Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

+33
Bloem86
Le Chat Noir
Liz
Fearie
Paper Crown
Rovine
RYW
Alias
Bliss
Silver
TNMN
Evalynn
Tiana
SleepingBeauty
Feline
Kabouter
Zora
Isis
Sorella
Tinus
girli
Arwyn
Mermaid
PluDan
Tsjip
Marin
Raindrop
Alex
tuttebel
Caresses
Blond
Shisha
Jeanette
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Paper Crown vr 6 jan 2012 - 2:33

Als ik alleen thuis ben, dan rol ik uit bed en rol ik op de bank. Dan doe ik de hele dag niets anders dan TV kijken en laptoppen, en eten. Dan vraag ik per sms aan mijn man hoe laat ik hem kan verwachten en dat hij me moet bellen als ie door de Coentunnel rijdt ivm het eten.. maar in feite is dat HET moment dat ik gauw moet douchen en doen alsof ik HEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL gedaan heb.

Bellen met vriendin
Ontbijten met chips en cola
Online shoppen (vorige keer schrok ik me rot, stond ie in ene achter me..)
Zijn ex googlen
Mijn ex googlen
Om 09:00 'smorgens de grootste plannen hebben met het huishouden..
en om 12:00 nog steeds geen poot uitgestoken hebben..
Dooooooooodmoe zijn van niets doen..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 2:54

lol!

Ik herken me er wel in. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 2:58

2CKC2 schreef:
Ontbijten met chips en cola
Om 09:00 'smorgens de grootste plannen hebben met het huishouden..
en om 12:00 nog steeds geen poot uitgestoken hebben..

lol!
Wat een feest van herkenning :joker:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Fearie vr 6 jan 2012 - 4:19

_Leaf_ schreef:Ik bedacht me namelijk net dat ik het zo heerlijk vind om dan naar de wc te kunnen zonder de deur op slot te hoeven doen lol!

Hahaha, het is maar net wat je fijn vind Wink en ik vind het heerlijk om ongestoord te kunnen tukken en in bed te blijven liggen....hele bed voor mezelf alleen!

Dat doe ik ook als mijn vriend gewoon thuis is hoor, naar de wc gaan met de deur open :P Embarassed

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Liz vr 6 jan 2012 - 4:21

- uitslapen tot in de middag
- mn ipod op en keihard meebleren met Marco Borsato/Guus Meeuwis etc.
- geen hol uitvoeren behalve eten en drinken maken voor mezelf
- met de katten op de bank slapen
- schaatsen kijken
- heel de zondag voetbal kijken

Ik ben vooral dus heel lui Very Happy
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Le Chat Noir vr 6 jan 2012 - 4:32

Dit topic makes me feel gooood Very Happy.
Ik ben dus helemaal niet zo lui als ik soms wel denk Wink. Of tenminste..ben geen uitzondering.
Ik lig op mijn luie vrije dagen wel tot 9 of 10 uur in bed, dan heb ik nog een paar uur nodig om op te starten, blijf ik soms hangen achter de laptop, ik doe nog een beetje in het huishouden, studeer wat (sinds kort), ga soms sporten, ga even op de koffie, lees wat en dan is het soms alweer bijna avond.
Ik heb daar eigenlijk een hekel aan, dus tegenwoordig probeer ik toch meer uit een vrije dag te halen...

Heb trouwens het gevoel dat ik 'vroeger' meer kon genieten van zulke dagen, nu 'moet' ik meer van mezelf. Misschien (waarschijnlijk) komt het omdat ik nu ook werk en een eigen huishouden heb.

Edit: en wat ik echt alleen doe als ik alleen thuis ben (lees het topic bijna verkeerd Embarassed )
ehhh eigenlijk niet veel anders dan als mijn man er is, nouja ik praat wat meer tegen de dieren misschien?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 4:41

Bijna alles is al wel genoemd hier denk ik, maar ik heb ook wel een aantal dingen die ik meestal alleen doe als ik alleen ben;

- Douchen/plassen met de deur open, soms komt de kat even gezellig voor de deur zitten 'kletsen'
- Praten met de kat, hele gesprekken voeren we dan, krijg vaak nog antwoord ook
- Heerlijk lang in mijn pyjama rondlopen en hangen op de bank of in bed, met een goed boek/goede film en wat lekkers
- Als ik alleen ben en de deurbel of de telefoon gaat doe ik ook wel eens alsof ik niet thuis ben, ben blij dat ik eindelijk alleen thuis ben en dan heb ik geen zin in gezelschap

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Evalynn vr 6 jan 2012 - 5:22

Hahaha, Java, bij mij komt de hond altijd kletsen als ik zit te plassen.
Hij knort dan naar me. Het is eigenlijk net zo'n varken.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:27

Leuk is dat he. Heb soms ook echt het idee dat ze me begrijpt en echt iets terug 'zegt'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Liz vr 6 jan 2012 - 6:04

Jaya schreef:
- Douchen/plassen met de deur open, soms komt de kat even gezellig voor de deur zitten 'kletsen'

+1! Mijn kat probeert dan vaak de deur open te maken en komt erbij zitten Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Bloem86 vr 6 jan 2012 - 6:07

2CKC2 schreef:
Bellen met vriendin
Ontbijten met chips en cola
Online shoppen (vorige keer schrok ik me rot, stond ie in ene achter me..)
Zijn ex googlen
Mijn ex googlen
Om 09:00 'smorgens de grootste plannen hebben met het huishouden..
en om 12:00 nog steeds geen poot uitgestoken hebben..
Dooooooooodmoe zijn van niets doen..

Dit is echt heel herkenbaar! Heerlijk! Laughing

En schoonmaken doe ik dus ook het liefst als ik alleen ben. Wat iemand anders ook al zei: dan kan ik tenminste doorgaan. En word ik niet telkens afgeleid!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  SarahKey vr 6 jan 2012 - 6:35

scrappen of iets bakken.
En ik doe soms op een vrije dag ook helemaal niets in het huishouden. Lekker lummelen moet af en toe ook kunnen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Zonnetje vr 6 jan 2012 - 8:15

Hard muziek draaien, een tv-programma kijken wat ik echt wil volgen, bijv. Wie is de mol? of een boek lezen: niemand die er door heen praat.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 8:17

Liz schreef:
Jaya schreef:
- Douchen/plassen met de deur open, soms komt de kat even gezellig voor de deur zitten 'kletsen'

+1! Mijn kat probeert dan vaak de deur open te maken en komt erbij zitten Wink

Haha het ligt dus niet aan mijn kat :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Sarah1985 vr 6 jan 2012 - 8:19

ik zit altijd op de wc met de deur open, en komen er gezellig 2 katten bij staan

Als ik alleen thuis ben ga ik sochtends huis poetsen. En dan smiddags lekker dvd kijken, en als ik een luie dag heb ga ik helemaal niks doen lekker in de relax broek lopen en wat tv kijken. Heerlijk zulke dagen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Sylvana vr 6 jan 2012 - 9:53

Schoonmaken, lekker luieren en suffe programma's kijken. Studeren kan ik ook beter als hij er niet is, maar dat vind ik niet 'heerlijk' haha want ik haat studeren. laughcry


Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum