Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

+9
Pompoen
Rovine
Sarah1985
Lotus
Tiana
ekiaam87
love
GeKKiE
Lejow
13 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 18:33

Van harte gefeliciteerd Sinterklaas, met uw verjaardag :zp:

Ik heb al een bewogen ochtend achter de rug vanaf 5 uur... Heb gelachen en gehuild en nu mag ik een maand wachten... Het goede nieuws is dat mijn droom van vanmorgen volgens dromenweb betekent dat mij voorspoed en een vaste werkkring staat te wachten. Dat geeft wat hoop voor mijn examen morgen smile. Ik ga mijn brood maar eens smeren en er zo vandoor. Vanavond nog hard leren en op tijd weer naar bed.

Fijne dag allemaal en fijne Sinterklaas voor wie het nog gaat vieren! :cheer:


Laatst aangepast door Zusje op zo 4 dec 2011 - 19:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Lejow zo 4 dec 2011 - 18:52

Goede morgen allemaal!!
Ik heb niet zo best geslapen, lag mezelf iedere keer wakker te hoesten, heel irritant want je hoort wel iets maar je hebt niet echt helder door dat dat je eigen gehoest is :P
Straks sinterklaas vieren met mijn kleuters en dan om 12 u als een speer alle sinterklaas meuk er af en de kerst tegen de muren kwakken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  GeKKiE zo 4 dec 2011 - 18:56

Goeiemorgen allemaal!

Vandaag vier ik ook Sinterklaas met mijn kleuters, helaas gewoon tot 15.15 uur!
Daarna Sint verwijderen en dan even een paar dagen niks...
Kerst komt vrijdag pas!

Werk ze allemaal vandaag en een fijne 5 december!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  love zo 4 dec 2011 - 19:08

Goedemorgen !

Heb wel goed geslapen, maar tjonge wat kom ik er op maandagochtend slecht uit zeg laughcry
Moet vandaag van 8:00 tot 17:00 werken, dan wachten tot me vriend thuis komt en dan even naar de Ikea.
Vanavond lekker op de bank smile

Fijne dag allemaal!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  ekiaam87 zo 4 dec 2011 - 19:11

Lejow schreef:Goede morgen allemaal!!

Straks sinterklaas vieren met mijn kleuters en dan om 12 u als een speer alle sinterklaas meuk er af en de kerst tegen de muren kwakken!

+1
Verder heb ik wel lekker geslapen smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 19:13

Veel plezier vandaag met de kleuters! Jammer genoeg word ik de laatste tijd standaard voor de wekker al wakker... Vanaf 5 uur was ik al wakker vanmorgen terwijl ik al best vroeg op moet (6 uur). Nou ja, ik ga er vandoor... Aan de arbeid. Werkse en fijne dag iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Tiana zo 4 dec 2011 - 19:23

Goedemorgen!

Ik heb niet zo goed geslapen. Werd steeds wakker van de buikpijn en hoofdpijn. Ook kan ik niet eens normaal staan/lopen, mijn knie doet dan pijn.. Dus ik blijf vandaag ziek in mijn bed liggen. Wel jammer, want ik had vandaag ook de sinterklaasviering op stage (groep 3). Maar als ik zou gaan, lig ik straks een hele week ziek in bed en kan ik helemaal niet meer lopen.. nerd
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Lotus zo 4 dec 2011 - 19:45

Goedemorgen,

Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen. Ben er alleen niet echt van uitgerust. Ik voel me helemaal niet fijn nu, maar hopelijk trekt dat nog bij vandaag. Ik moet straks werken en vanmiddag naar mijn spv'er. Zou liever weer in bed kruipen. Maar goed, ik zal maar proberen iets van deze dag te maken.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Sarah1985 zo 4 dec 2011 - 20:13

Goedemorgen
Hier beroerd geslapen maar dat is standaard. Vandaag spannende dag vandaag krijgt mijn vader uitslagen van onderzoeken die de rest van zijn leven bepalen.
Verder ben ik aan het werk en om half 12 moet ik mijn oppas kindjes ophalen uit school die zullen dan wel erg druk zijn ivm sinterklaas viering op school.
Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 20:14

Goedemorgen,

Hier lekker geslapen, ik heb alleen last van mijn rechterarm, geen idee hoe dat komt.
Lise is net naar school, die hebben Sinterklaasfeest, dus ze was nogal zenuwachtig.
Ik ga zo even stoeien met de was. Ligt altijd zoveel als je met de hele fam bent wezen logeren.

Voor de rest kijk ik wel even wat ik vandaag nog ga doen, ohja ik moet niet vergeten de dokter te bellen voor de uitslag van mijn urine kweek. Ben benieuwd of daar nog wat uit is gekomen.

Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 20:27

Goedemorgen!

Gisteren lag ik er, voor mijn doen, redelijk vroeg in. Ik viel gelijk in slaap. Helaas werd ik na vier uur wakker en sindsdien kan ik niet meer slapen. Dus ik ben zojuist mijn bed maar uitgestapt en heb de vaatwasser aangezet. Maar ik merk dat ik ziek word. Neus dicht, hoofdpijn, keelpijn. Ik zie wel hoe de dag verder verloopt.

Fijne sinterklaasdag iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Rovine zo 4 dec 2011 - 20:41

Goedemorgen!

Vandaag al goed wakker geworden met een mail dat mijn nieuwe laptop op de post gedaan is, dus dat kan nooit lang meer duren. Gezien mijn oude echt op is kan ik niet wachten. cheers Nu even werken, had vanochtend ineens rugpijn toen ik in de auto stapte, hoop dat die nog wegtrekt.

Vanavond sinterklaas vieren! Heb er superveel zin in, verheug me er echt al maanden op. Ben allang vergeten wat ik gevraagd heb en ben dol op verrassingen. I love you
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Pompoen zo 4 dec 2011 - 20:49

Goedemorgen!

Ik heb redelijk geslapen, ik droom alleen vrij veel de laatste dagen (of ik onthoud ze beter). Paar dagen terug al dat ik met mijn oma in bed lag en dat die vond dat ik uit mijn mond stonk laughcry, vannacht dat ik enorme ruzie had met mijn man over zijn sigaretten. Was echt een soort nachtmerrie! Ik beheer zijn sigaretten en hij rookt er 3 per dag. Ik droomde dat hij het hele pakje gepakt had en toen ik het probeerde terug te pakken gingen we er allebei aan trekken. Hij werd heel erg boos en hij pakte er uiteindelijk 5 tegelijk en ik vond het vréselijk, maakte er een heel drama van! :bom:

Vandaag nog een hoop te doen, moet nog minstens 3 gedichten schrijven, heel veel cadeautjes inpakken, eigenlijk ook nog een cadeautje scoren en ik moet om 15.00 u naar de fysiotherapeut. Ik denk dat we definitief gaan stoppen, ben al gestopt met fysiotraining, maar ze was me nog aan het behandelen. Maar het zet geen zoden aan de dijk en ze weet niet goed wanneer ze moet stoppen dus ik denk dat ik zelf maar eens de knoop doorhak vanmiddag. Nu ik toch over niet al te lange tijd weer aan 't heupje geopeerd ga worden vind ik het ook wat beter te hebben dat ik met pijn rondloop en vind ik het een beetje zonde om steeds behandeld te worden zonder dat het heel veel meer oplevert dan een zeer tijdelijke verlichting. Bovendien krijg ik dan elke keer op mijn lazer dat ik te veel heb gedaan :affraid:.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  silly-one zo 4 dec 2011 - 21:09

Goedemorgen allemaal,

Op zich wel lekker geslapen. Baal er wel van dat ik weer niet hoef te werken vandaag, maar daar had ik al rekening mee gehouden vanwege Sinterklaas.
Straks mij even inschrijven voor de onderwijspoule in een andere regio, maar die wel fiets baar is. Kijken of ik daar misschien ook kan invallen. Plus via hun krijg ik ook tijdelijke vacatures dus ga daar maar eens iets mee doen.
Verder straks een rondje hardlopen en verder denk ik opruimen en lekker niks doen vandaag. Misschien de kerstboom al zetten en de kamer gezellig in kerstsfeer brengen.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Suus zo 4 dec 2011 - 21:20

Goedemorgen!
Na een druk en erg gezellig Sinterklaasweekend, mag ik vandaag weer aan het werk. Daarna ga ik sporten en vanavond Sinterklaas vieren met een paar vrienden Very Happy
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  flower zo 4 dec 2011 - 21:26

Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen!
Ga zo bij mijn oma kerstkaarten schrijven, daarna boodschappen doen en vervolgens een avonddienst draaien.

Fijne dag allemaal!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Fayebella zo 4 dec 2011 - 21:34

love schreef:Goedemorgen !

Heb wel goed geslapen, maar tjonge wat kom ik er op maandagochtend slecht uit zeg laughcry
Moet vandaag van 8:00 tot 17:00 werken, dan wachten tot me vriend thuis komt en dan even naar de Ikea.
Vanavond lekker op de bank smile

Fijne dag allemaal!

Ik ga vandaag ook naar de Ikea, heb lekker vrij! Maar ik las op internet dat de Ikea vandaag maar tot 18.00 open is. In ieder geval die in Eindhoven. Misschien even nakijken, voordat je dadelijk voor niets gaat.

Fijne dag allemaal!
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze Sinterklaasmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum