Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

agressie in het verkeer

+9
Caribbeanlover
Sue
silly-one
Rebecca
Red Velvet
Kaboutertje
RYW
Alias
Minx
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty agressie in het verkeer

Bericht  Minx do 5 jan 2012 - 11:03

Mijn vriend en ik reden vanmiddag op een parkeerplaats, die bestaat uit twee delen. En een voor 1 voegden auto's in. Dus hij liet een auto voor en gaat vervolgens zelf. Alleen was de automobilist die hij dus niet voor liet het daar niet mee eens. Die reed net zo lang door tot ze bijna tegen elkaar aan stonden. Vervolgens reden we naar huis en reed die auto nog steeds achter ons aan. Bij de laatste rotonde reed hij een andere kant op om vervolgens aan de kant van de straat ineens te verschijnen. Wij stapten net de portiek binnen. Die kerel stapte uit en begon te schelden en te doen. Als we er op in waren gegaan had het nog een behoorlijke vechtpartij kunnen worden.

Jullie ooit zoiets mee gemaakt in het verkeer??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:13


Gelukkig niet! Wat heb je toch een achterlijke mensen Neutral hebben die serieus niks beters te doen dan achter iemand aan te zitten om ze uit te schelden voor iets waar ie niet eens gelijk in had?

Wat een debiel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Alias do 5 jan 2012 - 11:14

Tjonge jonge zeg, dat is wel een hele asociale weggebruiker!

Zo erg heb ik het nog niet mee gemaakt. Wel een aantal keer de middelvinger toegewezen gekregen om niets en iemand zien zitten tieren achter het stuur, maar geen achtervolging of uit stappen en ruzie staan maken.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Minx do 5 jan 2012 - 11:18

Zero schreef:
Gelukkig niet! Wat heb je toch een achterlijke mensen Neutral hebben die serieus niks beters te doen dan achter iemand aan te zitten om ze uit te schelden voor iets waar ie niet eens gelijk in had?

Wat een debiel.

nou ja officieel kwam hij wel van rechts maar het ging de hele tijd al om en om als het druk is gaat het gewoon altijd daar zo, maar gewoon een rare situatie. Vriend zet vanavond zijn auto ook ergens anders neer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Alias do 5 jan 2012 - 11:20

Fairytale schreef:
Zero schreef:
Gelukkig niet! Wat heb je toch een achterlijke mensen Neutral hebben die serieus niks beters te doen dan achter iemand aan te zitten om ze uit te schelden voor iets waar ie niet eens gelijk in had?

Wat een debiel.

nou ja officieel kwam hij wel van rechts maar het ging de hele tijd al om en om als het druk is gaat het gewoon altijd daar zo, maar gewoon een rare situatie. Vriend zet vanavond zijn auto ook ergens anders neer.

Heel begrijpelijk dat hij zijn auto ergens anders neer zet, maar wel erg dat je er zo over na moet gaan denken.. No
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  RYW do 5 jan 2012 - 12:30

Zo'n haast had die vent dan niet eens, als hij de tijd had om achter jullie aan te rijden... Wink

Sad, but true, dit gebeurt vrij vaak. Mijn ex-schoonvader heeft ook wel eens gehad dat hij met zijn dikke Mercedes met kentekenplaat uit Monaco door Rotterdam reed, en dat er een auto voor hem dook, keihard remde en vervolgens beschuldigde de bestuurder mijn ex-schoonvader ervan hem te hebben aangereden, en eiste ter plekke een paar duizend euro schadevergoeding. Hij had denk ik niet verwacht dat mijn ex-schoonvader hem in plat Rotterdams wegvloekte smile

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Minx do 5 jan 2012 - 12:34

haha ohw dat is inderdaad wel heel dom,

Ik vond dit ook gewoon eng. Want die jongen zag er niet al te fris uit. En het was ook duidelijk dat hij de buurt vrij goed kenden anders sta je niet ineens zo snel bij die straat. Echt een zieke geest.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Kaboutertje do 5 jan 2012 - 13:19

Wat een achterlijke vent zeg :shock: Maar je hoort dit tegenwoordig wel vaker.. Lijkt me ook doodeng.
Voor hetzelfde geld slaat die vent je vriend neer, sta er niet van te kijken tegenwoordig Rolling Eyes
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Red Velvet do 5 jan 2012 - 13:33

Fairytale schreef:

nou ja officieel kwam hij wel van rechts maar het ging de hele tijd al om en om als het druk is gaat het gewoon altijd daar zo, maar gewoon een rare situatie. Vriend zet vanavond zijn auto ook ergens anders neer.

Haha, dan kan ja als het druk is errug lang blijven wachten ben ik bang Rolling Eyes

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Minx do 5 jan 2012 - 13:41

ja inderdaad, en zoveel haast had die vent schijnbaar niet als hij nog wel tijd had om ons te achtervolgen :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 20:54

Ik snap dat niet, dat mensen zo ver gaan dat ze je achtervolgen, uitstappen, gaan dreigen en evt. ook nog fysiek worden. Onbegrijpelijk.
Ik had vorige week een vervelend akkefietje. Ik rijd in een Smart en ik heb de algemene ervaring dat mijn auto niet direct sympathie opwekt bij andere weggebruikers (ik maak vaak mee dat mensen menen persé om mij heen te moeten, terwijl dat eigenlijk niet kan, dat ik er bij toeritten naar de snelweg niet gauw tussen word gelaten en dat soort dingen, maar dat terzijde..)

Ik reed op de snelweg A6. Ik kwam vanuit Friesland en bij het knooppunt Emmeloord moet je een bocht om (2 baans) om op te A6 te blijven. In die bocht geldt een maximumsnelheid van 90 km p/u. Ik reed op de linkerbaan en haalde een vrachtwagen in. Achter mij reed een rood busje dat mij enorm op de kont ging zitten. Ik ging naar 95 km p/u, maar het busje achter mij bleef maar bumperkleven, het was gewoon eng. Maar ik laat me niet intimideren of opjagen, dus bleef keurig op 95 hangen totdat ik de vrachtwagen voorbij was. Dat was ook het einde van de bocht. Daar haalde het busje mij (over verdrijvingsvlak heen rijdend) in, en sneed mij daarna gewoon enorm! Ik moest vol op de rem (terwijl ik weer vaart aan het vermeerderen was naar de 120 km p/u). Wat een idioot! Ik heb een paar keer met mijn lichten geknipperd. Ik zat te shaken achter het stuur..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Rebecca do 5 jan 2012 - 21:34

Inmiddels al een hele poos geleden zat ik samen met mijn vriend in de auto op de snelweg. Een andere auto was niet zo blij met een actie van mijn vriend (geen idee meer wat). Hij haalde ons van rechts in (we zaten op de linkerbaan van de snelweg), sneed ons, ging toen vol op de rem tot stilstand en toen stapten er 2 mannen uit die op ons afkwamen, gewoon midden op de snelweg! Wij gauw de deuren op slot gedaan en daarna rechts ingevoegd en weggereden, maar pfff...dan krijg je het toch wel even benauwd!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  silly-one do 5 jan 2012 - 21:40

Wat lopen er een stel idioten rond in het verkeer zeg als ik zit zo lees. Bahbah, ik snap niet hoe die mensen ooit hun papiertje hebben kunnen halen.

Ik merk wel dat ik steeds beter lees in het verkeer hoe mensen rijden en wat hun acties zijn. Hierdoor probeer ik soms wat irritatie weg te nemen bij die wegpiraten. Puur voor mijn eigen veiligheid. Op de motor speel ik altijd wel een spelletje met de auto's bij verkeerslichten. Zeker als ze mij daarvoor met veel vertoon hebben ingehaald. Bij verkeerslichten zorg ik dan dat ik vooraan kom te staan en rij ik vol gas weg om vervolgens netjes te rijden qua snelheid. Komen ze me weer inhalen met veel vertoon om bij de volgende verkeerslichten weer langzamer weg te zijn. Heel slecht eigenlijk, maar wel leuk. Maar hierbij ga ik niet andere in gevaar brengen.

Wat ik wel eens heb meegemaakt toen ik bij mijn moeder in de auto zat was dat we rustig op de snelweg reden in een soort file. We reden iets van 60-70 en harder konden we niet. We reden op de linkerbaan en konden ook niet naar rechts omdat daar verkeer was. Zodra we naar rechts konden, ging mijn moeder ook naar rechts. Achter ons zat constant een auto te kleven en zodra wij naar rechts gingen moest hij ons nog even afsnijden. Dusdanig dat wij op de vluchtstrook moesten uitwijken.

Geef mij dan maar de Duitse mentaliteit. Niet kleven, maar willen ze er op de linker baan langs en kan je naar rechts, geven ze knipperlicht naar links om aan te geven dat ze er langs willen. Eigenlijk vind ik dat super netjes, want ze geven aan dat ze er langs willen zonder jou of andere in gevaar te brengen door kleven of andere acties.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Sue do 5 jan 2012 - 23:41

Ik kan zelf zo'n agressieve weggebruiker zijn..
Als iemand mij iets flikt terwijl ik gewoon goed zit ben ik ook zo in staat om er achter aan te gaan en er wat van te zeggen, of ik nou met de auto ben of met de motor.
Heb het eens gehad dat ik met de motor in een rij auto's reed die niet door konden rijden omdat er een landbouwvoertuig voorop reed. De automobilist achter mij zat zo dicht op mijn achterband dat ik bang was dat hij me van mijn motor zou rijden. Ik heb toen mijn motor midden op de weg neergezet en ben naar hem toegelopen om te vragen wat hij aan het doen was. Schrok hij wel van, dat dat kleine meisje naar hem toe kwam Laughing Raampjes gingen direct dicht en zijn deur deed hij op slot. Terwijl ik niet eens dreigend op hem afkwam maar gewoon wilde vragen waar hij nou mee bezig was.

Ik zal niet snel iemand gaan bedreigen, ga er achteraan om te vragen waar het nou voor nodig was. Maakt meestal al genoeg indruk zodat ze het een volgende keer niet meer doen smile
Sue
Sue
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Caribbeanlover do 5 jan 2012 - 23:48

Fairytale, nou nou nou zeg wat een achterlijke zeg!

Ik stond een keer vooraan bij het stoplicht toen het groen werd wilde ik wegrijden en de motor sloeg af (kan gebeuren).
Het lukte niet zo snel om de auto aan de praat te krijgen vanwege de zenuwen (het enige wat ik denk ik dat geval is ''hoe kan ik zo snel mogelijk weg zodat ik anderen niet stoor''?).
Blijkbaar was ik dus echt niet snel genoeg, want diegene die achter me stond kwam naast me staan en riep ''TRUT !''.
Tja, als iemand achter mij opklapt (daar was hij bang voor denk ik), dan is het toch echt de fout van diegene en niet die van mij.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 23:52

Belachelijk.

Sommige mensen kunnen zich opwinden om zo iets kleins, dat je echt denkt: 'Weet je wel dat er in het leven veel ergere dingen zijn?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Minx do 5 jan 2012 - 23:54

Hoe weet je dat ze het de volgende keer niet meer doen?? Die lachen je waarschijnlijk alleen maar keihard uit hoor. Dat zou ik tenminste na die tijd doen.

En deze jongen zou niet netjes vragen wat de reden was. We hebben redelijk wat middelvingers naar ons hoofd gekregen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  RYW vr 6 jan 2012 - 0:03

Fairytale schreef:Hoe weet je dat ze het de volgende keer niet meer doen?? Die lachen je waarschijnlijk alleen maar keihard uit hoor. Dat zou ik tenminste na die tijd doen.

En deze jongen zou niet netjes vragen wat de reden was. We hebben redelijk wat middelvingers naar ons hoofd gekregen.

Ik zou waarschijnlijk op dit forum plaatsen dat een of ander raar mens op een motor het nodig vond om mij te gaan lopen corrigeren Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Kqip vr 6 jan 2012 - 0:03

Wij zijn een keer ruim een uur achtervolgd in Duitsland toen we naar Zwitserland reden. We hadden een auto ingehaald en kennelijk was de bestuurder het daar niet mee eens oid. Hij heeft tot de grens vervelend lopen doen. Proberen ons rechts in te halen, afsnijden, middelvingers, vuistbewegingen, flitsen met zijn lichten etc...

Uiteindelijk probeerde hij ons bij de grenscontrole voor aap te zetten alleen zette hij zichzelf voor aap. Kwam in een file ons weer afsnijden, dus mijn vriend gaat vol op de claxon, iedereen keek naar die vent. Komen wij bij de douane, staat hij naar ons te gebaren en te wijzen bij een douanier. Ons werd onze id kaarten gevraagd en we mochten zonder gezeur doorrijden. Meneer kreeg bezoek van meerdere douaniers en zijn hele auto werd meteen leeggetrokken angel
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Sue vr 6 jan 2012 - 0:23

Fairytale schreef:Hoe weet je dat ze het de volgende keer niet meer doen?? Die lachen je waarschijnlijk alleen maar keihard uit hoor. Dat zou ik tenminste na die tijd doen.

En deze jongen zou niet netjes vragen wat de reden was. We hebben redelijk wat middelvingers naar ons hoofd gekregen.
Zou jij eerst bang in je auto gaan zitten en dan iemand uitlachen? Denk ik niet.
Ik heb een heel normaal gesprek met die man gehad waarin hij aangaf dat hij niet in de gaten had dat hij vervelend bezig was, en dat het voor een motorrijder nog gevaarlijker is om een bumperklever te hebben.

En ik zeg nergens dat deze jongen kwam praten, dit was gewoon een achterlijke idioot volgens mij!
Sue
Sue
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Sue vr 6 jan 2012 - 0:24

RYW schreef:
Fairytale schreef:Hoe weet je dat ze het de volgende keer niet meer doen?? Die lachen je waarschijnlijk alleen maar keihard uit hoor. Dat zou ik tenminste na die tijd doen.

En deze jongen zou niet netjes vragen wat de reden was. We hebben redelijk wat middelvingers naar ons hoofd gekregen.

Ik zou waarschijnlijk op dit forum plaatsen dat een of ander raar mens op een motor het nodig vond om mij te gaan lopen corrigeren Wink
Wat is er achterlijk aan dan?
Sue
Sue
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Minx vr 6 jan 2012 - 0:34

Nou ja je snapt zelf toch ook wel dat het een beetje vreemd is om iemand te volgen en er vervolgens op aan te spreken, helemaal als vrouw zijnde. Ja dan zou ik inderdaad gaan lachen.

In dit geval was ik bang omdat die jongen echt zou gaan slaan en dergelijke maar als iemand je ergens op aan spreekt dan moet je daar toch om lachen want dat is gewoon heel erg triest. En die persoon zal er echt niet anders om gaan rijden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Steep vr 6 jan 2012 - 0:37

Sue schreef:
RYW schreef:
Fairytale schreef:Hoe weet je dat ze het de volgende keer niet meer doen?? Die lachen je waarschijnlijk alleen maar keihard uit hoor. Dat zou ik tenminste na die tijd doen.

En deze jongen zou niet netjes vragen wat de reden was. We hebben redelijk wat middelvingers naar ons hoofd gekregen.

Ik zou waarschijnlijk op dit forum plaatsen dat een of ander raar mens op een motor het nodig vond om mij te gaan lopen corrigeren Wink
Wat is er achterlijk aan dan?

Volgens mij wordt er niet gezegd dat het achtelijk is, maar dat RYW het raar zou vinden.

Ik zou het ook erg veel moeite vinden om dan achter iemand te rijden en ik zou je dan ook niet serieus nemen eigenlijk. Maar goed, ik ben dan ook niet agressief in het verkeer dus die situatie zullen we samen niet hebben ;-)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Sue vr 6 jan 2012 - 0:40

Fairytale schreef:Nou ja je snapt zelf toch ook wel dat het een beetje vreemd is om iemand te volgen en er vervolgens op aan te spreken, helemaal als vrouw zijnde. Ja dan zou ik inderdaad gaan lachen.

In dit geval was ik bang omdat die jongen echt zou gaan slaan en dergelijke maar als iemand je ergens op aan spreekt dan moet je daar toch om lachen want dat is gewoon heel erg triest. En die persoon zal er echt niet anders om gaan rijden.
Nouja, ik zou er ook geen kilometers voor gaan rijden, maar heb wel eens gehad dat ik naar huis reed en ik zag dat een vrouw die twee straten verderop woont zo achterlijk hard door de woonwijk reed waar allemaal kinderen op straat aan het spelen waren, dat ik dus 500 meter verder ben gereden en haar heb gevraagd of ze in het vervolg normaler kon rijden als er kinderen op straat aan het spelen waren. Ik zie namelijk niet graag mijn dochtertje bij haar onder de auto verdwijnen omdat ze zo nodig op tijd thuis wilde zijn voor haar favoriete soap.
Sue
Sue
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 7:02

Ik stond gister in de file bij Dusseldorf. Ik reed per ongeluk op de verkeerde baan en deed mijn knipperlicht aan omdat ik naar rechts moest. Begon er iemand te toeteren,met zijn grote lichten te knipperen en zijn middelvinger op te steken en ik hoorde iets van %&*(@!Höllander. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

agressie in het verkeer Empty Re: agressie in het verkeer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum