Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Storneren zorgverzekering

+2
Silver
Jilke
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Jilke vr 6 jan 2012 - 1:59

Ik sta in mijn recht, heb net het juridisch loket gesproken. Als het goed is storten ze mijn premie terug, zoniet kan ik jet dus storneren.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 19:38

Jilke, kun je niet zelf je oude verzekering bellen? Ik zou het toch ook een beetje in eigen hand proberen te houden, zeker met zo'n kort termijn. Oh wacht, je schreef dit gister... Is het goed gekomen?

En Rataplan, wat ontzettend slecht. Volgens de wet mag je niet eens 2 zorgverzekeringen hebben (of gaat het misschien om je aanvullende verzekeringen) dus 1 van de 2 zal hier toch in moeten schikken. Het is echter nu al wel weer zo'n tijd geleden helaas...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Thunder vr 6 jan 2012 - 22:18

Zusje schreef:En Rataplan, wat ontzettend slecht. Volgens de wet mag je niet eens 2 zorgverzekeringen hebben (of gaat het misschien om je aanvullende verzekeringen) dus 1 van de 2 zal hier toch in moeten schikken. Het is echter nu al wel weer zo'n tijd geleden helaas...

Je hebt gelijk hoor Zusje, je mag idd geen dubbele verzekering hebben. Nee, het ging echt om de gehele verzekering dus ook de basisverzekering. Uiteindelijk hebben ze zich beide geschikt, want toen zaten we ineens zonder... Intussen is het 3 jaar geleden en er is ontzettend veel tijd, telefoonkosten, ergenis, gemopper tegen medewerkers Embarassed (ik was zwanger, misschien vond ik het daarom zo erg Wink ) in gaan zitten. Idd erg slecht, dat zelfs mijn klacht niet in behandeling is genomen. Maar ik was erg zó klaar mee dat ik dat helemaal niet meer zag zitten.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Jilke vr 6 jan 2012 - 22:35

Zusje schreef:Jilke, kun je niet zelf je oude verzekering bellen? Ik zou het toch ook een beetje in eigen hand proberen te houden, zeker met zo'n kort termijn. Oh wacht, je schreef dit gister... Is het goed gekomen?

Nee dat ging dus niet. Je kunt tot en met 31 december zelf opzeggen, daarna niet meer. Maar tot 6 januari 15.00 smiddags kan de verzekeringsmaatschappij waar je naar overgestapt ben dit wel.

Ik heb gisteren om 10.00 gebeld, en om 14.00 nogmaals, om te checken of het idd gedaan is. Ik krijg volgende week de brief thuis. En kan bij hun alsnog mijn medicijnen gelukkig declareren, met terugwerkende kracht. Die kan ik dus volgende week alsnog gaan ophalen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 22:37

Fijn dat het gelukt is! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Jilke vr 6 jan 2012 - 22:39

Als het goed is wel ja, ben er pas gerust op als ik allebei de brieven binnen heb, dus de polis van de een en de opzegbrief van de ander. Maar man wat ben ik boos geweest aan de telefoon zeg. Was zo kwaad dat ze me verkeerd voorgelicht hebben! Was zelfs zo erg, dat die vrouw op gegeven moment zei, ik snap nu waarom u die medicijnen slikt haha.

Niet dat het daar nou grotendeels mee te maken had, was gewoon erg boos, maar toch wel grappig smile
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 0:09

Jilke schreef:Was zo kwaad dat ze me verkeerd voorgelicht hebben! Was zelfs zo erg, dat die vrouw op gegeven moment zei, ik snap nu waarom u die medicijnen slikt haha.
Dat vind ik echt heel erg! Totaal niet professioneel om zoiets te zeggen, je slikt het niet voor je plezier neem ik aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 0:16

Stofzuiger schreef:
Jilke schreef:Was zo kwaad dat ze me verkeerd voorgelicht hebben! Was zelfs zo erg, dat die vrouw op gegeven moment zei, ik snap nu waarom u die medicijnen slikt haha.
Dat vind ik echt heel erg! Totaal niet professioneel om zoiets te zeggen, je slikt het niet voor je plezier neem ik aan.

Het klinkt als een normaal telefoongesprek en niet alsof ze daar boos om was? Soms kun je best een grapje maken maar dat moet je inderdaad wel heel goed aanvoelen want als het verkeerd valt ben je mooi fout bezig idd haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Jilke za 7 jan 2012 - 0:46

Ik was bois, en dan ben ik nogal opvliegend. Denk daarom die opmerking. Maar ik stuur toch nog een mooie klachtenbrief, wacht er alleen nog even mee tot ik mijn brief binnen heb dat ik uitgeschreven ben. Je weet maar nooit.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:30

Zusje schreef:
Stofzuiger schreef:
Jilke schreef:Was zo kwaad dat ze me verkeerd voorgelicht hebben! Was zelfs zo erg, dat die vrouw op gegeven moment zei, ik snap nu waarom u die medicijnen slikt haha.
Dat vind ik echt heel erg! Totaal niet professioneel om zoiets te zeggen, je slikt het niet voor je plezier neem ik aan.

Het klinkt als een normaal telefoongesprek en niet alsof ze daar boos om was? Soms kun je best een grapje maken maar dat moet je inderdaad wel heel goed aanvoelen want als het verkeerd valt ben je mooi fout bezig idd haha Very Happy.

Precies, je moet wel weten tegen wie je het zegt. Zo zei ooit iemand tegen mij, je moet wel weten dat ik elke maand jouw loon betaal. Waarop ik zei; Dan mag u er wel een beetje bijdoen. Hij snapte de grap en lag vervolgens dubbel van het lachen. Maar je moet wel weten tegen wie je het zegt, het kan ook averechts werken. Storneren zorgverzekering - Pagina 2 394967

Ontopic; Jilke, ik zie dat je in jouw recht staat. Even doorvechten. Want als je maandelijks moet bijbetalen voor de medicatie en dan ook nog zoveel, dan kan het niet anders dan dat je bij de oude verzekeraar blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Storneren zorgverzekering - Pagina 2 Empty Re: Storneren zorgverzekering

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum