Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

+14
Niki
Jade
Luthien
Pompoen
Cheesegirl
Ibbeltje
TGR
Sugarfall
TNMN
Rush
Minx
Marin
Tinkie
Monte
18 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:07

Sowieso kan een ander toch niets op je board plaatsen? Ik herken het ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Leine vr 1 jun 2012 - 8:17

Klinkt mij ook niet bekend..
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:38

Megara schreef:Sowieso kan een ander toch niets op je board plaatsen? Ik herken het ook niet.

Volgens mij heb ik daar wel een instelling voor gezien, dat je je board op die manier kunt delen. Wellicht dus iets om na te kijken als je er last van hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 2:53

Ik heb wel een keer gehad dat iemand mij noemde in een pin en dat bleek een reclamepin te zijn a la 'deze persoon is 10 kilo in een week verloren, zie hier hoe'.

Maar gelukkig is dat niet vaker gebeurd!

Zelf heb ik dit wel eens gemaakt:

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 37365871877942501_lE9Std0H_f

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 115545546659262101_vf9GMOBW_f

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 2:59

Zit dat ei in een soort beschuit ofzo? Was het lekker?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 3:03

Ja ik vond het wel lekker! Het is gewoon brood wat je er eerst in doet. (Tenminste dat heb ik toen gedaan.)

Hmm, ik heb zoveel pins en er nog maar 2 daadwerkelijk gemaakt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Luthien za 2 jun 2012 - 3:40

Deze heb ik een tijdje terug al gepint, maar ik ben inmiddels bezig met een variant hiervan. Heb brede en smalle pijpen gebruikt en in de grote heb ik al vetplantjes gezet. In de smalle komt alleen grind.
pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 125186064612182569_AhaWbxhA_f







Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 6:32

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 209558188880752457_JrJPA2ar_f

Zojuist deze gemaakt. Dat was lekker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Dennenappel zo 3 jun 2012 - 22:55

Confusion schreef:

Zelf heb ik dit wel eens gemaakt:

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 37365871877942501_lE9Std0H_f


Wikkel je touw om een bierflesje heen zoals ik het zie? Heb je wellicht een beschrijving hiervan of de link? Ik ben benieuwd hoe je het vastmaakt, het touw eventueel verft e.d. Ik vind ze wel leuk!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 23:00

Leuk Luthien! Jammer dat ik zelf geen tuin heb Very Happy.

Gister een eigen variant gemaakt op deze en was lekker!
pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 266345765432088514_SRaQUaLU_c

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 23:17

@ Dennenappel: Ik heb gewoon wol gekocht en deze om een fles wijn gewikkeld. Ik heb het verder niet vastgeplakt (al was dat wel beter geweest want als ik hem wil verplaatsen moet ik dat heel voorzichtig doen :-) ). Ik heb gewoon over het beginpunt van de wol een paar keer de wol overheen gedaan en zo bleef het zitten en het eindpunt van de wol heb ik tussen de andere draden gestopt.

Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Dennenappel zo 3 jun 2012 - 23:22

Ah zo! Oke, mooi. Ik wil dit de komende tijd wel eens uit gaan proberen, bedankt! Heb je ook een foto van je eigen fles?


@ Luthien; erg leuk! Waar haal je deze pijpjes? Ik vind het ook wel een leuk idee voor in ons eventuele nieuwe tuin.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 23:33

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 375514_10150963355200346_71654992_n-1

Tadaa! :-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Jade ma 4 jun 2012 - 0:10

Ik heb sinds vandaag een account! pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 827601

Ik ben benieuwd smile

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Dennenappel ma 4 jun 2012 - 0:24

Leuk Confusion!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Kaboutertje ma 4 jun 2012 - 0:42

Even een vraagje als Pinterest-leek Razz Ik zie een salade waarvan ik graag het recept zou willen, als ik erop klik komt er niks. Wat moet ik doen om daaraan te komen? smile

Nevermind, heb 't al laughcry


Laatst aangepast door Kaboutertje op ma 4 jun 2012 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 0:43

Je bedoelt dat de link ontbreekt bij het plaatje? Zonde...

Wat je kunt doen, als het erbij staat, is de naam in tikken bij Google. Vaak vind je het dan wel. Of je zoekt het via Google afbeeldingen en kijk je of je datzelfde plaatje terugvindt, gekoppeld aan een site.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Luthien ma 4 jun 2012 - 0:45

@ Dennenappel, Ik heb de stalen buizen van mijn vader. Die heeft een kas en had nog heel veel oude verwarmingsbuizen liggen. Zo ben ik er goedkoop (gratis) aan gekomen, want hij heeft ook allerlei gereedschap om de buizen te zagen enzo. Maar anders is het denk ik heel erg duur.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Kaboutertje ma 4 jun 2012 - 0:49

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 279363983105766479_79LQgEHR_f

Dit recept wilde ik hebben smile lijkt me erg lekker!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 0:55

Maar je hebt het al begrijp ik smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Kaboutertje ma 4 jun 2012 - 0:55

Zusje schreef:Maar je hebt het al begrijp ik smile.

Jup! smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Marin ma 4 jun 2012 - 1:07

Ik heb laatst deze Aziatische gehaktballetjes gemaakt, waren echt ontzettend lekker!

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 218495019391658761_PWlTWxDc_c
http://pinterest.com/pin/92534967313625797/


En ik vond het heel leuk om te zien dat ik door mijn reis-baantje al een aantal van m'n reis-wishlist locaties kon verplaatsen naar het board Places I've seen. Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Kaboutertje ma 4 jun 2012 - 1:11

Oeh Marin, die zien er jummy uit Razz

Edit : heb meteen even gekeken naar het recept maar vind dat er toch wel een hoop dingen in moeten die ik anders nooit zou gebruiken, en dus allemaal zullen blijven staan. Zal deze dus niet snel maken denk ik. Jammer, want ze zien er echt lekker uit Yes
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Happinaz ma 4 jun 2012 - 3:29

Ik wil ook meedoen! Hoe kan ik afbeeldingen vanaf mijn iPad toevoegen hier? nerd
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Dennenappel ma 4 jun 2012 - 23:19

Luthien schreef:@ Dennenappel, Ik heb de stalen buizen van mijn vader. Die heeft een kas en had nog heel veel oude verwarmingsbuizen liggen. Zo ben ik er goedkoop (gratis) aan gekomen, want hij heeft ook allerlei gereedschap om de buizen te zagen enzo. Maar anders is het denk ik heel erg duur.
Dat vermoedde ik al, dat het anders duur zal worden. Handig van je vader, ik ben benieuwd hoe het bij je wordt!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 4 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum