Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik weet het ook niet meer...

+8
pindaatje
Mamsie
Liadan
Happydobby
duckie
Pussycat
PapillonRose
LMCurious
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 1:32

En wat weet ik dan niet meer? Nou... euh... alles?

Mijn geheugen is echt verschrikkelijk.

-Mail net een vriendin of ze de afspraak kan verzetten, omdat ik morgenochtend ook fysio krijg voor de jongens. Helemaal vergeten!

- Net mijn man gesmst waar die witte was van zaterdag is gebleven, kan m niet vinden en kan me gewoon niet herinneren of dat ik die nou al gewassen heb of niet!

- O ja, vanavond moeten we ook nog eten, dus had vlees moeten ontdooien. Helemaal vergeten

- Oeps, vorige week had ik nog controle afspraak bij diabetesverpleegkundige. Helemaal vergeten, die bij de internist had ik wel onthouden, maar die dus niet

- Ik kan geen boodschapen doen zonder lijstje, geen idee wat ik dan ookal weer nodig had. Ik heb nu meerdere grote dozen eieren, maar geen melk.

- Ik loop soms naar boven om iets te pakken, totaal vergeten wat ik ging doen...

Ze hebben het over zwangerschapsdementie, maar bij mij is het echt iedere week erger geworden na mijn bevalling. Hoe ga ik dat doen als ik weer moet werken?

Hebben jullie daar ook last van (gehad)? En wanneer gaat dat over? Toch niet pas na het ontzwangeren hoop ik? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 1:34

Ik heb er hier vooral tijdens de zwangerschappen last van, na de bevalling niet veel erger geworden, maar echt helemaal over is het bij mij nooit meer gegaan! Wel een heel stuk beter hoor, maar vroeger vergat ik nooit wat en nu veel meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  LMCurious ma 24 okt 2011 - 1:43

Ik zei tijdens de zwangerschap al tegen Dave als mop: wat krijg je als je een zwangere vrouw naar de supermarkt stuurt....de helft van de boodschappen. laughcry

Verder kon ik geen gezegdes meer gebruiken, want ik wist het gewoon niet meer. Dan zei ik bijv. ineens, en dan komt de kat uit de mouw... Very Happy

Ik kan niks meer optellen, zelfs de makkelijkste dingen pak ik nu een rekenmachine voor. nerd

Ik doe de boodschappen voortaan ook met een lijstje, maar kan soms niet eens bedenken wat ik allemaal op moet schrijven voor een bepaald gerecht, waardoor ik alsnog dingen vergeet. Rolling Eyes

Al met al...herkenbaar dus! En ook hier is het niet beter geworden na de 1e zwangerschap was het even beter, maar nu helemaal niets! Ik vind het maar irritant! Evil or Very Mad
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  PapillonRose ma 24 okt 2011 - 1:47

Ik heb het nu nog regelmatig Embarassed

Als mijn hoofd niet vast zou zitten zou ik dat ook thuis laten liggen volgens mij laughcry

Ik ben sowieso wel een beetje een warhoofd af en toe, maar tijdens en na de zwangerschap is het wel erger dan ervoor. Dan sta ik met A.my thuis voor de deur en heb ik de sleutels bij mijn ouders laten liggen waar ik net geweest ben. Kan ik weer gezellig terug voor de sleutels (gelukkig is het heel dichtbij). Afspraken vergeet ik ook snel, tenzij ik ze opschrijf. Dat doe ik nu dus ook consequent, voor het geval dat ik het niet onthoud. Ik hoop dat het nog wel een keertje beter zal gaan. Ik wijt het nu vooral aan de drukte, heb het ook erg druk met vanalles en nog wat. Ik hoop in elk geval niet dat het permanente zwangerschapsdementie is waar ik niet meer vanaf kom, want het is soms erg hinderlijk als ik voor de zoveelste keer wat vergeten ben.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 1:57

Ach ja, dat heb..
eh, waar ging dit topic ook alweer over? lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Pussycat ma 24 okt 2011 - 1:57

Haha zeeeeeer herkenbaar. Vroeger vergat ik nooit wat en werd ik boos op m'n vriend die heel vaak wat vergat.
Maar ik geloof dat we nu even erg zijn. Laatst waren we gewoon beiden vergeten dat we s'avonds bezoek kregen laughcry Zit je dan al onopgemaakt en allemaal in de pyjama. Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 1:59

Wat ik ook heel erg had en wat wél overging: het omdraaien van woorden. Dan wilde ik 'op de fiets naar de stad' zeggen en dan zei ik 'naar de fiets op de stad' en meer van dat soort verdraaiingen. Dat is wel minder. Maar dat vergeetachtige niet .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 2:07

Echt dingen vergeten doe ik niet, maar ik heb wel vaak dat ik begin te praten tegen iemand, en dat ik dan niet meer weet wat ik wil zeggen! Heel irritant, en het komt echt bizar vaak voor! Dan zeg ik, ohja! Ik wilde nog wat zeggen .. ehhhhhh .. als ik het weet hoor je het wel! En het erge is, in de meeste gevallen kom ik er niet meer op ook laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 2:14

Parels schreef:Echt dingen vergeten doe ik niet, maar ik heb wel vaak dat ik begin te praten tegen iemand, en dat ik dan niet meer weet wat ik wil zeggen! Heel irritant, en het komt echt bizar vaak voor! Dan zeg ik, ohja! Ik wilde nog wat zeggen .. ehhhhhh .. als ik het weet hoor je het wel! En het erge is, in de meeste gevallen kom ik er niet meer op ook laughcry
Zoooo herkenbaar! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 2:16

Gelukkig ben ik dus lang niet de enige. Mijn man zei gister: Als je zo blijft ga je naar de dokter hoor, vlg mij ga je gewoon dementeren :shock:

Bedankt... schat... Evil or Very Mad

Maar de dagelijkse dingen schieten ook gewoon niet op op deze manier.

Het is ook maar goed dat de kids huilen als er iets is, anders vergeet ik ze straks nog te voeden.

Verschoon ze soms na de voeding al niet... of 2x... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  duckie ma 24 okt 2011 - 2:16

ik heb ook nog steeds last van dat ik dingen vergeet, vrselijk. Loop soms in de winkel van ohja dat ook ff meenmenen en vervlgens een half uur door de winkel lopen van wat moest ik ook al weer.

Leef hier gewoon met briefjes hahaha verslijt aardig wat note blocs tegenwoordig... Ligt soms een heel lijstje wat ik per dag wil/moet doen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 2:19

duckie schreef:
Leef hier gewoon met briefjes hahaha verslijt aardig wat note blocs tegenwoordig... Ligt soms een heel lijstje wat ik per dag wil/moet doen
Moet je alleen niet vergeten om op het lijstje te kijken... Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Happydobby ma 24 okt 2011 - 2:22

Ik had gisteren de was in de machine gedaan, het programma gekozen en toen ging de telefoon, kwam er dus 2 uur later achter dat ik de startknop niet ingedrukt had.

Of ik loop naar boven, zie iets anders, loop weer naar beneden en besef dat ik weer naar boven moet omdat ik vergeten was waar ik eigenlijk voor ging.

en zo vergeten we zoveel.
Boodschappen zonder lijstje lukt ook niet, maar met lijstje soms ook niet Embarassed

oftewel, erg herkenbaar.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 3:59

II heb dit ook heel erg.
Ik schrijf alles in mn agenda en die leg ik op tafel anders vergeet ik er in te kijken. Verder ligt ons hele huis vol met briefjes van mij. Ik schrijf alles op om t niet te vergeten en dan vergeet ik t nog soms.

Gek genoeg heb ik er op t werk geen last van. Daar gebruik ik ook briefjes, maar dat deed ik altijd al omdat ik best hectisch werk heb. Misschien heb ik t daar niet zo omdat je dan even niet alles van thuis aan je hoofd hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:01

ProudMama schreef:
duckie schreef:
Leef hier gewoon met briefjes hahaha verslijt aardig wat note blocs tegenwoordig... Ligt soms een heel lijstje wat ik per dag wil/moet doen
Moet je alleen niet vergeten om op het lijstje te kijken... Laughing

Of om het boodschappenlijstje mee te nemen hahahaha Laughing
Gebeurd hier geregeld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Liadan ma 24 okt 2011 - 4:05

Happydobby schreef:
Of ik loop naar boven, zie iets anders, loop weer naar beneden en besef dat ik weer naar boven moet omdat ik vergeten was waar ik eigenlijk voor ging.

Vooral dit is heeeeel herkenbaar!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:14

LMCurious schreef:Ik zei tijdens de zwangerschap al tegen Dave als mop: wat krijg je als je een zwangere vrouw naar de supermarkt stuurt....de helft van de boodschappen. laughcry

Verder kon ik geen gezegdes meer gebruiken, want ik wist het gewoon niet meer. Dan zei ik bijv. ineens, en dan komt de kat uit de mouw... Very Happy Ik kan niks meer optellen, zelfs de makkelijkste dingen pak ik nu een rekenmachine voor. nerd

Ik doe de boodschappen voortaan ook met een lijstje, maar kan soms niet eens bedenken wat ik allemaal op moet schrijven voor een bepaald gerecht, waardoor ik alsnog dingen vergeet. Rolling Eyes

Al met al...herkenbaar dus! En ook hier is het niet beter geworden na de 1e zwangerschap was het even beter, maar nu helemaal niets! Ik vind het maar irritant! Evil or Very Mad

haha ik dacht serieus:"wat is daar verkeerd aan?" Embarassed Ik ben echt een ramp met gezegdes en ik ben niet eens zwanger (of geweest) haha..

Ik heb ook echt een tijd gehad dat ik ze altijd verkeerd zei.. Toen ben ik er maar mee gestopt.. begon me er zo voor te schamen haha.. "De peer valt niet ver van de struik Wink "

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:16

Liadan schreef:
Happydobby schreef:
Of ik loop naar boven, zie iets anders, loop weer naar beneden en besef dat ik weer naar boven moet omdat ik vergeten was waar ik eigenlijk voor ging.

Vooral dit is heeeeel herkenbaar!
Hoeveel trappen ik ook niet op en af loop voor ik onderweg ben met de wagen...
Heb 1 trap voor de deur van 9 treden en de trap naar woonverdieping.

Onderstel is 2 trappen af, 2 trappen op. Maxi cosi 1 is 2 trappen af, 2 trappen op. Maxi cosi 2 is 2 trappen af, 2 trappen op. Luiertas nog even halen.
Ben ik beneden, o ja, portemonee. O ja, luiers. O ja, boodschappentas. Weer naar boven, weer naar beneden.
Eind van de straat bedenk ik me dat mijn pinpas nog in telebankieren kastje zit. Weer terug, trappen op, trappen af.

En dan is eigenlijk mijn energie al op... Neutral

Hoe ik mijn dagen doorkom? Nou, als je 10x terug moet om iets te halen gaan je dagen hard hoor Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Mamsie ma 24 okt 2011 - 4:20

ooh zou t daar door komen? ik begon al te denken dat ik gewoon dom was.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  pindaatje ma 24 okt 2011 - 5:36

Arden schreef:Ik heb er hier vooral tijdens de zwangerschappen last van, na de bevalling niet veel erger geworden, maar echt helemaal over is het bij mij nooit meer gegaan! Wel een heel stuk beter hoor, maar vroeger vergat ik nooit wat en nu veel meer.

+1, zeker tijdens de zwangerschappen was/is het een drama!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  pindaatje ma 24 okt 2011 - 5:37

Parels schreef:
ProudMama schreef:
duckie schreef:
Leef hier gewoon met briefjes hahaha verslijt aardig wat note blocs tegenwoordig... Ligt soms een heel lijstje wat ik per dag wil/moet doen
Moet je alleen niet vergeten om op het lijstje te kijken... Laughing

Of om het boodschappenlijstje mee te nemen hahahaha Laughing
Gebeurd hier geregeld!

Nogmaals +1

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  MissD ma 24 okt 2011 - 5:41

Ik begin ook aardig veel te vergeten. Schrijf continue briefjes, of dingen in mijn agenda (en zelfs dan vergeet ik het nog).

Boodschappen doen zonder manlief is ook geen succes, want ik kom rustig thuis met veel te veel van iets, en iets anders dat ik weer helemaal vergeten ben.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  joyce0606 ma 24 okt 2011 - 5:43

wij hebben een whiteboard aangeschaft en in de keuken gehangen, daar schrijf ik echt alles op, van alle afspraken tot de boodschappen etc. rete handig aangezien in er aantal keer per dag langsloop. ik heb toch al een aantal "owwja" momentjes gehad smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:46

joyce0606 schreef:wij hebben een whiteboard aangeschaft en in de keuken gehangen, daar schrijf ik echt alles op, van alle afspraken tot de boodschappen etc. rete handig aangezien in er aantal keer per dag langsloop. ik heb toch al een aantal "owwja" momentjes gehad smile
Die vraag ik aan mijn man voor Sinterklaas. Als ik het niet vergeet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  MissD ma 24 okt 2011 - 5:52

ProudMama schreef:
joyce0606 schreef:wij hebben een whiteboard aangeschaft en in de keuken gehangen, daar schrijf ik echt alles op, van alle afspraken tot de boodschappen etc. rete handig aangezien in er aantal keer per dag langsloop. ik heb toch al een aantal "owwja" momentjes gehad smile
Die vraag ik aan mijn man voor Sinterklaas. Als ik het niet vergeet...

Goed idee, is bij mij in de keuken alleen niet mooi. Dus ik heb voor 2012 vast zo'n familyplanner gekocht die ik kan neerzetten. Heb er nu vast wat verjaardagen en belangrijke dagen opgezet zodat ik die in ieder geval niet kan vergeten.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het ook niet meer... Empty Re: Ik weet het ook niet meer...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum