft m'n vriend ook. Maar in plaats van 't aan mij te geven... bewaart ie 't zelf. HOMO.
(Zat er toevallig trouwens wel zo'n oogkleppen-slaap ding in? Want dan eis ik die even toe)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:33

Oreo schreef:De grijze idd! Maar er zijn er een stuk of 9 in totaal geloof ik. "Collectors items" noemen ze die tegenwoordig... Overigens vind ik wel dat ze op zo'n vlucht als deze (ruim 11u vliegen) ook iedereen in de EC een ogenmasker moeten geven, met oordoppen, sokken en een tandenborstel. Zeker op een nachtvlucht. Maar ja, bezuinigingen...

Hebben wij elkaar nog op FB, Pippa? Dan kan ik wel ff kijken of ik een foto kan uploaden met wat ik met die huisjes heb gedaan!

Natuurlijk hebben wij elkaar nog op FB Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:34

haha die onwijze herrieschoppende ovens.. wat een pleurisdingen.. ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:34

Marin schreef:
Oreo schreef: maar ik heb nu wel een mooi Victor & Rolf toilettasje.. die ze in de BC uitdelen Jetlag - Pagina 2 561177

Haha ja die heeft m'n vriend ook. Maar in plaats van 't aan mij te geven... bewaart ie 't zelf. HOMO.
(Zat er toevallig trouwens wel zo'n oogkleppen-slaap ding in? Want dan eis ik die even toe)

Die zat er ook in ja, maar die heb ik achtergelaten in Ecuador (had het tasje op de heenweg gekregen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 4:36

Oreo schreef:haha die onwijze herrieschoppende ovens.. wat een pleurisdingen.. ;-)

Hahaha ik zal de feedback doorgeven Very Happy

En tja bezuinigingen.. Bij United moet je tegenwoordig zelfs voor alcohol betalen, terwijl dat toch een goede airline is. Maar ik ben helemaal fan van Turkish Airlines tegenwoordig. Je krijgt een mooi menuutje voordat je eten krijgt en gewoon normaal bestek, ipv plastic, ook in EC. En lekker Turks eten. Is de beste airline van Europa, ben het er stiekem wel mee eens.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:39

Marin, oh ja het eten van de blauwe vogel is niet altijd even geweldig. Maar ja, vanaf SPL krijgen ze niet via Gate Gourmet en dat merk je wel qua eten. Plastic vind ik overigens niet zo erg, was best prima kwaliteit plastic namelijk.

En ja, betalen voor drank.. dat zal idd uiteindelijk bij elke maatschappij wel doorgevoerd worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  TukTuk wo 11 apr 2012 - 4:41

Oreo schreef:Marin, oh ja het eten van de blauwe vogel is niet altijd even geweldig. Maar ja, vanaf SPL krijgen ze niet via Gate Gourmet en dat merk je wel qua eten. Plastic vind ik overigens niet zo erg, was best prima kwaliteit plastic namelijk.

En ja, betalen voor drank.. dat zal idd uiteindelijk bij elke maatschappij wel doorgevoerd worden?

Vind betalen voor drank overigs wel een goed iets. Of dat ze het bij 1 gratis drankje houden ofzo. Want heb toch al meerdere keren mee gemaakt dat mensen gewoon ladderzat werden in het vliegtuig.. Erg vervelend!

@Marin, had je mijn reactie over die melatonine nog gelezen? Volgens mij viel mn post een beetje weg tussen alle andere reacties die zo snel er na kwamen :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:44

AN, ja die heb je er idd ook tussen zitten! Al letten ze er wel meer op tegenwoordig, volgens mij! Ze kwamen nu eerst met wat te drinken en wat nootjes langs. Alcohol wel aanwezig maar onzichtbaar. Daarna bij het eten was er weer wat te drinken, en waren er wat flesjes wijn zichtbaar. Vervolgens bij de koffie/thee werden ook wat likeurtjes aangeboden. Daarna geen alcohol meer gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 4:45

Ja ik heb het gelezen, dank je wel voor de tip! Ik zal van de week wel even naar de drogist gaan. Of naar de HA, want ik moet toch de pil opnieuw bestellen, kut, moet ik gauw voor zondag doen. Dank je voor het helpen herinneren!

Oreo, ik zal de laatste zijn die zal zeiken over vliegtuigeten. Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk smile

Hoe ze het bij United aangaven was dat ze geld vragen voor alcoholische dranken omdat sinds 9/11 de security zo is versterkt en ze daar dus een veel grotere kostenpost hebben. Dat geld moet ergens vandaan komen, dus doen ze het op die manier. Vind ik ook niet zo gek hoor.

Sorry trouwens Oreo, we gaan behoorlijk off topic Wink Maar het houdt je wel wakker Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  TukTuk wo 11 apr 2012 - 4:49

Marin schreef:Ja ik heb het gelezen, dank je wel voor de tip! Ik zal van de week wel even naar de drogist gaan. Of naar de HA, want ik moet toch de pil opnieuw bestellen, kut, moet ik gauw voor zondag doen. Dank je voor het helpen herinneren!

Oreo, ik zal de laatste zijn die zal zeiken over vliegtuigeten. Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk Jetlag - Pagina 2 561177

Hoe ze het bij United aangaven was dat ze geld vragen voor alcoholische dranken omdat sinds 9/11 de security zo is versterkt en ze daar dus een veel grotere kostenpost hebben. Dat geld moet ergens vandaan komen, dus doen ze het op die manier. Vind ik ook niet zo gek hoor.

Sorry trouwens Oreo, we gaan behoorlijk off topic Wink Maar het houdt je wel wakker Laughing

Melatonine krijg je alleen niet zomaar mee op recept waarschijnlijk. Huisartsen zijn er over het algemeen niet zo happig op, en wordt vaak alleen bij echte slaapstoornissen en ADHD voorgeschreven. En 30 pillen kosten dan 32 euro ongeveer, want die worden ook niet vergoed. Die bij de drogist is ongeveer 12 euro voor 50 tabletten.

Over het vliegtuig eten, ik vond het eigenlijk ook altijd erg lekker! Heb dan de lange vluchten alleen met Qantas en Britisch Airways gevlogen , maar het eten was altijd erg goed!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:50

ik vind het niet erg om offtopic te gaan hoor! Ik heb nog geen behoefte om te koken want O. is toch pas tegen 19.30 thuis... Bovendien ben ik te futloos om mijn foto's te bewerken.. smile

Nah, het eten was terug eigenlijk niks. De pasta met kip hadden ze lang in de oven gezet, bovendien zaten er champions tussen en daar gruwel ik van smile En er zat een ondefinieerbaar vies groen gebakje bij. Het "ontbijt" bestond uit een smakeloos stuk omelet, 3 stukjes aardappel, 2 gedroogde tomaten, een gortdroge en keiharde muffin en een bakje met 3 zielige stukjes fruit...

Heen echter, was de pasta super lekker (was vega), zat er een lekkere salade bij en roomsoesjes. De snack was een stukje "pizza" met lekker fruit en nog iets zoets. Stukken beter smile

Maar wat ik al zei, heen komt het eten van KLM Catering Services, terug van Gate Gourmet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 4:54

Ja, dat is balen dan, dat de kwaliteit van het eten minder is op de terugweg. Over 't algemeen vind ik het gelukkig mee vallen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Lady Starstruck wo 11 apr 2012 - 4:55

Ik heb een jetlag gehad toen ik naar Indonesie was geweest. Ik kwam weer terug in Nederland en was gedesoriënteerd, ik was iedere keer om 6 uur 's ochtends wakker (dan was het in Indonesie allang middag) en om half 3 's middags werd ik moe (was het daar avond). Ik wist niet wat me over kwam Laughing Ik heb zoals de rest volgens mij ook al zegt zo snel mogelijk de draad weer opgepakt, en het duurde twee dagen en toen was het over.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 4:56

AngelNyn schreef:

Melatonine krijg je alleen niet zomaar mee op recept waarschijnlijk. Huisartsen zijn er over het algemeen niet zo happig op, en wordt vaak alleen bij echte slaapstoornissen en ADHD voorgeschreven. En 30 pillen kosten dan 32 euro ongeveer, want die worden ook niet vergoed. Die bij de drogist is ongeveer 12 euro voor 50 tabletten.

Oh ja, dan kan ik beter gewoon van de drogist nemen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  TukTuk wo 11 apr 2012 - 5:04

Marin schreef:
AngelNyn schreef:

Melatonine krijg je alleen niet zomaar mee op recept waarschijnlijk. Huisartsen zijn er over het algemeen niet zo happig op, en wordt vaak alleen bij echte slaapstoornissen en ADHD voorgeschreven. En 30 pillen kosten dan 32 euro ongeveer, want die worden ook niet vergoed. Die bij de drogist is ongeveer 12 euro voor 50 tabletten.

Oh ja, dan kan ik beter gewoon van de drogist nemen.

Ja zeker omdat je ze niet dagelijks moet slikken en je ook niet eens weet of je er wel op reageert bijvoorbeeld smile
Succes er in ieder geval mee!

Dit is trouwens diegene die ik bedoelde:
Jetlag - Pagina 2 Melatonine-Forte-3D-vrij
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 5:06

Oke dank je! Vind ik wel echt een goede tip, omdat ik inderdaad gewoon weer in een normaal ritme moet komen. Had er zelf helemaal niet aan gedacht.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  TukTuk wo 11 apr 2012 - 5:08

Marin schreef:Oke dank je! Vind ik wel echt een goede tip, omdat ik inderdaad gewoon weer in een normaal ritme moet komen. Had er zelf helemaal niet aan gedacht.

Mocht het nou werken, kan je het ook altijd gebruiken bij een volgend tripje!
Weet alleen niet of je het zomaar mee de grens over mag nemen, dus dat zou ik wel uitzoeken als ik jou was, zodat je geen risico loopt, maar volgens mij is Melatonine in bijv. America wel vrij te verkrijgen.

Hoop dat het werkt voor je!Jetlag - Pagina 2 561177
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 5:10

Ja zal het je wel even laten weten!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Minx wo 11 apr 2012 - 5:12

Marin schreef:Ja ik heb het gelezen, dank je wel voor de tip! Ik zal van de week wel even naar de drogist gaan. Of naar de HA, want ik moet toch de pil opnieuw bestellen, kut, moet ik gauw voor zondag doen. Dank je voor het helpen herinneren!


heb je geen vervolgrecept dan??

Wat ik deed toen ik op curaçao ben geweest is gelijk het ritme aannemen van de tijd waar ik nu ben. En dat heeft toen wel het beste gewerkt. Gelukkig heb een een slechte biologische klok dus ben ik zo aangepast.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  TukTuk wo 11 apr 2012 - 5:14

Fairytale schreef:
Marin schreef:Ja ik heb het gelezen, dank je wel voor de tip! Ik zal van de week wel even naar de drogist gaan. Of naar de HA, want ik moet toch de pil opnieuw bestellen, kut, moet ik gauw voor zondag doen. Dank je voor het helpen herinneren!


heb je geen vervolgrecept dan??

Wat ik deed toen ik op curaçao ben geweest is gelijk het ritme aannemen van de tijd waar ik nu ben. En dat heeft toen wel het beste gewerkt. Gelukkig heb een een slechte biologische klok dus ben ik zo aangepast.

De pil kan je sowieso toch zonder recept halen? Ik ga altijd gewoon naar de apotheek als ik nieuwe nodig heb, heb nooit een herhaalrecept / vervolgrecept.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 5:15

Fairytale schreef:
Marin schreef:Ja ik heb het gelezen, dank je wel voor de tip! Ik zal van de week wel even naar de drogist gaan. Of naar de HA, want ik moet toch de pil opnieuw bestellen, kut, moet ik gauw voor zondag doen. Dank je voor het helpen herinneren!


heb je geen vervolgrecept dan??

Nou nee, ik niet. Ik denk dat ik gewoon even naar de HA moet bellen daarvoor? Zij sturen het dan door naar de apotheek en kan ik 't ophalen. Vergeet 't alleen steeds.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 5:17

Marin, helpt het jou niet om je horloge meteen aan te passen als je bent opgestegen? Dat deed ik vroeger vaak. Dan zat ik meteen in het juiste ritme. Althans, dat probeerde ik. Maar ik draag nu geen horloge meer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  TukTuk wo 11 apr 2012 - 5:18

Marin schreef:
Fairytale schreef:
Marin schreef:Ja ik heb het gelezen, dank je wel voor de tip! Ik zal van de week wel even naar de drogist gaan. Of naar de HA, want ik moet toch de pil opnieuw bestellen, kut, moet ik gauw voor zondag doen. Dank je voor het helpen herinneren!


heb je geen vervolgrecept dan??

Nou nee, ik niet. Ik denk dat ik gewoon even naar de HA moet bellen daarvoor? Zij sturen het dan door naar de apotheek en kan ik 't ophalen. Vergeet 't alleen steeds.

Volgens mij kan je echt gewoon zelf gelijk naar de apotheek hoor. Je hebt alleen voor de eerste keer een recept nodig, als je nieuw bent bij een apotheek of een nieuwe pil krijgt. Daarna kan je altijd gewoon langsgaan en weer voor 6 of 12 maanden mee krijgen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 5:19

AngelNyn schreef:
Marin schreef:
Fairytale schreef:
Marin schreef:Ja ik heb het gelezen, dank je wel voor de tip! Ik zal van de week wel even naar de drogist gaan. Of naar de HA, want ik moet toch de pil opnieuw bestellen, kut, moet ik gauw voor zondag doen. Dank je voor het helpen herinneren!


heb je geen vervolgrecept dan??

Nou nee, ik niet. Ik denk dat ik gewoon even naar de HA moet bellen daarvoor? Zij sturen het dan door naar de apotheek en kan ik 't ophalen. Vergeet 't alleen steeds.

Volgens mij kan je echt gewoon zelf gelijk naar de apotheek hoor. Je hebt alleen voor de eerste keer een recept nodig, als je nieuw bent bij een apotheek of een nieuwe pil krijgt. Daarna kan je altijd gewoon langsgaan en weer voor 6 of 12 maanden mee krijgen smile

Ligt wel aan je pil. Bij bv. de Diane mag dat niet, dan heb je een vervolgrecept nodig. Ik heb het inderdaad van de week voor een jaar gehaald, ik stond gewoon in het systeem bij de apotheek dat ik die pil gebruik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 5:21

Oreo schreef:Marin, helpt het jou niet om je horloge meteen aan te passen als je bent opgestegen? Dat deed ik vroeger vaak. Dan zat ik meteen in het juiste ritme. Althans, dat probeerde ik. Maar ik draag nu geen horloge meer smile

Ja dat doe ik ook vaak! Anders snap ik sowieso niets meer van de tijd Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jetlag - Pagina 2 Empty Re: Jetlag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum