Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze goedemorgen :)

+11
Oasis
Shisha
Atelier Madame
Melis1985
Suus
Emma_
Marin
Bliss
Bosjesvrouw
Rovine
Raindrop
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen deze goedemorgen :) - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze goedemorgen :)

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 21:42

Ja het is soms wel heel eng. Maar gelukkig is m'n vriend altijd bij me en die is sterk Wink Laatst waren we in een kasteel/landhuis en ik voelde me gewoon echt niet op m'n gemak. Bij de andere twee locaties eerder die dag was het gezonde spanning, nu voelde het niet goed. Gelukkig hebben we de afspraak dat als een van de twee het niet goed vindt aanvoelen, we daar naar luisteren. Dus zijn we maar weer weggegaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze goedemorgen :) - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze goedemorgen :)

Bericht  Shisha ma 26 maa 2012 - 21:45

Dat is wel fijn ja! En soms heb je dat, dat er op een bepaalde plek zo'n rare spanning hangt. Echt freaky is dat!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze goedemorgen :) - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze goedemorgen :)

Bericht  Puggle ma 26 maa 2012 - 21:49

Goedemorgen!

Om 12 uur moet ik in het ziekenhuis zijn en daarna ga ik shoppen voor de baby met mijn moeder smile het is hier ook alweer heerlijk weer dus misschien ook nog even wat drinken op een terrasje.

Fijne dag allemaal.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze goedemorgen :) - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze goedemorgen :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum