Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

+20
Burn
joyce0606
TNMN
TwistedAngel
Joli86
Nora
Rush
Lady4
Caro
Tsjip
Suus
Jeanette
Raindrop
Sorella
Toet
SuperGrover
Angela_1986
Marin
Tania
Jade
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Raindrop do 29 sep 2011 - 6:59

Ik spreek alleen Gefelicitass en Anousch buiten het forum om. Maar hen ken ik ook persoonlijk (al voordat we op het forum kwamen).
Ik heb wel Facebook maar ik heb niemand van het forum daar als vriend. Wie weet komt dat nog haha!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:10

Cimic schreef:Nee, maar dat is meer omdat ik niet elke dag aanwezig ben en dus ook niet echt opval. Als ik even terug kijk heb ik de hele oude Yes-site ook nog meegemaakt dus heb alle veranderingen/ rellen/ discussies wel doorgemaakt. Maar omdat ik vaak met tussenperiodes kom is het toch wel moeilijk om echt met iemand een band op te bouwen. Er zitten hier trouwens genoeg meiden waarvan ik denk ja jij lijkt me echt een leuk persoon.
+1
Verder deel ik niet zo veel persoonlijke informatie over mezelf en plaats ik geen foto's.

Ik heb buiten het forum om contact met 1 forummer. Verder heb ik een aantal forummers op hyves, die ik tijdens meetings heb ontmoet, maar hyves gebruik ik eigenlijk niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Jeanette do 29 sep 2011 - 7:13

Nee, niemand van het forum.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Suus do 29 sep 2011 - 7:14

Ik heb een paar forummers op facebook.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:16

Vooral moeders. Maar wel alleen de moeders waar ik iets mee heb, ik heb niet het halve forum op FB omdat ze toevallig moeder zijn. En verder een aantal andere forummers, 2 of 3 geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:18

Voorheen had intensief contact met Leaf, Weetjewel, Inge en Wolletjes, maar dat was via een pinggroep die uit elkaar is gevallen.

En ik wéét dat ik vaker moet mailen etc maar ik heb 't laatste tijd zo druk dat ik er niet aan toe kom, schaam me diep...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:25

Heb alleen via FB contact met een 2 oud-forummers. Maar die komen hier volgens mij niet meer. Verder niemand.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Tsjip do 29 sep 2011 - 7:30

Ik heb een aantal forummers op Facebook en Twitter maar dat is ook alles.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:32

Ik heb wel dagelijks contact met meerdere forummers. Meestal via whatsapp en facebook/hyves.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Caro do 29 sep 2011 - 7:33

He Joy: mij er niet uit gooien hoor smile.

Ik heb voornamelijk veel contact met Jen via mail/whatsapp/Fb en in real life. Verder af en toe Marjolaine en Gloria. En ik heb Joy, Jolie2 en Guattari op FB...

En volgens mij niet meer? Of ik moet nu iemand heel erg vergeten!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Lady4 do 29 sep 2011 - 7:36

Feline en ik what's appen heel wat af, haha. We spreken elkaar ook veel op FB Bliss en ik hebben zo nu en dan ook contact via what's app en FB. Daarnaast heb ik een stuk of wat forummer in mijn FB vriendenlijst.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:44

SIk spreek Storm en Fauve regelmatig via facebook enzo. TGR spreek ik ook regelmatig en wie ik weleens in het echt, al is het door de afstand te weinig. En ik heb afgelopen weekend bij Dijn ge logeerd, dat was ook meteen onze eerste rl meeting, want die spreek ik ook vaak via facebook enzo. Naar ik ken tgr en dijn dan ook al zo'n jaar of 8? Dat is al een hele tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Rush do 29 sep 2011 - 7:47

Een forumster woont heel dichtbij mij nu, we PMen regelmatig. En ze had laatst voor mn huis een klapband hihi.

Daisy en Brennus spreek ik veel op MSN. En ik heb veel forumsters op Facebook!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Nora do 29 sep 2011 - 7:48

Ik ken hier niemand persoonlijk of de echte naam, dus ik ken niemand via facebook of iets.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Joli86 do 29 sep 2011 - 7:50

Nee... spreek niemand buiten t forum live of via andere mogelijkheden.
Waarom? Eigenlijk nooit van gekomen en heb er eigenlijk ook geen behoeften aan.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:05

Ik chat regelmatig met Eucalypta en vind dat heel fijn. Verder is Stuiterbal een hele goede vriendin van me en whatsappen we regelmatig en zien we elkaar te weinig :P verder heb ik veel contact met Snoes en Theedoosje en de andere meiden van de Eindhoven meetings.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  TwistedAngel do 29 sep 2011 - 8:19

ik heb buiten het forum geen contact me0t meiden. Heb er een p[aar op fb, maar dan voor spelletje
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:19

Ja hoor, via w/a, fb, sms... Maar ook in het echt. Confusion is net weg, net nog even gesproken met Joy en van het weekend komt Feline langs haha Very Happy. Gezellig toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  TNMN do 29 sep 2011 - 8:23

Cimic schreef:Nee, maar dat is meer omdat ik niet elke dag aanwezig ben en dus ook niet echt opval. Als ik even terug kijk heb ik de hele oude Yes-site ook nog meegemaakt dus heb alle veranderingen/ rellen/ discussies wel doorgemaakt. Maar omdat ik vaak met tussenperiodes kom is het toch wel moeilijk om echt met iemand een band op te bouwen. Er zitten hier trouwens genoeg meiden waarvan ik denk ja jij lijkt me echt een leuk persoon.

+1 smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:27

Zusje schreef:Ja hoor, via w/a, fb, sms... Maar ook in het echt. Confusion is net weg, net nog even gesproken met Joy en van het weekend komt Feline langs haha Very Happy. Gezellig toch?

Hee! Je bent er weer Very Happy!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:29

Ik whatsapp soms met Toetje en die zie ik heeeeel soms. Smikkell en Merai (wow, ik moest echt even lang nadenken over haar forumnaam :shock:) spreek ik wat vaker en zie ik zo nu en dan, maar eigenlijk wonen ze een beetje te ver weg. Verder heb ik wat forummers op Facebook, maar die spreek ik nooit echt. We reageren wel ooit op berichten van elkaar, maar we chatten niet echt of zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:31

June schreef:
Zusje schreef:Ja hoor, via w/a, fb, sms... Maar ook in het echt. Confusion is net weg, net nog even gesproken met Joy en van het weekend komt Feline langs haha Very Happy. Gezellig toch?

Hee! Je bent er weer Very Happy!

Duh... Speciaal voor jou Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:33

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202

Jeeeeeeeej!!!

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Cheerleader%202


Laatst aangepast door June op do 29 sep 2011 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:33

Raindrop en Chocolate Cookie, maar die ken ik beide buiten het forum.

Sweety & Chipp af en toe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  joyce0606 do 29 sep 2011 - 8:46

ik spreek wel iemand die hier kwam (nu niet meer) via MSN en Whatsapp.

voorderest niemand.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om? - Pagina 2 Empty Re: Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum