Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

agressie in het verkeer

+9
Caribbeanlover
Sue
silly-one
Rebecca
Red Velvet
Kaboutertje
RYW
Alias
Minx
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  RYW vr 6 jan 2012 - 7:17

Steep schreef:
Sue schreef:
RYW schreef:
Fairytale schreef:Hoe weet je dat ze het de volgende keer niet meer doen?? Die lachen je waarschijnlijk alleen maar keihard uit hoor. Dat zou ik tenminste na die tijd doen.

En deze jongen zou niet netjes vragen wat de reden was. We hebben redelijk wat middelvingers naar ons hoofd gekregen.

Ik zou waarschijnlijk op dit forum plaatsen dat een of ander raar mens op een motor het nodig vond om mij te gaan lopen corrigeren Wink
Wat is er achterlijk aan dan?

Volgens mij wordt er niet gezegd dat het achtelijk is, maar dat RYW het raar zou vinden.

Ik zou het ook erg veel moeite vinden om dan achter iemand te rijden en ik zou je dan ook niet serieus nemen eigenlijk. Maar goed, ik ben dan ook niet agressief in het verkeer dus die situatie zullen we samen niet hebben ;-)

Inderdaad, het woord 'achterlijk' heb je mij niet zien gebruiken hoor, daar kom jij mee.

Dat je wel eens onenigheid hebt, ok. En als het mogelijk is erover te praten met elkaar moet je dat vooral doen als je het fijn vindt. Maar inderdaad, als je er zo enorm de moeite voor gaat doen om erachteraan te gaan, dat zou ik nogal raar vinden, ja.

Gewoon, hoe je erover vertelt, dat die mensen de deur op slot deden uit angst (wat ik erg slim vind van die mensen, ze kennen jou niet), alsof je er helemaal trots op bent, dat vind ik een beetje raar.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Sarah1985 vr 6 jan 2012 - 7:17

wat een achterlijke

Ik had laatst hier in de stad zijn ze met de weg bezig en is helemaal anders geworden daar, is nu een tijdelijke mega rotonde en ik reed op de rotonde, En toen kwam iemand van recht die ging ervoor maar dat mag niet natuurlijk. Ik keihard remmen scheelde 1 cm ofzo. Doet dat meisje haar raam open en mij uitschelden dat ik haar voor moet laten gaan en ik de regels niet ken. Zaten nog 2 anderen in die ook doorgingen. Ik deed dus niks fout maar kreeg ik ze niet aan het verstand.

En ik reed eens op de a6 bij de ketelbrug daar mag je 100 en ik haalde een rij vrachtauto's in achter mij kwam een aso aangereden en ging heel erg kleven bij mij en knipperen met de lichten. Ik reed al 120 daar. Ik kon ook nergens ertussen dus dacht ga mooi verder inhalen. En die gene bleef maar kleven hij probeerde zelfs tussen mij en de vrachtauto in de halen. Toen ik eindelijk aan de kant kon ben ik aan de kant gegaan. En haalde hij mij in en stak zijn middelvinger uit. En opeens gaat die naar mijn baan toe om mij van de weg te drukken en vervolgens keihard op de rem te drukken tot ik STIL stond midden op de snelweg, gelukkig hadden de auto's achter mij het door en stonden ook al stil. Man ik was zo ontzettend bang toen. Ik durfde net weer te rijden toen. (Durfde 1,5 jaar niet te rijden) Ik heb toen eerst mijn man moeten bellen omdat ik niet meer verder durfde
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 7:21

Maar Sarah, ik kan me goed voorstellen dat ze dat dacht. Als je hem niet kent en je mist dat teken dan lijkt het net of je voorrang hebt. Maar geen reden voor dat asogedrag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 7:29

Sarah: was dat vlakbij de ah xl? Dat is echt een levensgevaarlijke sterrotonde nu. Die markering is bijna niet te zien en de meeste automobilisten rijden gewoon door omdat die markering niet duidelijk is. Ik rij liever een paar km's om tegenwoordig. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Sarah1985 vr 6 jan 2012 - 7:33

Lorna mercedez schreef:Maar Sarah, ik kan me goed voorstellen dat ze dat dacht. Als je hem niet kent en je mist dat teken dan lijkt het net of je voorrang hebt. Maar geen reden voor dat asogedrag!

kan zijn dat ze dat dacht maar staan grote borden, en van die haaientanden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Sarah1985 vr 6 jan 2012 - 7:34

yvonne schreef:Sarah: was dat vlakbij de ah xl? Dat is echt een levensgevaarlijke sterrotonde nu. Die markering is bijna niet te zien en de meeste automobilisten rijden gewoon door omdat die markering niet duidelijk is. Ik rij liever een paar km's om tegenwoordig. :P
''

ja was daar, ik vind het helemaal niet levensgevaarlijk, je moet gewoon van te voren in de goede baan zitten. En dat doen de meesten niet. De markering is idd daar slecht ook het wegdek grote gaten in de weg
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 7:38

Als je daar voor het eerst rijdt is het wel lastig om de goeie baan te vinden. Ik had nog nooit eerder een ster-rotonde gezien. Meeste mensen rijden daar ook gewoon nog veel harder dan is toegestaan. Mijn vader reed laatst ook zomaar die rotonde op. Hij had die hele haaientanden niet gezien en de borden stonden ook nog omgekeerd. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Sarah1985 vr 6 jan 2012 - 7:43

de eerste keer reed ik er ook zo op toen stonden er niet eens borden. Dan is het idd wel lastig. Maar ik rij er dagelijks langs dus went wel dan. Moet er wel langs
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Caramba vr 6 jan 2012 - 7:45

Sarah1985 schreef:de eerste keer reed ik er ook zo op toen stonden er niet eens borden. Dan is het idd wel lastig. Maar ik rij er dagelijks langs dus went wel dan. Moet er wel langs

Die rotonde vind ook ik niets voorstellen. Rij er ook iedere dag. En misschien behoor ik ook wel bij het aso verkeer, want ik gooi hem daar 9 van de 10 keer ook gewoon voor. En rij daar ook altijd veels te hard.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer - Pagina 2 Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum