Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gardameer in september

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gardameer in september Empty Gardameer in september

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 3:20

Hoi meiden,

Wij hebben in september vakantie en zitter eraan te denken om lekker naar Italië te gaan. Ik wil graag naar het Gardameer, zag dat de temperatuur dan gemiddeld nog 19 graden is. Zijn jullie daar wel eens in september geweest en vinden jullie het een aanrader?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gardameer in september Empty Re: Gardameer in september

Bericht  Le Chat Noir zo 25 maa 2012 - 7:17

Ja wij zijn er twee keer geweest waarvan 1 keer eind augustus/begin september en 1 keer eind juni.
September was het wel een stuk gezelliger. Weet je al waar jullie heen willen gaan?
Als ik het jullie aan mag raden zou ik aan de zuidkant of oostkant van het meer gaan zitten. Sirmione, Peschiera del Garda en Garda zijn heel gezellig. Alle dorpjes zijn eigenlijk wel mooi, maar wij kwamen er wel achter dat het aan de westelijke kant veel rustiger is (lees: soms behoorlijk uitgestorven).
Met gezellig bedoel ik geen enorme feesten, maar gewoon een gezellige drukte 's avonds, open winkels, kraampjes en volle terrasjes.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardameer in september Empty Re: Gardameer in september

Bericht  Bruintje Beer zo 25 maa 2012 - 22:16

Wij zijn 2 jaar geleden naar het Gardameer geweest bij Peschiera del Garda. Zijn toen tot eind september geweest en hadden vaak 30 graden.
Ik zou dit jaar ook wel weer naar Italie willen. Dus zeker een aanrader!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardameer in september Empty Re: Gardameer in september

Bericht  Le Chat Noir ma 26 maa 2012 - 6:58

Ja wij hebben daar ook alleen maar stralend (warm!!) weer gehad. Wel is het in september vrij vroeg donker, toch wel tegen half 8 als ik het me goed herinner.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardameer in september Empty Re: Gardameer in september

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:20

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga zeker is even kijken voor de plaatsjes die jullie noemen Gardameer in september 561177 Het is in september ook niet meer zo duur, in het hoogseizoen is het voor ons op het moment echt niet te betalen. Dat het vroeg donker is vinden we ook niet erg. Is het er niet erg uitgestorven rond die tijd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gardameer in september Empty Re: Gardameer in september

Bericht  Bimbam ma 26 maa 2012 - 9:51

Wij zijn afgelopen september naar het Gardameer geweest en ik vond het heerlijk. We hadden nog heerlijk weer (25 tot 30 graden) en het was er nog gezellig druk. Een stuk fijner dan in het hoogseizoen, dan is het er echt smoordruk. Wij zijn in Limone geweest, aan de noordkant van het Gardameer. Dat vind ik de mooiste kant, omdat je daar nog echte bergen hebt. En ik heb daar mijn vriend leren kennen, dus het heeft voor mij een plekje in mijn hart I love you

Ik vind het dus zeker een aanrader.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardameer in september Empty Re: Gardameer in september

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 16:38

Ik krijg er helemaal zin in cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gardameer in september Empty Re: Gardameer in september

Bericht  Le Chat Noir za 31 maa 2012 - 6:35

Dat t vroeg donker wordt vond ik wel minder omdat wij op een camping stonden, maar ach, we gingen meestal s avonds even naar een dorpje. Het is wel minder druk, maar zeker niet uitgestorven hoor in september.

Limone is inderdaad ook mooi! Maar nu ik alles gezien heb zou ik persoonlijk toch voor Peschiera of Sirmione kiezen als standplaats zeg maar.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardameer in september Empty Re: Gardameer in september

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum