Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beetje rare vraag misschien, maar...

+5
Wennes
Fearie
Lala
Thunder
Muppetje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Muppetje zo 21 nov 2010 - 1:41

Hoe vaak vreeen jullie toen jullie zwanger wilden worden? En na hoe lang was je zwanger?

Ik merk dat ik veel meer zin heb nu ik geen pil meer slik, iets wat manlief helemaal niet erg vindt...
Wij doen t dus een hoop hier, maar helemaal niet omdat t moet ( is ook pas ronde 1) maar gewoon omdat we er zin in hebben
angel


Laatst aangepast door Muppetje op zo 21 nov 2010 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Thunder zo 21 nov 2010 - 1:53

Wij hebben gewoon sex gehad. Van klussen wordt je niet zwanger, klussen doe je in huis! Ik vind het echt zo'n rare benaming, maar goed. De oudste was ongepland, voor de jongste heb ik hormonen moeten gebruiken. Dat was echt op gezette tijden sexen en na een jaar was ik zwanger.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 1:55

Rataplan schreef:Wij hebben gewoon sex gehad. Van klussen wordt je niet zwanger, klussen doe je in huis! Ik vind het echt zo'n rare benaming, maar goed. De oudste was ongepland, voor de jongste heb ik hormonen moeten gebruiken. Dat was echt op gezette tijden sexen en na een jaar was ik zwanger.

Eens wat betreft de benaming.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Muppetje zo 21 nov 2010 - 1:58

Liva schreef:
Rataplan schreef:Wij hebben gewoon sex gehad. Van klussen wordt je niet zwanger, klussen doe je in huis! Ik vind het echt zo'n rare benaming, maar goed. De oudste was ongepland, voor de jongste heb ik hormonen moeten gebruiken. Dat was echt op gezette tijden sexen en na een jaar was ik zwanger.

Eens wat betreft de benaming.
Ach ja, ik dacht ik noem t eens zoals de meesten het hier lijken te noemen, wil het met alle liefde even aanpassen hoor....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 2:03

Wij deden het in het begin toen we er zin in hadden. Na een half jaar zijn we wat gerichter gaan vrijen zeg maar. Na 9 maanden was ik zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Lala zo 21 nov 2010 - 2:28

.


Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Fearie zo 21 nov 2010 - 2:36

Wij zijn hier dan nog niet zwanger, in het begin seksten we gewoon wat af maar toen was mijn cyclus ook erg onregelmatig. Ondertussen is ie wat stabieler en seksen we gewoon, maar ook rondom mijn eisprong. Wij zijn nu bezig met ronde 11.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 2:47

Dit is onze eerste maand. Ik b en reuze benieuwd of het gelijk raak is!

oh jah, wij vrijen gewoon net als anders. Voelt anders zo fake :P Kom schat, baby maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Wennes zo 21 nov 2010 - 3:04

In het begin deden wij het gewoon zoals we gewend waren en we hielden geen rekening met de vruchtbare dagen. Naarmate de tijd verder ging en ik na 6 maanden nog niet zwanger was gingen we alles wat meer uitrekenen en deden we het iets meer. Toen ik na 10 maanden nog niet zwanger was zijn we naar de huisarts gegaan en moest ik temperaturen. Toen begonnen we het op dag en tijd te doen. Uiteindelijk was het bij ons na 1 1/2 jaar met ovulatietesten raak.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 3:14

De eerste maanden vond ik het allemaal zo spannend dat we het wel rond de vruchtbare dagen deden, later niet meer bewust, maar ik denk dat wanneer je weet wanneer je vruchtbare dagen zijn door een regelmatige cyclus dat je onbewust toch wel meer sex hebt rond die tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  joyce0606 zo 21 nov 2010 - 3:52

bij mij was het eigenlijk bij de eerste ronde raak. (toen we stopte met veilig vrijen, was ik al voorbij mij eisprong, en moest ik dus bijna ongesteld worden.) de eerste ronde dat we besloten hadden om te stoppen met voorbehoedsmiddelen.

omdat ik me eisprong altijd heel erg voel, wist ik dus ook wel rond de juiste dagen wat meer te vrijen. (om de dag). daarvoor en daarna gewoon wanneer we zin hebben!
Wij hebben een kinderwens dus daar spelen we ook op in. ik snap niet dat mensen het dan zo "spontaan" willen, ik bedoel je hebt allebij een wens, en vaak is het ook zo dat je het liefts zo snel mogelijk zwanger wil zijn, dus dan wil je daar ook op inspelen. (ik zit dan ook wel met een man thuis die seks absoluut niet het belangrijkste vindt, en dus ook echt niet elke dag wilt. (of om de dag, of om de 2 dagen, of drie, ach ga zo maar door!))

Omdat ik 3 weken geleden een miskraam heb gehad, weet ik dus ook niet wanneer mijn eisprong is, dus hoop ik dat ik hem alsnog voel om daarop in te spelen, want de kinderwens is groot, dus wij gaan er gewoon weer voor!

Ook al heb ik een miskraam gehad, ben ik wel dankbaar om het feit dat ik zo snel zwanger heb mogen worden...want dit is echt niet vanzelfsprekend, nu ook hopen dat het de volgende keer weer zo rap gaat, en dat het dan ook gezond blijft groeien!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 21:44

Wij hebben ook veel meer seks dan toen ik nog de pil slikte, ik heb nu vaker zin.
Wij hebben de eerste 2 maanden gewoon seks gehad als we er zin in hadden, maar nu (ronde 3) hebben we echt veel seks gehad, voor de vruchtbare dagen ongeveer om de dag, rondom de vruchtbare dagen elke dag en daarna weer een tijdje om de dag. Mijn man is helemaal blij dat ik nu zo veel meer zin heb. smile Ik ben nog niet zwanger dus ik kan nog niet zeggen hoe lang het duurde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Susan zo 21 nov 2010 - 21:51

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Susan zo 21 nov 2010 - 21:53

joyce0606 schreef:bij mij was het eigenlijk bij de eerste ronde raak. (toen we stopte met veilig vrijen, was ik al voorbij mij eisprong, en moest ik dus bijna ongesteld worden.) de eerste ronde dat we besloten hadden om te stoppen met voorbehoedsmiddelen.
Dat had ik dus ook en ik telde die eerste maand ook nooit mee omdat ik al voorbij de eisprong was, maar de tweede keer dacht ik dat ook en toen bleek ik mijn eisprong dus nog niet gehad te hebben, want ik had twee weken later een positieve test.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 22:10

joyce0606 schreef:Wij hebben een kinderwens dus daar spelen we ook op in. ik snap niet dat mensen het dan zo "spontaan" willen, ik bedoel je hebt allebij een wens, en vaak is het ook zo dat je het liefts zo snel mogelijk zwanger wil zijn, dus dan wil je daar ook op inspelen. (ik zit dan ook wel met een man thuis die seks absoluut niet het belangrijkste vindt, en dus ook echt niet elke dag wilt. (of om de dag, of om de 2 dagen, of drie, ach ga zo maar door!))


daar ben ik het tot op zekere hoogte mee eens, maar het moet niet je leven gaan beheersen en dat deed het op een gegevan moment bij mij wel. Ik kon op een gegeven moment nergens anders meer aan denken en dat was niet leuk. Na die maand hebben we het rustiger aan gedaan en ik vond dat erg prettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  joyce0606 ma 22 nov 2010 - 6:09

Dromertje schreef:
joyce0606 schreef:Wij hebben een kinderwens dus daar spelen we ook op in. ik snap niet dat mensen het dan zo "spontaan" willen, ik bedoel je hebt allebij een wens, en vaak is het ook zo dat je het liefts zo snel mogelijk zwanger wil zijn, dus dan wil je daar ook op inspelen. (ik zit dan ook wel met een man thuis die seks absoluut niet het belangrijkste vindt, en dus ook echt niet elke dag wilt. (of om de dag, of om de 2 dagen, of drie, ach ga zo maar door!))


daar ben ik het tot op zekere hoogte mee eens, maar het moet niet je leven gaan beheersen en dat deed het op een gegevan moment bij mij wel. Ik kon op een gegeven moment nergens anders meer aan denken en dat was niet leuk. Na die maand hebben we het rustiger aan gedaan en ik vond dat erg prettig.

Ja, had ik ook wel de eerste maand hoor, toen was ook zwanger geraakt, en dat is ge-eindigd in een miskraam, ben ik vrij hard van me wolkje geknalt, ik ben er nu niet obsessed meer mee bezig, dan voorheen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Annie24 ma 22 nov 2010 - 6:34

In het begin deden we het gewoon wanneer we zin hadden. Ik had toch geen cyclus om me op te richten (1e ronde 114 dagen, 2e ronde 115 dagen) maar wel regelmatig, want die eisprong kon natuurlijk elk moment plaatsvinden.
Vanaf dat we in het ziekenhuis liepen en ik medicijnen kreeg om een eisprong op te wekken zijn we gerichter gaan vrijen. Dit ook omdat we dmv follikelmetingen wisten wanneer de eisprong ongeveer zou zijn.
Dat heeft resultaat gehad, want inmiddels zijn we 30 weken zwanger van ons frummeltje Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Fiebje ma 22 nov 2010 - 6:43

Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn libido net als kruumel omhoog geschoten. Rond de eisprong heb ik veel meer zin en doen wij het iedere dag de rest van de cyclus doen we het gemiddeld om de dag. Ondanks dat ik net een miskraam achter de rug heb zijn wij er niet erg mee bezig (was daarvoor ook niet zo) we zien het wel en laten het op z'n beloop.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  joyce0606 di 23 nov 2010 - 3:01

Fiebje schreef:Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn libido net als kruumel omhoog geschoten. Rond de eisprong heb ik veel meer zin en doen wij het iedere dag de rest van de cyclus doen we het gemiddeld om de dag. Ondanks dat ik net een miskraam achter de rug heb zijn wij er niet erg mee bezig (was daarvoor ook niet zo) we zien het wel en laten het op z'n beloop.

+1
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag misschien, maar... Empty Re: Beetje rare vraag misschien, maar...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum