Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

+33
Bloem86
Le Chat Noir
Liz
Fearie
Paper Crown
Rovine
RYW
Alias
Bliss
Silver
TNMN
Evalynn
Tiana
SleepingBeauty
Feline
Kabouter
Zora
Isis
Sorella
Tinus
girli
Arwyn
Mermaid
PluDan
Tsjip
Marin
Raindrop
Alex
tuttebel
Caresses
Blond
Shisha
Jeanette
37 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:02

Keihard met muziek meezingen (liefst Muse of Maria Mena).
Domme hersenloze programma's op tv kijken (voornamelijk op MTV).
In de badkamer ongegeneerd make-up, maskers en haardrachten proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:04

Ook met de deur open naar de wc gaan! En ik vind het heerlijk om op studiedagen wel te studeren vanaf een uur of 8/9, maar pas aan te gaan douchen om 12u en dan mijn huispak weer aan te trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Isis do 5 jan 2012 - 8:04

Foute muziek luisteren, met mijn katten praten (en ja, naar mijn oordeel luisteren zij ook), nieuwe make-up combinatie proberen, de deur open laten bij toiletbezoek.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Zora do 5 jan 2012 - 8:08

Arden schreef:Ook met de deur open naar de wc gaan! En ik vind het heerlijk om op studiedagen wel te studeren vanaf een uur of 8/9, maar pas aan te gaan douchen om 12u en dan mijn huispak weer aan te trekken.

+ Heel veel!! En dan als 'beloning' een lekker broodje halen voor de lunch en die opeten met SATC. Haal nooit lekkere broodjes voor hem laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Kabouter do 5 jan 2012 - 8:15

Youandi schreef:Keihard met muziek meezingen (liefst Muse of Maria Mena).
Domme hersenloze programma's op tv kijken (voornamelijk op MTV).
In de badkamer ongegeneerd make-up, maskers en haardrachten proberen.

Dit doe ik dan ook..en dan als een dolle mee dansen!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:18

Als ik een hele dag alleen ben (wat eigenlijk nooit voor komt maar goed) dan kijk ik de hele dag afleveringen van Grey's Anatomy in bed. Heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:19

gesprekken voeren met mezelf en dan antwoorden met een accent zodat het net lijkt alsof ik het niet ben nerd
dansen
reclames voorzien van commentaar
schilderen op gevoel (met andere woorden; er een kledderzooi van maken)
de laatste tijd kijk ik veel House want ik ben verliefd op dr. Chase (waarom weet ik nog steeds niet, ik denk het accent want ik val niet op verwaande blondjes confused )
en soms praten tegen de kat, maar dat lijkt haast normaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Feline do 5 jan 2012 - 8:21

Ik ben eigenlijk altijd alleen thuis.. maar als er echt niemand niemand is doe ik de toiletdeur ook niet op slot.. en zing ik wat harder smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 9:00

Lekker tutten in de badkamer of een boek of tijdschrift lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  SleepingBeauty do 5 jan 2012 - 9:04

Lekker forummen, computeren, badderen, lezen, filmpjes/series kijken! Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Tiana do 5 jan 2012 - 9:05

- Naar de wc gaan met de deur open
- Heel hard muziek opzetten
- Hard meezingen
- Lang douchen: gezichtsmasker, haarmasker, scrub
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Evalynn do 5 jan 2012 - 9:07

Deuren niet op slot doen van de wc of badkamer.
Een hele dag in mijn pyjama blijven lopen.
Met de hond praten.
Met nestelen in 1 hoekje van de bank en alleen opstaan om me van eten te voorzien. Dan de hele dag daar blijven zitten en laptoppen en tv kijken en dutjes doen.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  TNMN do 5 jan 2012 - 9:07

Dansen op top 40 muziek, series kijken achter de pc zonder de koptelefoon op, lekkere dingen eten en kletsen met vrienden via Skype of chat.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 9:10

Zero schreef:gesprekken voeren met mezelf en dan antwoorden met een accent zodat het net lijkt alsof ik het niet ben nerd

Hahaha, serieus? Dat vind ik echt grappig. Ga ik ook een keer doen.

En het lijstje van Maura spreekt me erg aan.

Zelf doe ik meestal; lang in bed liggen, laat douchen (of soms vroeg als ik veel energie heb en zin heb om wat te gaan doen), forummen, een serie kijken, met de katten spelen, tutten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 9:24

Het komt hier bijna nooit voor, maar klinkt heel stom, maar ik ga dan altijd alles goed poetsen en opruimen, dan kan ik tenminste door gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Silver do 5 jan 2012 - 9:26

PrinsesBo schreef:
Jeanette schreef:Dat ik lekker lui op de bank ga hangen met een lekker filmpje er bij, veel chocola erbij, heerlijk! Very Happy

Ik ook!
Meisjesfilms kijken Wink

+1!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:34

Programma's/films kijken die ik leuk vind / forummen / muziek keihard luisteren & meezingen / opruimen-uitzoeken / lezen

Allemaal kan ook met vriend, maar meestal zitten we er dan beide doorheen te kletsen, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Bliss do 5 jan 2012 - 11:20

Aangezien ik altijd alleen thuis ben, kan ik me helemaal uitleven. Mijn grootste hobby is slapen, dus dat doe ik vaak op een vrij momentje. Ik heb nu vakantie, dus dan slaap ik lang(er) uit. Soms doe ik een middagdutje. Verder hou ik van bankhangen met wat leuke tv-programma's erbij, laptopje bij de hand, beetje wordfeuden tussendoor. De wc-deur heb ik altijd open staan. Verder zing ik mee met muziek, ga ik hoelahoepen en meer kan ik ff niet bedenken smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Alias do 5 jan 2012 - 11:24

Lekker hard (en vals nerd ) meezingen met muziek, dansen, de hele dag in huispak, alleen opstaan voor eten/drinken en verder de hele dag op de bank hangen, film of serie kijken en achter de laptop zitten.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:47

Jolee schreef:
Zero schreef:gesprekken voeren met mezelf en dan antwoorden met een accent zodat het net lijkt alsof ik het niet ben nerd

Hahaha, serieus? Dat vind ik echt grappig. Ga ik ook een keer doen.


Ik doe het inmiddels zo overtuigend dat ik er in geloof nerd op mijn werk ook, ik was bezig om een olifant te bestellen en ik kon niet vinden hoe duur hij was. Dus ik mokken dat ik het niet wist en gaf met een accent antwoord dat hij 5 miljoen euro kost.
Toen was ik verontwaardigd en zei dat ik dan net zo goed zelf een olifant kon gaan halen in Afrika.
Toen greep mijn collega in en zei dat ik de olifant zelf 5 miljoen euro had gemaakt. Ik had ook kunnen zeggen dat hij 5 euro kostte
Daar had ze gelijk in. :shock:

Hm, als ik het zo lees is dat eigenlijk nog het minst vreemde aan mijn verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 12:20

Zero schreef:
Jolee schreef:
Zero schreef:gesprekken voeren met mezelf en dan antwoorden met een accent zodat het net lijkt alsof ik het niet ben nerd

Hahaha, serieus? Dat vind ik echt grappig. Ga ik ook een keer doen.


Ik doe het inmiddels zo overtuigend dat ik er in geloof nerd op mijn werk ook, ik was bezig om een olifant te bestellen en ik kon niet vinden hoe duur hij was. Dus ik mokken dat ik het niet wist en gaf met een accent antwoord dat hij 5 miljoen euro kost.
Toen was ik verontwaardigd en zei dat ik dan net zo goed zelf een olifant kon gaan halen in Afrika.
Toen greep mijn collega in en zei dat ik de olifant zelf 5 miljoen euro had gemaakt. Ik had ook kunnen zeggen dat hij 5 euro kostte
Daar had ze gelijk in. :shock:

Hm, als ik het zo lees is dat eigenlijk nog het minst vreemde aan mijn verhaal.

.. Duus. Ben jij inmiddels niet gewoon bevriend met die mannen in witte pakken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  RYW do 5 jan 2012 - 12:23

Hahaha, Zeo :joker:

Ik ga als ik alleen ben lekker badderen en tutten, en opruimen, en asociaal lang in mijn bed liggen, en lekker een boekje lezen smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 21:07

Ik vind het fijn om schoon te maken als ik alleen thuis ben. Niet dat ik schoonmaken nou zo fijn vind, maar als ik alleen ben, kan ik het helemaal op mijn manier doen en loopt er niemand voor mijn voeten. Tijdens het schoonmaken voer ik hele gesprekken met mezelf, overal over.. Cool Of ik heb de muziek keihard aan.
Na het schoonmaken zeg ik dan tegen mezelf dat ik het weer fantastisch heb gedaan angel
Daarna ga ik even douchen en omkleden, maak ik een lekker broodje voor mezelf en kruip ik met een boek op de bank.. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Rovine do 5 jan 2012 - 21:43

-Zijn deken pikken in bed
-Vrouwenseries kijken
-Sporten in de woonkamer
-Bakken
-Nagels vijlen
-Maskertje nemen en scrubben
-Huishouden
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 2:02

Slapen héééééérlijk ! In bed of op de bank maakt niks uit Wink

Verder gewoon lekker een beetje rommelen en opruimen in huis, forummen, schilderen, saaie tv programma's kijken, met lekker weer in de zon zitten. Kortom ik verveel me nooit !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum