Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

+14
Niki
Jade
Luthien
Pompoen
Cheesegirl
Ibbeltje
TGR
Sugarfall
TNMN
Rush
Minx
Marin
Tinkie
Monte
18 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 5 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 23:20

Happinaz schreef:Ik wil ook meedoen! Hoe kan ik afbeeldingen vanaf mijn iPad toevoegen hier? nerd

Als de afbeeldingen op je iPad staan gaat dat niet. Ze moeten op internet staan. Mss via een photobucketapp dus...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 5 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Happinaz di 5 jun 2012 - 0:21

Zusje schreef:
Happinaz schreef:Ik wil ook meedoen! Hoe kan ik afbeeldingen vanaf mijn iPad toevoegen hier? pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 5 827601

Als de afbeeldingen op je iPad staan gaat dat niet. Ze moeten op internet staan. Mss via een photobucketapp dus...

Dank je wel. Ik ga vanavond even kijken of het lukt.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 5 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Marin di 5 jun 2012 - 0:29

Kaboutertje schreef:Oeh Marin, die zien er jummy uit Razz

Edit : heb meteen even gekeken naar het recept maar vind dat er toch wel een hoop dingen in moeten die ik anders nooit zou gebruiken, en dus allemaal zullen blijven staan. Zal deze dus niet snel maken denk ik. Jammer, want ze zien er echt lekker uit Yes

Haha grappig, al die dingen heb ik juist standaard in huis! Ik kook veel Aziatisch op die manier smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 5 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Leine di 5 jun 2012 - 8:03

Confusion schreef:pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 5 209558188880752457_JrJPA2ar_f

Zojuist deze gemaakt. Dat was lekker!

Ziet er ook lekker uit! Heb je misschien een linkje?
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 5 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 9:17

@Leine:

http://www.kalynskitchen.com/2009/09/recipe-for-meat-tomato-and-mozzarella.html

Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pinterest - Het 'Heb ik van Pinterest-Topic' - Pagina 5 Empty Re: Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum