Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

+4
nijntje4
Ugly Betty
smooch
Jasmina
8 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Jasmina wo 12 jan 2011 - 10:58

Ik heb van die all-in-1 tabletten gekocht voor mijn (nieuwe) vaatwasser. Is dat voldoende of moet ik ook glansspoelmiddel en speciaal zout kopen voor de vaatwasser? Ik hoor verschillende berichten de één zegt van wel, de ander zegt dat het onnodig is omdat het al in de all-in-1 tablet zit. nerd

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 11:04

Voor zover ik weet het niet voor niets all-in-one en ben je met dat ene blokje gewoon meteen klaar. smile Zei de mevrouw die ons destijds de afwasachine heeft verkocht in ieder geval en zo doen we het dus ook al drie jaar. Vaat is altijd mooi schoon en glanzend en de machine zelf doet het ook nog prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  smooch wo 12 jan 2011 - 11:11

Ik deed eerst ook alles extra erin, toen mijn collega vertelde dat het niet nodig is als je
all-in-one tabletten gebruikt.

Tenminste ik heb het 1x gedaan want hebt sinds een paar maanden pas een vaatwasser. En wist er ook niet veel van af.
Maar het is niet nodig.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Ugly Betty do 13 jan 2011 - 4:34

Ik doe dat ook niet en alles komt er schoon uit en glazen blijven gewoon glanzen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  nijntje4 do 13 jan 2011 - 4:50

Wij zijn goed begonnen met de nieuwe keuken met zout en glansspoelmiddel maar ik heb ook van die all in one blokjes. Het valt me op dat er op het bestek en pannenranden nu soms kleine roestplekjes zitten. Misschien gebruik ik toch iets teveel van het goede ofzo Laughing
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 4:51

Maar het lampje van het zout blijft dan wel branden....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  xxjojootjexx do 13 jan 2011 - 5:03

Mammalin schreef:Maar het lampje van het zout blijft dan wel branden....
Moet het lampje zelf weten :P Haha..

Wij hebben nog nooit iets anders erin gehad als gewoon die blokjes en de vaat is altijd schoon.
3 weken geleden een monteur bij de vaatwasser gehad en hij had nog nooit zon mooie schone vaatwasser gezien van binnen.. Qua kalk enzo.. En dat terwijl het apparaat al 10 jaar oud is!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 5:04

Ik doe het wel, want anders begint ie te piepen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 5:07

Ik doe alleen een all-in-one tablet erin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 5:09

Ik gebruik ook alleen een all-in-one tablet. 1 keer in de zoveel tijd doe ik even zo'n schoonmaaktablet erin, zodat de vaatwasser ook schoon blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 6:42

Ik gebruik tabletten, zout en glansspoelmiddel. Ik heb het een tijdje zonder gedaan en toen merkte ik wel degelijk verschil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Raindrop do 13 jan 2011 - 10:40

Birgit schreef:Ik gebruik tabletten, zout en glansspoelmiddel. Ik heb het een tijdje zonder gedaan en toen merkte ik wel degelijk verschil.

Dat koop je gewoon in de supermarkt?
Dat lampje begint bij mij ook te branden soms en ik merk de laatste tijd dat niet alles even schoon wordt..
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:42

Als je de vaatwasser voor de eerste keer laat draaien, dan moet je wel dat zoutdingetje vullen met Bronx zout. (Heet het Bronx? Ik weet het even niet meer)

Daarna kun je gewoon all-in-one tabletten gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:57

Snowflake schreef:
Birgit schreef:Ik gebruik tabletten, zout en glansspoelmiddel. Ik heb het een tijdje zonder gedaan en toen merkte ik wel degelijk verschil.

Dat koop je gewoon in de supermarkt?
Dat lampje begint bij mij ook te branden soms en ik merk de laatste tijd dat niet alles even schoon wordt..

Ja

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. 680169

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Broxomatic%202kg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  snapple do 13 jan 2011 - 21:27

Ik gebruik ook beide, in het begin deden we dat niet en ik zie toch echt wel verschil nu we allebei gebruiken...
Onze keukenman die zei ook dat het beter was om allebei te gebruiken... Maar toch vreemd dat de meningen daar zo over verschillen vind ik.
snapple
snapple
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  MissD do 13 jan 2011 - 22:31

Birgit schreef:Ik gebruik tabletten, zout en glansspoelmiddel. Ik heb het een tijdje zonder gedaan en toen merkte ik wel degelijk verschil.

Hier hetzelfde, ik gebruik dus ook gewoon alles!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen met een vaatwasser. Empty Re: Vraagje aan de mensen met een vaatwasser.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum