Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

+6
Jente10
NoorA
Jeanette
Blond
Rebecca
Bliss
10 plaatsers

Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 10:01

De verfilming ervan is Nu op televisie op NL3 Very Happy

Voor de liefhebber welke het nog niet in de gids hebben zien staan! Wink


Laatst aangepast door Isa op ma 3 jan 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Bliss ma 3 jan 2011 - 10:09

De film? Crap, die wil ik nog zien! Maar ik ga nu slapen... Ik ben al een tijd van plan ze op dvd te kopen, maar vind ze nog te duur!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 10:11

Excuses, de film inderdaad.

Ik heb net deel 1 uit, dus ik mag van mij deze film dan nu ook zien. smile

Deel 2 komt volgende week. En deel 3 de week erna.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Rebecca ma 3 jan 2011 - 10:38

Isa, deel 2 komt woensdag en donderdag al, en deel 3 vrijdag en zaterdag.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Blond ma 3 jan 2011 - 23:42

Ik heb ze op DVD. Nog nooit gezien trouwens.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Jeanette ma 3 jan 2011 - 23:51

Jaa, heb het ook gekeken! Ik heb de boeken niet gelezen en vind het nu uber spannend, maar vanavond moet ik werken. Daar baal ik van!! Sad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  NoorA ma 3 jan 2011 - 23:56

Ik vind die films zooooo slecht. Deel 1 gaat nog wel een heel klein beetje, maar deel 2 en drie Mad
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:00

Rebecca schreef:Isa, deel 2 komt woensdag en donderdag al, en deel 3 vrijdag en zaterdag.

Haha, ja! Daar kwam ik pas op het eind van de eerste helft van deel 1 achter. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Jente10 di 4 jan 2011 - 0:17

Ik heb deel 1 al 2 keer in de bios gezien, eerst in Noorwegen toen ik daar woonde en ik wel heel nieuwsgierig was want er was veel media aandacht voor. Vond het geweldige film en daarna alle 3 boeken gelezen en afgelopen jaar alle 3 de delen in filmmarathon in bios gezien Very Happy

Heb nu vrijdag net DVD box gekocht (bij V&D in aanbieding voor €40)! Ga ze nu niet op TV kijken want is beetje laat voor mij maar het zijn echt 3 van me favo films!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Zonnetje di 4 jan 2011 - 6:18

Ik heb de boeken vorig jaar gelezen, maar had de films nog niet gezien. Ik heb gisteren het eerste deel van film 1 zitten kijken en ik vind het wel mooi, maar de boeken waren mooier.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Merai di 4 jan 2011 - 6:21

Ik heb alledrie de films in de bios gezien en vond het helemaal super. Als ze wat goedkoper zijn wil ik ze wel op dvd. Heb de boeken nog niet gelezen, weet niet of ik dat nog wel ga doen nu ik de clou (schrijf je dat zo:S) ken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Kabouter di 4 jan 2011 - 6:45

zonnetje schreef:Ik heb de boeken vorig jaar gelezen, maar had de films nog niet gezien. Ik heb gisteren het eerste deel van film 1 zitten kijken en ik vind het wel mooi, maar de boeken waren mooier.

Mijn vriend vond het boek ook mooier inderdaad. Ik wilde eigenlijk ook wel kijken, maar vindt het wel erg laat. We gaan ze dus maar downloaden en dan ik ze dan wel een keertje.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  _Lacey_ di 4 jan 2011 - 6:59

Mijn collega zei ook al dat het eerste gedeelte van de eerste film gisteren op tv was.
Had het graag willen zien, aangezien ik deel 1 van de Trilogie pasgelden heb gelezen.
Nou ja, ik kijk wel even een stukje van het tweede gedeelte vanavond en als het me bevalt koop ik de film een keer als hij wat goedkoper is.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:51

Ik heb vanmiddag deel 1 gekeken:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=11935432&md5=5e7d44d0b9f10b61ed2741f1fb64d35c

Voor diegenen die hem dus ook gemist hebben. Goede film, ik kijk uit naar deel 2!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Jeanette di 4 jan 2011 - 11:39

En nu kan ik het niet zien omdat ik aan het werk ben.. Cry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 11:41

Film vond ik goed. Hij kwam weliswaar niet overeen met het boek, maar de verhaallijn kwam duidelijk naar voren.

Morgen de eerste helft van deel 2, maar ik mag van mezelf niet kijken. Ik heb het tweede boek namelijk nog niet uit en dat gaat er nu ook niet van komen. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 11:56

Ik heb de films eerst gezien en toen de boeken geprobeerd te lezen. Ben tot anderhalf gekomen. Ik vond de films steengoed. De boeken daarentegen zijn veel en veel uitgebreider. Wordt dieper ingegaan op onderlingen banden en relaties. Dat maakt het voor een boek natuurlijk wel interessant, zo zit je nog meer in het verhaal. Ik vind Michael Niqvist ook gewoon een geweldige acteur.

Bliss, ik wil de films ook nog steeds kopen. Mocht ik ze eerder hebben als jij dan mag je ze lenen :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 21:00

Deel 2 was weer buitengewoon spannend gisteravond, maar trekt me nog niet zo aan tot deel3.
Ik vind het wel jammer dat ik de boeken niet gelezen heb en de films eerst zie, vaak is een boek daarna te voorspellend...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:17

Ik vond het vooral moeilijk om de boeken te blijven lezen. Het eerste boek bv, duurt het 250 blz voor er uberhaupt iets gebeurd. Ik weet niet of ik had blijven lezen als ik niet had geweten wat er nog zou komen eigenlijk. De boeken zijn ook wel een beetje anders trouwens en er wordt meer ingegaan op relaties en banden tussen mensen. Dat maakt het op zich wel leuk maar als je de film hebt gezien (waarin alles flitsend snel gaat) kan het ook wel erg traag aanvoelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 10:48

Zusje van Bert schreef:Ik vond het vooral moeilijk om de boeken te blijven lezen. Het eerste boek bv, duurt het 250 blz voor er uberhaupt iets gebeurd. Ik weet niet of ik had blijven lezen als ik niet had geweten wat er nog zou komen eigenlijk. De boeken zijn ook wel een beetje anders trouwens en er wordt meer ingegaan op relaties en banden tussen mensen. Dat maakt het op zich wel leuk maar als je de film hebt gezien (waarin alles flitsend snel gaat) kan het ook wel erg traag aanvoelen.

En de eerste 250 blz waren daar voor nodig om de rest van het verhaal te begrijpen. Ik vond het ook moeilijk om er doorheen te komen, ik heb hem zelfs aan de kant gelegd en ben iets anders gaan lezen, maar ik vond ook dat als ik iets kocht om te lezen, dat ik het ook moest lezen. :P In mijn boekenkast mag geen boek staan dat ik niet heb gelezen. Wink

Pas na 250 blz, misschien zijn het er nog meer, werd voor mij duidelijk waarom de eerste 250 blz zo ongelofelijk langdraderig waren. Al moet ik wel bekennen dat Stieg er een handje van heeft om te lang door te gaan op bepaalde kwesties. Dat je vervolgens ook blij bent dat je eindelijk van dat eindeloze gezeur afbent. :P

Maar goed, tot nu toe ben ik nog steeds blij dat ik voor Stieg heb gekozen. Want ondanks zijn langdraderigheid, is het verhaallijn wel heel goed en spannend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Jeanette wo 5 jan 2011 - 23:23

Gisteren gekeken en vanavond weer voor de buis zitten. Eindelijk wat leuks op tv!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 9:18

Ik vind het wel jammer dat ze het zo laat uitzenden. Wij zijn ook nog iets aan het kijken (op DVD maar we willen niet wachten) over Willem van Oranje. Tegen de tijd dat Millenium dan begint ben ik echt uitgeteld. Gister dan ook helaas niet gezien. Wel eerder al hoor, dus wie weet sluit ik straks toch weer aan Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Jeanette do 6 jan 2011 - 23:23

Ik vind het wel een redelijke tijd. Ik ben sowieso gek op detectives van de Kro, maar die worden vaak 's nachts pas uitgezonden in het weekend. :shock: Nou, dan ben ik op stap hoor haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1  Empty Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum