Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'het domme vragen topic'

+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers

Pagina 38 van 38 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38

Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  _Lana_ zo 25 aug 2013 - 10:21

Wij hebben allemaal dure bekers geprobeerd en uiteindelijk, door een tip van hier, de rietjesbeker van de Hema en die werkt echt perfect. En dat voor 3 euro. We hebben eerst een klein beetje in de beker geknepen, zodat ze voelden dat er iets uitkwam en ze hadden het meteen door.

Eén nadeel, het is geen anti-lek. Maar goed, ze lopen toch niet de hele tijd met die beker in hun hand, dus hier hebben we nog geen last van gehad.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Steep zo 25 aug 2013 - 10:34

Die blauwe of die roze? Die zijn wel antilek, ze lekken bij mij niet in ieder geval.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  _Lana_ zo 25 aug 2013 - 10:43

Steep schreef:Die blauwe of die roze? Die zijn wel antilek, ze lekken bij mij niet in ieder geval.
De blauwe en de roze inderdaad. Hier lekken ze op zich ook niet hoor, maar als ze 'm ondersteboven houden en gaan schudden ( dat vinden ze hier soms heel grappig, haha ), dan komt er wel water uit het rietje. En bij een anti-lek niet.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Steep zo 25 aug 2013 - 10:46

_Lana_ schreef:
Steep schreef:Die blauwe of die roze? Die zijn wel antilek, ze lekken bij mij niet in ieder geval.
De blauwe en de roze inderdaad. Hier lekken ze op zich ook niet hoor, maar als ze 'm ondersteboven houden en gaan schudden ( dat vinden ze hier soms heel grappig, haha ), dan komt er wel water uit het rietje. En bij een anti-lek niet.
Aha! Zo leer ik weer eens wat! Als ik dat doe dan lekt hij idd ook haha
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Ella zo 25 aug 2013 - 18:30

Dora schreef:
Ella schreef:
Pommes schreef:Hier wilde F ook niet uit een andere beker drinken, alleen uit z'n flesje. Iets anders snapte hij niet, ging op de tuit enzo bijten. Diverse bekers geprobeert en nu kan hij sinds 2 weken uit die rietjesbeker drinken (hij is 1)
Mijn zoontje zit er ook alleen maar op de bijten. Maar vind hem nu te jong om al een rietjes beker te proberen ik wacht gewoon even. Binnenkort probeer ik het weer eens.
Wat wij in het begin deden was zelf een klein slokje via het rietje nemen zodat deze 'gevuld' was en op het moment dat ze het rietje in de mond hadden en een beetje zogen lichtjes in de fles knijpen. Het actie-reactie moment wat vergemakkelijken. Beide meiden hadden het toen op die manier heel snel door (hè, als ik aan dat rietje zuig komt er wat lekkers!)
En vanaf welke leeftijd heb je dat geprobeerd. Mijn zoontje is nu 7.5 maand. Ik denk dat dat te vroeg is of niet?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Dora zo 25 aug 2013 - 19:24

Ella schreef:
Dora schreef:
Ella schreef:
Pommes schreef:Hier wilde F ook niet uit een andere beker drinken, alleen uit z'n flesje. Iets anders snapte hij niet, ging op de tuit enzo bijten. Diverse bekers geprobeert en nu kan hij sinds 2 weken uit die rietjesbeker drinken (hij is 1)
Mijn zoontje zit er ook alleen maar op de bijten. Maar vind hem nu te jong om al een rietjes beker te proberen ik wacht gewoon even. Binnenkort probeer ik het weer eens.
Wat wij in het begin deden was zelf een klein slokje via het rietje nemen zodat deze 'gevuld' was en op het moment dat ze het rietje in de mond hadden en een beetje zogen lichtjes in de fles knijpen. Het actie-reactie moment wat vergemakkelijken. Beide meiden hadden het toen op die manier heel snel door (hè, als ik aan dat rietje zuig komt er wat lekkers!)
En vanaf welke leeftijd heb je dat geprobeerd. Mijn zoontje is nu 7.5 maand. Ik denk dat dat te vroeg is of niet?

Uuuuuhhhh, ik gok rond de 9 maanden denk. Ik durf het niet met zekerheid meer te zeggen.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Slakje di 27 aug 2013 - 22:38

Ik ben ziek aan het worden. Diarree, overgeven, hoofdpijn, lichte koorts, flinke buikkrampen, ... Waarschijnlijk een maag-darmontsteking dus. Kan ik verder bv geven? Waarop moet ik nog letten behalve handen wassen etc.?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Happydobby di 27 aug 2013 - 22:41

Slakje schreef:Ik ben ziek aan het worden. Diarree, overgeven, hoofdpijn, lichte koorts, flinke buikkrampen, ... Waarschijnlijk een maag-darmontsteking dus. Kan ik verder bv geven? Waarop moet ik nog letten behalve handen wassen etc.?
zorg voor voldoende vocht! water en thee!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Stokstaartje di 27 aug 2013 - 22:54

kun je ook striae krijgen op de huid te hoogte van je schaambeen? Dus daar waar je schaamhaar zit?
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Darius di 27 aug 2013 - 22:56

Stokstaartje schreef:kun je ook striae krijgen op de huid te hoogte van je schaambeen? Dus daar waar je schaamhaar zit?
Ja, ook op je heupen, billen, borsten, bovenarmen. Eigenlijk overal volgens mij. Mijn man heeft zelfs een paar streepjes op z'n kuiten, overgehouden aan de puberteit.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Stokstaartje di 27 aug 2013 - 23:02

ik was er al bang voor want volgens mij heb ik daar striae ontdenkt nadat ik me had geschoren angel Terwijl het daar helemaal niet echt strak staat. Heb andere plaatsen op bij buik die veel strakker staan. Aan de ene kant baal ik want ben nog maar 20 weken dus dan zal er nog wel meer bijkomen. Aan de andere kant liever daar dan op een zichtbare plaats laughcry
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Exogenesis di 27 aug 2013 - 23:58

Ik heb tot nu toe striae erbij gekregen op mijn borsten.  Niemand, behalve m'n man, die het ziet, maar toch. Stomme streepjes thumbdown
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Blair wo 28 aug 2013 - 0:28

Exogenesis schreef:Ik heb tot nu toe striae erbij gekregen op mijn borsten.  Niemand, behalve m'n man, die het ziet, maar toch. Stomme streepjes thumbdown
Ik had niks. Tot week 38, boven en onder mijn navel, mijn billen en borsten ook. En dan zeggen ze nog; Dan had je moeten smeren! Nou, heb niets anders gedaan, maar het heeft niet geholpen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Slakje wo 28 aug 2013 - 0:33

Blair schreef:
Exogenesis schreef:Ik heb tot nu toe striae erbij gekregen op mijn borsten.  Niemand, behalve m'n man, die het ziet, maar toch. Stomme streepjes thumbdown
Ik had niks. Tot week 38, boven en onder mijn navel, mijn billen en borsten ook. En dan zeggen ze nog; Dan had je moeten smeren! Nou, heb niets anders gedaan, maar het heeft niet geholpen.
Ik heb tijdens de zwangerschap misschien 1 of 2 striemen gekregen, tijdens de bevalling is mijn buik (rond de navel) beschadigd. Heel veel striemen nu!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Exogenesis wo 28 aug 2013 - 0:41

Blair schreef:
Exogenesis schreef:Ik heb tot nu toe striae erbij gekregen op mijn borsten.  Niemand, behalve m'n man, die het ziet, maar toch. Stomme streepjes thumbdown
Ik had niks. Tot week 38, boven en onder mijn navel, mijn billen en borsten ook. En dan zeggen ze nog; Dan had je moeten smeren! Nou, heb niets anders gedaan, maar het heeft niet geholpen.
Smeren helpt niks nee. Het gebeurt allemaal onderhuids. Wat steviger masseren zal vast goed zijn, maar dan nog houd je het niet tegen. Ik vrees ook voor mijn buik (vooral bij de navel inderdaad, daar staat het nu al strakgespannen). Mijn benen en billen zijn al verknald toen ik in de puberteit een groeispurt kreeg thumbdown
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Susan wo 28 aug 2013 - 0:44

Het hoeft niet te gebeuren hoor, ik ben twee zwangerschappen zonder striae doorgekomen terwijl ik twee keer een erg dikke buik had en mijn huid ook helemaal strak stond en vooral bij mijn navel, die was gewoon verdwenen. Maar geen strepen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Choco* wo 28 aug 2013 - 1:10

Slakje schreef:Ik ben ziek aan het worden. Diarree, overgeven, hoofdpijn, lichte koorts, flinke buikkrampen, ... Waarschijnlijk een maag-darmontsteking dus. Kan ik verder bv geven? Waarop moet ik nog letten behalve handen wassen etc.?
Ja hoor! Door borstvoeding te geven geef je juist ook antistoffen mee, waardoor je kindje áls je het aan haar over geeft waarschijnlijk minder ziek zal zijn. Ik zou wel zelf wat beter letten op voldoende vocht inname, doordat je door diarree en overgeven ook veel vocht verliest.
Choco*
Choco*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Caroow wo 28 aug 2013 - 3:31

Ik heb tijdens de keizersnede striae gekregen op mijn schaambeen.  Maar mijn buik zat ee ook al onder dus ik vind het niet zo erg.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 38 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 38 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum