Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De mening van andere mensen over jouw persoon

+14
Supertalentje
Highway
Parisienne
RYW
*Noosa
Leine
Blond
TGR
Jeanette
SuperGrover
rapa nui
Chocolate Cookie
Susan
Droopy28
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Droopy28 zo 2 okt 2011 - 6:28

Trekken jullie je veel aan van de meningen die andere mensen over jouw hebben?

Ik zeg altijd dat mensen van me mogen denken wat ze willen maar ik vind het wel heel erg lastig om negatieve meningen te horen te krijgen. Vooral als mensen een vooroordeel over me hebben... ik merk dat ik daar persoonlijk heel veel last van heb. Ik ga me er onzeker door voelen en betrek het teveel op mezelf...
Tuurlijk zie ik kritiek ook als leerpunt maar sommige mensen schuiven je echt van alles in de schoenen om zelf maar in een goed blaadje te komen en daar heb ik heel veel moeite mee.

Hoe staan jullie in dit soort dingen?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Susan zo 2 okt 2011 - 6:30

Dat ligt eraan waar het over gaat en ook van wie de mening is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Chocolate Cookie zo 2 okt 2011 - 6:33

Het ligt er wel aan van wie en waarover..
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:36

Ik vind het verschrikkelijk als mensen negatief over mij denken, kan daar slecht mee omgaan omdat ik heel onzeker ben. Maar dat wisselt wel van moment tot moment, hoe ik me voel. En aan de andere kant is mijn dag weer helemaal goed als mensen iets positiefs over mij zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:39

Doet me niet zo heel veel meer en ik denk dat het ook met je leeftijd te maken heeft.
Toen ik jonger was kon ik me er best druk om maken wat een ander van me dacht, nu eigenlijk helemaal niet meer.
Ik maak mijn eigen keuzes en ze nemen me maar zoals ik ben :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:44

Dat ligt er heel erg aan wie het zegt en waarover het gaat.

Als iemand iets over mij zegt die mij totaal niet kent kan me dat minder schelen, dat zegt meestal meer over de andere persoon dan over mijzelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:47

Maple schreef:Ik vind het verschrikkelijk als mensen negatief over mij denken, kan daar slecht mee omgaan omdat ik heel onzeker ben. Maar dat wisselt wel van moment tot moment, hoe ik me voel. En aan de andere kant is mijn dag weer helemaal goed als mensen iets positiefs over mij zeggen.

Dat heb ik ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  rapa nui zo 2 okt 2011 - 6:47

Het hangt er inderdaad wel van af waar het over gaat en vooral ook door wie er zo over gedacht wordt. In het algemeen trek ik me er niet veel van aan. Dat wordt inderdaad met de jaren minder omdat ik nu weet wat ik doe en waarom en ik doe de dingen die ik zelf wil. Maar op bepaalde punten trek ik me me er wel wat van aan vooral als het door bepaalde personen gezegd en gedacht wordt en dan kan het me we kwetsen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 7:05

Princess schreef:Dat ligt er heel erg aan wie het zegt en waarover het gaat.

Als iemand iets over mij zegt die mij totaal niet kent kan me dat minder schelen, dat zegt meestal meer over de andere persoon dan over mijzelf.

Helemaal waar,als ik mijn verstand laat spreken maar gevoelsmatig vind ik het heel rot als mensen, ook onbekenden, een negatieve mening over mij hebben. Dan kan ik 100 x tegen mijzelf zeggen dat diegene niet weet waar hij het over heeft, het doet toch iedere x weer pijn. Dat komt omdat ik met mijn >30 jaar nog steeds last heb van onzekerheid. Ergens heb ik nog dat (onrealistische) idee dat ik door iedereen aardig gevonden moet worden. Niet haalbaar, ik weet het!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 7:06

Break Of Day schreef:
Princess schreef:Dat ligt er heel erg aan wie het zegt en waarover het gaat.

Als iemand iets over mij zegt die mij totaal niet kent kan me dat minder schelen, dat zegt meestal meer over de andere persoon dan over mijzelf.

Helemaal waar,als ik mijn verstand laat spreken maar gevoelsmatig vind ik het heel rot als mensen, ook onbekenden, een negatieve mening over mij hebben. Dan kan ik 100 x tegen mijzelf zeggen dat diegene niet weet waar hij het over heeft, het doet toch iedere x weer pijn. Dat komt omdat ik met mijn >30 jaar nog steeds last heb van onzekerheid. Ergens heb ik nog dat (onrealistische) idee dat ik door iedereen aardig gevonden moet worden. Niet haalbaar, ik weet het!
Ik heb hetzelfde idd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Droopy28 zo 2 okt 2011 - 7:12

Het ligt er zeker aan wie en wat men denkt...
Toch merk ik dat mijn onzekerheid op die momenten de overhand krijgt en ik aan mezelf als persoon ga twijfelen..
Mensen hebben namelijk vaak een verkeerd beeld van mij, ze vinden me te assertief waardoor ik ze afschrik, ik ben te recht door zee.. ik zeg wat ik denk en ik denk wat zeg en doordat ik blijkbaar zelfverzekerd overkom vinden mensen mij snel arrogant. Dit alles is precies het tegenover gesteld van wie ik echt ben.. Ik kan er zo slecht tegen als men mij dan 'veroordeelt'

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 7:17

Susan schreef:Dat ligt eraan waar het over gaat en ook van wie de mening is.

+1. Van mensen die dicht bij me staan kan ik het slecht hebben, en doet het me ook wel eens pijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 7:20

Ik zeg altijd het boeit me niet...maar toch word ik onzeker over negativiteit! Ligt er ook aan wie het zegt en waar het over gaat denk ik...ik kan veel hebben tot een bepaalde hoogte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  SuperGrover zo 2 okt 2011 - 8:05

Ik ben daar heel gevoelig voor. Er zijn op dit moment mensen boos op mij, ik ken die mensen niet, zij kennen mij niet, we hebben elkaar nog nooit gezien, maar de wetenschap dat ze boos op mij zijn, vind ik echt heel erg...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Jeanette zo 2 okt 2011 - 9:53

Van mensen die ik niet ken boeit het me niet zo, maar van mensen die dicht bij mij staan zou ik het heel vervelend vinden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 10:59

Nee. Hun probleem, ik doe het toch nooit goed. Wel wil ik meningen maar ik wijk nooit van mijn pad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 11:05

Eigenlijk heb ik me nooit iets aangetrokken van wat anderen van mij vonden. Zolang ik maar met mezelf kon leven. Tot dit op een bepaald punt veranderde. En toen probeerde ik me zo aan te passen, met als gevolg dat ik een erg naar persoontje werd. Natuurlijk is het fijn als mensen mij aardig vinden, maar als dat niet het geval is, dan doet het me ook nog maar vrij weinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  TGR zo 2 okt 2011 - 20:04

Ik krijg eigenlijk nooit negatief commentaar en mochten mensen wel commentaar hebben dan is het of via dit forum of weet ik het niet omdat ze het niet tegen me durven zeggen en in beide gevallen doet het me niet zoveel.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 20:06

Bij mij ligt er ook aan van wie ik negatief commentaar krijg en waarover. Maar over het algemeen trek ik me vrij veel aan van wat andere mensen zeggen, omdat ik graag door iedereen aardig gevonden wil worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 2:52

Het ligt eraan, als het een opmerking is over iets wat ik gedaan of gezegd heb dan vind ik het wel prettig dat dat aangegeven wordt. Maar als het iets is waar ik eigenlijk niks mee kan, dan doe ik er ook eigenlijk niks mee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Blond ma 3 okt 2011 - 3:42

Ik ben heel erg gevoelig voor wat anderen over me denken. Vooral negatieve zaken, ik ben altijd bang dat anderen mij niet leuk/niet slim/niet whatever genoeg vinden, en dat er overal mensen om mij heen zijn die leuker zijn dan ik.

Als er vroeger op de middelbare school werd gelachen, dacht ik altijd dat men mij uit zat te lachen...
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 3:49

Susan schreef:Dat ligt eraan waar het over gaat en ook van wie de mening is.

+1.

En daarbij ook aan mijn gemoedstoestand. Soms heb ik echt maling aan commentaar, soms raakt het me echt wel. Vooral roddels door mensen uit mijn dorp. Ik weet zelf wel beter maar toch vind ik dat vreselijk. Echt iedereen lult over iedereen hier, maar nuchter als ze zijn gaat dat nooit op de man af. Ik heb liever dat je in mijn gezicht zegt dat je mij een trut vind of iets anders over me gehoord hebt, dan kan ik er tenminste wat mee.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Leine ma 3 okt 2011 - 5:00

Storm schreef:Bij mij ligt er ook aan van wie ik negatief commentaar krijg en waarover. Maar over het algemeen trek ik me vrij veel aan van wat andere mensen zeggen, omdat ik graag door iedereen aardig gevonden wil worden.

+1 Dat heb ik ook.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Droopy28 ma 3 okt 2011 - 6:10

_Chance schreef:Ik ben heel erg gevoelig voor wat anderen over me denken. Vooral negatieve zaken, ik ben altijd bang dat anderen mij niet leuk/niet slim/niet whatever genoeg vinden, en dat er overal mensen om mij heen zijn die leuker zijn dan ik.

Als er vroeger op de middelbare school werd gelachen, dacht ik altijd dat men mij uit zat te lachen...

Dit zou ik geschreven kunnen hebben!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  *Noosa ma 3 okt 2011 - 6:54

Ik heb een laag zelfbeeld dus ben veel te gevoelig voor wat anderen van/over mij denken. Ik weet dat ik er meer schijt aan moet hebben en dat nou eenmaal niet iedereen me leuk/aardig/whatever kan vinden, maar het is zo lastig... Ben wel bezig om aan mezelf te werken dus ik hoop dat ik ooit kan zeggen dat het me minder doet wat mensen van mij denken smile
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mening van andere mensen over jouw persoon Empty Re: De mening van andere mensen over jouw persoon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum