Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

+8
Flip Fluitketel
moepie
kletskousje
Kayleigh
Parisienne
mauwmauw
loesje
Teddyaapje
12 plaatsers

Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Teddyaapje di 16 aug 2011 - 1:01

Wij zijn aant twijfelen tussen alleen direkte familie, dat zijn 8 personen: mijn broertjes, vader, moeder en oma, schoonzus en vriend, schoonvader en -moeder. Of "moeten" we onze vriendengroep, mijn vriendinnen, de buren ed. ook uitnodigen? Dan komen er al snel zo'n 40 personen bij, al zullen ze niet allemaal komen natuurlijk.

Van de ene kant heeft T. er niks aan als er zoveel mensen komen en ik ben ook aant denken om het te scheiden, overdag familie, savonds vrienden, maar dan wordt dat gedeelte meer een feestje voor onszelf om te vieren dat we een jaar vader en moeder zijn want T. ligt dan al in bed haha.

Ik weet dat het onze keuze is maar ik ben erg benieuwd wat jullie gedaan hebben!

xx Teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  loesje di 16 aug 2011 - 1:03

wij doen het gewoon met de familie. A houd niet zo van druktes en het is zijn verjaardag dus moet hij het ook leuk hebben.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  mauwmauw di 16 aug 2011 - 1:06

Daar zijn wij op dit moment ook mee bezig.tot dusver heb ik mijn moeder,broer zus(+3kinderen,misschien zwager maar hopelijk tegen die tijd is ie weg)een tante van mij(zus van mijn moeder)schoonouders,schoonzus+vriend en kind,en nog een aantal vrienden van ons.wij doen het wel allemaal tegelijk en tussen een bepaalde tijd,anders ben je de hele dag druk.en is voor V ook wel lekker als hij even nog een (paar)uur rust heeft voor die naar bed moet.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 1:09

Ik heb mijn ouders, schoonmoeder, schoonbroer en zus + aanhang, mijn zus en wat vriendinnen/vrienden uitgenodigd. Mijn vrienden vonden het heel leuk om op mijn zoon zijn eerste verjaardag te zijn, ondanks dat zij nog geen kinderen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Parisienne di 16 aug 2011 - 1:12

Wij vinden dat die mensen (ooms, tantes, neven, nichten, vrienden, buren) ook dichtbij ons staan. Wij willen heb er gewoon graag bij hebben, komen ook bij hun altijd op verjaardagen. Daarom nodigen we hen ook uit op N.'s verjaardag.

Wij doen het zo:
zondagochtend: mijn ouders en zusjes, mijn moeders familie, stiefvaders familie en mijn vriend zijn familie
zondagmiddag: mijn vaders familie en mijn stiefmoeders familie (zijn beide vrij grote families)
de zondag erna, 's middags: onze vriendengroep

We vieren het bij mijn vader en stiefmoeder, ons huis is helaas te klein om normaal een verjaardag te kunnen vieren. Wij hebben, zeker met mijn hele familie (zowel moeders als vaders kant) een heel goede band, ze horen er gewoon bij. Het zal wel erg druk worden voor N., maar tot nu kan ze daar goed tegen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Kayleigh di 16 aug 2011 - 1:15

Wij hebben bij onze kinderen alleen de directe familie uitgenodigd en 2 goede vriendenstellen met hun kindjes, dat was meer als genoeg,

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  kletskousje di 16 aug 2011 - 1:18

WIj hebben iedereen uitgenodigd bij mijn dochters 1ste verjaardag.
Ik zie mijn familie erg vaak en zij vinden het ook leuk om te komen (en wij vinden het leuk om ze weer te zien)

Daarnaast ook vriendinnen (met kindjes) en kennissen.
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 1:19

Door omstandigheden hadden wij een heel kleine eerste verjaardag voor D. Als ze twee wordt, nodig ik familie uit van beiden kanten en de vrienden met wie we het meeste omgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 1:35

Hier alle verjaardagen van Dylan en Lynn gewoon iedereen uitgenodigd. Komen dan op ruim 30 mensen uit (een paar familie leden en de rest goede vrienden)

Iedere keer een tent opgezet in de tuin met wat sta tafels en de rest is binnen. Wel een drukte maar zo hebben we een volle maar gezellige middag en dan is het daarna weer klaar smile beide kids hebben geen moeite met zo'n groep mensen en vinden de aandacht alleen maar heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  moepie di 16 aug 2011 - 1:49

Bij ons kwamen de mensen die ook op onze eigen verjaardagen komen.
Ouders + Schoonouders, onze oma, zus+zwager met kids, 3 broers+schoonzussen en kids, onze buren waar we goed contact mee hebben. Onze beste vrienden, dat zijn er 6.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Flip Fluitketel di 16 aug 2011 - 3:53

Ja, ik zit ook te twijfelen wie we nu zullen uitnodigen. Alleen naaste familie (opa, oma's, broer en zussen+aanhang) of toch ook de vrienden erbij? Denk dat we wel een bepaalde tijd aanhouden van hoe, wanneer en wat!

Ik neig meer denk ik om gewoon iedereen uit te nodigen en een uitnodiging te sturen en dan horen we vanzelf wel of ze komen of niet.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Bruintje Beer di 16 aug 2011 - 4:59

Wij hebben mijn schoonouders, moeder, oma,s, broers en zussen+ aanhang en vrienden. Hebben wel een bepaalde tijd aangehouden en dat ging goed.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Lindsya di 16 aug 2011 - 6:15

Wij hebben alle verjaardagen van ons zoontje met iedereen gevierd familie, vrienden en buren. We zitten rond de 30 á 40 personen meestal. Nu heb ik wel de laatste verjaardag verdeeld voor bepaalde mensen s'middags en voor de rest s'avonds anders was het te druk in één keer.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Barbabella di 16 aug 2011 - 6:16

Ik heb de familie en goede vrienden uitgenodigd. Bij elkaar rond de 25 mensen, en ging perfect.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 7:49

Mijn ouders + zusje en vriend zullen komen en daar blijft het bij.
Mijn schoonouders leven niet meer en mijn man zijn broers zijn tot op heden (amper of eerlijk gezegd niet meer geweest) dus hoeven ze ook niet te komen als onze dochter 1 word!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Monnie di 16 aug 2011 - 8:29

Wij hebben iedereen uitgenodigd die ook op onze verjaardag komt. Familie en vrienden. Wij vierden het wel op zondag, dus konden het mooi spreiden over de dag, gedeelte 's morgens en gedeelte 's middags. Er kwam totaal 30 man + 10 kinderen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:34

Wij familie die dichtbij staan en een paar vrienden, in totaal zo een 20 man ongeveer smile verdeeld over de dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje Empty Re: Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum