Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

+11
xMarisax
Annemie
Liadan
Teddyaapje
sheila123
maiadebij
snoezel
loesje
Bloem86
Lientje
duckie
15 plaatsers

Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  duckie wo 20 jul 2011 - 0:44

wat vind jullie van iets wat geen speelgoed is toch leuk om zich mee te vermaken?

hier is ze gek op lege frisdrankflessen. we zetten ze altijd in de hoek neer en als we een keer naar de garage gaan dan nemen we ze mee. nu heeft onze dochter ontdekt dat je daar best leuk mee kunt spelen hahaha

wat vind jullie kindje leuk?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Lientje wo 20 jul 2011 - 0:47

Onze oudste was altijd helemaal gek op knijpers, als ik dan de was op ging hangen en ik liet de knijpers op de grond staan dan kon hij er echt uren mee spelen!
En de jongste vindt tot nu toe z'n tandenborstel helemaal geweldig! (terwijl hij nog geen tandjes heeft!)
Lientje
Lientje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
Woonplaats : In de buurt van Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:47

Shampoo flessen, stoffer ( van de stoffer en blik), dvd's maar dat mag hij niet, deken, afstandbediening en telefoon. Hahaha eigenlijk alles wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Bloem86 wo 20 jul 2011 - 0:50

De afstandsbediening en telefoons zijn ronduit favoriet hier!!
Manden leeghalen waar tijdschriften etc inzitten is ook een leuke bezigheid!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  loesje wo 20 jul 2011 - 1:17

afstandbediening, telefoon, een lege boterfloot.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 1:36

idd een leeg half liter flesje. We hebben er ook wat kraaltjes ingedaan zodat het leuk rammelt. Verder vind hij de telefoon, afstandsbediening zijn eigen sok of schoen wel leuk of een klein flesje, tubetje etc

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 1:49

Mijn neefje vond toen hij wat jonger was knisperpapier helemaal leuk. (of inpakpapier en dat helemaal vervrommelen en dan weer uit elkaar trekken :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 1:51

Dat soort speelgoed is ook véél zinvoller voor kinderen. Stimuleert de creativeit en fantasie ontzettend in tegenstelling tot alle bonte en drukke speelgoed waar het kind niks van zichzelf in kwijt kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  snoezel wo 20 jul 2011 - 1:58

Eerder genoemde afstandsbediening en telefoon (wat zien ze daar toch in??). Papier, mijn portefeuille, dekseltjes.. Takjes, blaadjes... Euhm.. Schoenen, sokken, flesjes, tubes... Ow, de waterbak van de katten!!! Hoor ik weer plens-plens-plens.. Zit ze er met haar vlakke hand in te slaan en een lol dat ze heeft...
Eigenlijk is al het niet-speelbare speelgoed hier favoriet.. Whahaha.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:02

Bekertjes, lepels, vergiet, wasknijpers, ritselpapier, wc rolletjes.
Dat is wel favoriet buiten het gewone speelgoed om.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  maiadebij wo 20 jul 2011 - 2:09

N is wekenlang zoet geweest een blikje die we kregen bij de huisarts (zaten pepermuntjes in) deksel open, deksel dicht, deksel open en weer dicht.

J is ook gek op lege flessen, haar stoeltje om mee te lopen en de zakjes luierdoekjes (even niet opletten en ze zijn er alle 62 uit, ze kan zo meedoen met Minute To Win It :P )

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  sheila123 wo 20 jul 2011 - 5:50

Zoveel!! De katten,haar schoenen met klitteband kan ze ff zoet mee zijn,mijn tas,de luiertas open en dicht doen en leeghalen :p uhh...vergiet met houten pollepels en ga zo maar door!! O ja en met een lepeltje op de verwarming slaan maar dat vind ik minder leuk haha! Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:55

alles waar ze wat uit kan halen, dus keukenkastjes, de oud-papierbak, tassen met inhoud, speelgoedbak (speelgoed laat ze vervolgens links liggen) etc etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Teddyaapje wo 20 jul 2011 - 6:01

Voeten...T. heeft volgens mij een voetenfetish haha. En ik kan er absoluut niet tegen als iemand aan mn voeten komt dus ik spring aan de kant...waardoor hij het nog leuker vind haha.

Verder afstandsbediening, telefoon, lege dozen en flessen
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:06

Knijpers, pannen en lepels, lege flessen, afstandbediening, apensloffen (van vriendlief), boeken uit de boekenkast trekken, dvd speler aan en uit drukken, wc papier, stofzuiger (bovenop klimmen) en ga zo maar door..... Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Liadan wo 20 jul 2011 - 6:07

Toen ze nog geen jaar was vond ze het leuk om reclamekrantjes uit elkaar te scheuren.
Verder vond/vindt ze leuk: wcrolletjes (om doorheen te kijken en te roepen), plastic bekers, bakjes, wasknijpers, lege shampoo/douchegelflessen (vooral om weer te vullen met water en leeg te knijpen).
Ze heeft nu ook een oude portemonnee met oude pasjes van mij, daar gaat ze dan mee 'boodschappen doen', ook neemt ze dan een tas mee.
Maar ze speelt ook al een tijdje een fantasiespel en daar heeft ze helemaal niks voor nodig. Als we aan het wandelen zijn gaat ze vaak net doen alsof ze ijsjes koopt en doet dat allemaal net alsof, of ze doet net alsof ze een radio aan zet enz.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Liadan wo 20 jul 2011 - 6:08

Oja, ze heeft ook een tijdje gehad dat ze de hele wc-rol die in de wc hing leegtrok als ze de kans kreeg, heel fijn Rolling Eyes . Maar ze had dan wel de grootste lol en ik dat ding steeds maar weer oprollen....

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:18

H. wil altijd een stukje wc papier.
Die verscheurt ze in stukjes en stopt ze in de camper van Animal Hospital.

Wat daar laatst uit kwam aan papiertjes!!!! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:21

Liadan schreef:Oja, ze heeft ook een tijdje gehad dat ze de hele wc-rol die in de wc hing leegtrok als ze de kans kreeg, heel fijn Rolling Eyes . Maar ze had dan wel de grootste lol en ik dat ding steeds maar weer oprollen....

Dat gebeurd hier dus ook dagelijks, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Annemie wo 20 jul 2011 - 6:50

Mijn zoontje vind de reclame folders helemaal geweldig.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  xMarisax wo 20 jul 2011 - 7:53

Alles vindt ze leuk behalve haar eigen speelgoed Very Happy
Schoenen, veters, dvd's, zonnebrillen, reclamefolders, afstandsbediening, telefoon, knijpers, wasmand, sokken, lege flessen, kettingen... etc etc
xMarisax
xMarisax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 35
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Mida4you wo 20 jul 2011 - 8:01

Frisdrank flesje met beetje macaroni, maar ook grote lege frisdrankflessen, ballon met rijst, lege pringles bus, doosje waar een sd kaart in kan ( is ze helemaal gek van ) pollepel, schoenen, wasmand en zo zijn er nog genoeg dingen :P Ze speelt ook haast niet meer met haar eigen speelgoed, maar met deze dingen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  ProudMom wo 20 jul 2011 - 9:07

Pannendeksel en houten lepel. Wink Meneertje is gek op muziek! haha!

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen DSC02619-1
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  kwak wo 20 jul 2011 - 9:51

pringlesbus met rijst in hier favoriet!
verder is hier alles leuk wat knopjes heeft zoals mijn mobiel, laptop, afstandbediening en eigenlijk alles wat geen speelgoed is.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Parisienne wo 20 jul 2011 - 11:06

N. vind veel van de al eerder genoemde spullen ook erg interessant om mee te spelen. De afstandsbediening en telefoon zijn favoriet, maar hier mag ze van ons niet aan zitten. Ze heeft een 'eigen' afstandsbediening sinds kort (een oude, zonder batterijen).

Ook is ze heel erg gek op tassen.. ze heeft mijn tas en mijn portemonnee al een paar keer leeggehaald, belangrijke bonnetjes half opgegeten, enz. Heb laatst dus een eigen tasje voor haar samengesteld (een kleine, oude tas van mij), alles haalt ze eruit om het er vervolgens weer in te doen. Er zitten allemaal 'prulletjes' in maar zij kan zich daar heel lang mee vermaken.

En als we haar even 'rustig' willen hebben als we bijvoorbeeld ergens op een terras wat eten of drinken en ze raakt verveeld (lees: schreeuwt de boel bij elkaar), dan is ze met een sleutelbos ook weer gelijk een poosje tevreden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen Empty Re: geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum