Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

+15
Jeanette
Spring
Monte
ExpressoB
Susan
Sue
Jerry
Ella
ladycat
Flippin' Bitch
Melis_je
Rovine
TukTuk
blondje1313
Sweety
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Melis_je di 6 sep 2011 - 8:55

Wat leuk dat je dat gaat doen! Ben je fotograaf of is het een hobby?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Ella di 6 sep 2011 - 8:55

ExpressoB schreef:
Monte schreef:
ExpressoB schreef:Ik zou het echt niks vinden voor een vrijgezellenfeest.

Ik vind een fotoshoot pas echt leuk als er ook een visagiste is. Ik kan zelf ook wel mooie foto's van mijzelf maken, maar ben totaal niet goed in opmaken en zou mezelf wel op een foto willen hebben met mooie make-up.

mee eens
Hier ben ik het dan ook eigenlijk mee eens. Maar vind het idee sowieso leuk. Ik hoop dat zij het ook leuk vind want daar gaat het tenslotte om
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  TukTuk di 6 sep 2011 - 9:09

Wat een leuk idee! En ja, misschien is een visagist er bij wel leuker, maar denk dat je op dit moment niet veel keus meer hebt.. Fijn juist dat Anousch op korte termijn toch kan!
En wie weet vindt je nog snel via MP een visagist in de buurt?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:52

zoiets vind ik alleen leuk als je echt een goede fotograaf bent!!

volgens mij doet anoush dit alleen als hobby? dan zijn de foto's vaak niet zo technisch en mooi.

Of je maakt zelf een high tea bij iemand thuis met een spelletje is ook super gezellig??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:54

Ik wil trouwens niemand beledigen hoor dat is niet mijn insteek. Maar hobby kan iedereen doen gewoon wat foto's knippen ergens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Jeanette di 6 sep 2011 - 23:03

Een super leuk idee! Nou, de foto's van Anousch zijn altijd erg mooi hoor en totaal niet amateuristisch zoals ik knullig foto's maak. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  girli di 6 sep 2011 - 23:03

Katie_ schreef:zoiets vind ik alleen leuk als je echt een goede fotograaf bent!!

volgens mij doet anoush dit alleen als hobby? dan zijn de foto's vaak niet zo technisch en mooi.

Of je maakt zelf een high tea bij iemand thuis met een spelletje is ook super gezellig??
Omdat Anousch er niet voor gestudeerd heeft, wil dat niet zeggen dat de foto's niet goed zijn. Als Sweety er toch vertrouwen in heeft, is het toch goed?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 23:05

girli schreef:
Katie_ schreef:zoiets vind ik alleen leuk als je echt een goede fotograaf bent!!

volgens mij doet anoush dit alleen als hobby? dan zijn de foto's vaak niet zo technisch en mooi.

Of je maakt zelf een high tea bij iemand thuis met een spelletje is ook super gezellig??
Omdat Anousch er niet voor gestudeerd heeft, wil dat niet zeggen dat de foto's niet goed zijn. Als Sweety er toch vertrouwen in heeft, is het toch goed?

Dan is het zeker goed hoor als zij dat wil.

Maar het verschil tussen mooie professionele foto's en hobby is echt wel een heeeel groot verschil.

Professionele foto's zou ik wel heel leuk vinden want dat doe je niet vaak en hobby foto's tja dat kan altijd.

Zo bedoel ik het meer niet dat ze niet LEUK zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 23:07

Jeanette schreef:Een super leuk idee! Nou, de foto's van Anousch zijn altijd erg mooi hoor en totaal niet amateuristisch zoals ik knullig foto's maak. Wink

Vind ik wel als ik foto's van haar zie als ik vergelijk b.v. met een vriend die fotograaf is vind ik ze niet mooi maar gewoon leuk.


Laatst aangepast door Katie_ op di 6 sep 2011 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 23:07

Maar dat het niet leuk is hoor je mij niet zeggen ik zou er alleen niet zo blij mee zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 23:40

Wat vervelend Sweety, ik denk dat die vriendin er helemaal niet bij nagedacht heeft toen ze dat zei. Volgens mij heb je een leuk alternatief gevonden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Nora wo 7 sep 2011 - 1:23

Leuk alternatief Sweety! Fijn dat je iets hebt kunnen regelen:)
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:24

Katie_ schreef:
Jeanette schreef:Een super leuk idee! Nou, de foto's van Anousch zijn altijd erg mooi hoor en totaal niet amateuristisch zoals ik knullig foto's maak. Wink

Vind ik wel als ik foto's van haar zie als ik vergelijk b.v. met een vriend die fotograaf is vind ik ze niet mooi maar gewoon leuk.

Ja maar dat kan je ook niet anders verwachte een fotograaf die wrs al langer bezig is met forograferen Wink En ik vind dat Anousch het dan toch erg leuk doet.

Goed alternatief gevonden Sweety zo op korte termijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Sweety wo 7 sep 2011 - 1:43

Allereerst iedereen bedankt voor het meedenken Very Happy En ik heb inderdaad nog een shoot kunnen regelen bij Anousch! Dank je wel reddende engel!! Het wordt inderdaad een shoot op locatie en we maken ons eerst nog op bij de vrijgezel/bruid thuis. Ik heb al wat dingen geregeld, bloemen, paraplu's, glazen en dan nog champagne. Na de shoot heb ik wel gepland dat we gaan eten bij een bowlingcentrum en dan ook nog een uurtje gaan bowlen. Heb een shirt gekocht en daar wil ik dingen opschrijven wat ze moet verzamelen. Zoals een aansteker enz.

Ik heb al 2x eerder een shoot gehad bij Anousch en ik moet zeggen dat ze beide keren mij heel goed zijn bevallen. Vond vooral de laatste shoot erg leuk want dat was met goed weer en in het park Wink En van de eerste shoot ben ik helemaal weg van een foto van mij in een gang. Heb er wel vertrouwen in dat dit goed gaat komen Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 4:55

Katie_ schreef:Ik wil trouwens niemand beledigen hoor dat is niet mijn insteek. Maar hobby kan iedereen doen gewoon wat foto's knippen ergens.

Dus omdat ik geen opleiding heb gedaan is het maar niks?
Heb mijn eigen fotostudio thuis, dus het is niet 'zomaar' meer foto's maken.

@Sweety: ik mail je straks hoor!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:03

Dat lees ik nergens terug in Katie haar reacties, dat het niks is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:22

Megara schreef:Dat lees ik nergens terug in Katie haar reacties, dat het niks is.

Inderdaad, dat staat er helemaal niet. En ik begrijp wel wat Katie bedoeld, want je hebt natuurlijk niet heel veel ervaring of cursussen gehad waar je gewoon onwijs veel leert over licht en poses etc, maar dat betekent niet dat je niet goed zou zijn, oid, dat zegt ze dan ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:25

Pippa schreef:
Megara schreef:Dat lees ik nergens terug in Katie haar reacties, dat het niks is.

Inderdaad, dat staat er helemaal niet. En ik begrijp wel wat Katie bedoeld, want je hebt natuurlijk niet heel veel ervaring of cursussen gehad waar je gewoon onwijs veel leert over licht en poses etc, maar dat betekent niet dat je niet goed zou zijn, oid, dat zegt ze dan ook niet.

Maar er zijn ook uitzonderingen.
Ik heb samen met mijn vriend een fotoshoot gedaan op locatie, en die man die was al rond de 60, had heel veel cursussen gedaan (heb ook idd die papieren gezien) maar er waren maar 3!!! foto's die goed waren (de rest stond of ik of mijn vriend maar half op, waren of bewogen etc.) dus dat zegt ook nog niet alles Very Happy

Ik vind het in ieder geval een hele eer dat Sweety mij vraagt! Wink want hier doe ik ook weer ervaring van op..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:29

Ik zeg ook niet dat het altijd goed is, maar meestal heb je dan wel meer ervaring en weet je beter hoe & wat, maar het is ideaal dat je het kunt en mag leren op deze manier natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Melis_je wo 7 sep 2011 - 5:50

Katie_ schreef:
Dan is het zeker goed hoor als zij dat wil.

Maar het verschil tussen mooie professionele foto's en hobby is echt wel een heeeel groot verschil.

Professionele foto's zou ik wel heel leuk vinden want dat doe je niet vaak en hobby foto's tja dat kan altijd.

Zo bedoel ik het meer niet dat ze niet LEUK zijn.
Ik weet niet, ik vind het ontzettend van de persoon afhangen. Veel professionals vind ik helemaal geen mooie foto's maken, ook niet qua compositie (half afgeknipte hoofden enzo). Sommige ook wel, natuurlijk, maar het is niet zo dat je in die studie (naar mijn smaak) mooie foto's leert maken. Een bepaald inzicht is niet aan te leren. Ik vind het niet terecht om een tweedeling kunt maken tussen professioneel OF leuk op basis van of iemand professional is.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Parisienne wo 7 sep 2011 - 6:53

Als je een goede camera hebt, creatief bent en weet heb van compositie e.d. kan je heel goede foto's maken! Mijn vader is ook hobbyfotograaf, maar die maakt heel mooie foto's en weet soms wel meer dan echte professionals. Ervaring doet ook een hoop.. je kunt dus niet zomaar zeggen of iemand professionele foto's kan maken of niet. Dan heeft het feit dat het niet je werk is er niks mee te maken.

Vind het zeker ook een erg leuk idee! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Lavendel wo 7 sep 2011 - 7:03

Mag je jezelf enkel professioneel fotograaf noemen als je de fotovakschool hebt gedaan?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 8:19

Valt fotograaf niet tussen de vrije beroepen? Net zoals een journalist. Iedereen mag zich journalist noemen.
Ik vind het een kwestie van talent, oefening baart kunst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk! - Pagina 2 Empty Re: Help!! Vriendin vind vrijgezellenfeest idee niet leuk!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum