Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Barcelona

+8
Jeanette
Snoes
mzcharlotte
_Femme
Roodkapje
Arwyn
Caro
Niekske
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Niekske do 3 nov 2011 - 1:09

June schreef:
Niekske schreef:
Lily schreef:we gaan van vrijdag t/m zondag en ik heb gekeken bij ryanair en daar zijn de vliegtijden wel goed. Ik vind de trein en boot dan weer niks. Dan ben je toch ook lang onderweg lijkt me.

Als de datum vaststaat, gewoon regelmatig de prijzen checken en boeken als het laag is. Je zou echt wel voor 30-40 euro op en neer moeten kunnen vliegen naar stansted!

Mijn ervaring is wel dat het bij Ryanair nooit heel goedkoop wordt wanneer je in het weekend naar Londen wilt vliegen. 30 is prima te doen als het doordeweeks is, maar in het weekend is het toch vaak wat duurder.

Wij vlogen op zaterdagochtend heen en maandagavond terug. Zaterdag en zondag zijn duurdere dagen om te vliegen en in ons geval was de maandag iets goedkoper dan de vrijdag, vandaar die combi smile misschien anders ook aanbiedingen van ns hispeed in de gaten houden? Of eens informeren bij de internationale balie op een ns station (ik vind de site namelijk erg onduidelijk...)
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Niekske do 3 nov 2011 - 1:11

Misschien domme vraag, maar zit je niet in de periode van de olympische spelen dan...? Ik heb geen idee wanneer die zijn... maar dan zal alles naar en in London wel duurder zijn.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 1:17

ow niet eens rekening mee gehouden, zal eens kijken wanneer die zijn. edit, nee de OS starten 27 juli

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Esperanza do 3 nov 2011 - 7:58

Moeilijke keuze hoor! Ik vind beide leuk, maar Londen ben ik al een paar keer geweest en ik wil er zeker weer naar toe, dus in dat opzicht zou ik Londen aanraden.

Wij wilden toen ook los een vliegticket en hotel boeken, maar uiteindelijk was dat toch nog een stuk prijziger dan met de bus en de boot. Wij hebben zo'n pakketreis geboekt (reis + hotel) je kon ook tegen betaling allerlei excursies doen, maar dat hebben wij toen niet gedaan. Echt puur geboekt voor de reis en het hotel. De reis duurde ongeveer zo'n 6 uur in totaal. Wel langer dan vliegen, maar als je rekent dat je 2 uur van tevoren aanwezig moet zijn, een uur moet vliegen en dan nog met de bus naar het centrum moet, valt dat wel mee.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Roodkapje za 5 nov 2011 - 15:28

Lily schreef:ja iets duurder oke maar als we nu boeken zijn we 90 euro PP kwijt en dan komen al die bijkomende kosten er nog bij.

De bijkomende kosten van de creditcard kan je omzeilen smile google maar eens, daar krijg je de uitleg. Je betaalt dan alleen de ticketprijs.

@bootganger ( ben je naam even kwijt) : je hoeft allang niet meer 2 uur te wachten op het vliegveld hoor. 30 min voor aanvang aanwezig zijn, online ben je al ingechecht smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Esperanza za 5 nov 2011 - 21:08

Roodkapje schreef:
Lily schreef:ja iets duurder oke maar als we nu boeken zijn we 90 euro PP kwijt en dan komen al die bijkomende kosten er nog bij.

De bijkomende kosten van de creditcard kan je omzeilen smile google maar eens, daar krijg je de uitleg. Je betaalt dan alleen de ticketprijs.

@bootganger ( ben je naam even kwijt) : je hoeft allang niet meer 2 uur te wachten op het vliegveld hoor. 30 min voor aanvang aanwezig zijn, online ben je al ingechecht smile
Je hebt gelijk roodkapje, ik had even geen rekening gehouden met online inchecken. Maar dan alsnog vind ik 30 minuten van tevoren wel erg kort. Wij hadden online ingecheckt maar de gate zou 40 minuten van tevoren al sluiten (dat was uiteindelijk niet zo), maar dan wil ik wel graag anderhalf uur van tevoren er zijn omdat je ook nog door de tascontrole moet, maar ja dat ben ik haha Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 4:46

zo even een upje voor dit topic, het is nu Barcelona geworden omdat m`n zusje komende zondag vertrekt en daar de komende 3 maanden zit. Dus dan ga ik met m`n ouders 31mei-4juni naar haar toe. Maar nu de vraag, welke hotels e.d. raden jullie aan? We zijn nu al rond aan het kijken en m`n moeder wil het liefst alles in 1 boeken bij een reisbureau omdat ze daar nog een tegoedbon van heeft liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Summerlovin di 10 apr 2012 - 4:49

Lily schreef:zo even een upje voor dit topic, het is nu Barcelona geworden omdat m`n zusje komende zondag vertrekt en daar de komende 3 maanden zit. Dus dan ga ik met m`n ouders 31mei-4juni naar haar toe. Maar nu de vraag, welke hotels e.d. raden jullie aan? We zijn nu al rond aan het kijken en m`n moeder wil het liefst alles in 1 boeken bij een reisbureau omdat ze daar nog een tegoedbon van heeft liggen.

acta antibes! Lekker goedkoop. Prima net hotel. Vlakbij metrohalte monumental. Mijn vriend en ik waren er erg tevreden over.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 4:52

en ligt dat wel een beetje in het centrum of ben je dan nog afhankelijk van het OV? Aangezien m`n paps meegaat willen we het liefst niet veel gebruik maken van het OV.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Summerlovin di 10 apr 2012 - 5:18

Hm, je bent eigelijk wel op t ov aangewezen, maar het metrostation is wel dichtbij. ( en je moet telkens maar 2 of 3 haltes verder om in het centrum te komen) Het is vlakbij de sagrada familia, maar die ligt niet in het centrum. Daarvoor moet je op zoek naar hotels vlakblij de ramblas.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Barcelona  - Pagina 2 Empty Re: Barcelona

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum