Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

+28
Snoes
Raindrop
Pien
Tiana
bolus26
Aziraphale
Barbabella
Paper Crown
Lady4
SarahKey
Zininzon
BJA
Tsjip
Mizz_S
Theeleut
Rumble
Bruintje Beer
Miss G
Highway
Zonnetje
SuperGrover
sanne-84
_Lacey_
_*Blondgirl*_
Atelier Madame
Pandora
Lejow
Shisha
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Tsjip za 2 jul 2011 - 2:40

sanne-84 schreef:
_Liv schreef:Om geld achter de hand te hebben. Op dit moment heb ik geen concreet doel.

+1, met als gevolg dat ik het zonde vind om het er ergens voor af te halen (maar ook wel zonde om het te laten staan..)

+ nog 1

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  BJA za 2 jul 2011 - 4:53

Ik spaar nu voor niks eigenlijk.
Heb voldoende spaargeld, wat ik uit wil breiden naar nog veel meer!
Ik ga er in september wel mijn schoolgeld van betalen.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Zininzon za 2 jul 2011 - 6:09

Mijn spaargeld staat op het moment gewoon te stgaan, zie wel wat ik er mee ga doen. Kan van alles zijn, ooit een andere auto of verre reizen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  SarahKey za 2 jul 2011 - 6:50

Voor de verbouwing.

Maar nu piept er een baby tussen (heel bewust hoor daar niet van) dus de verbouwing word even opgeschoven. Dus er zullen ook babyspullen moeten komen. I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 11:34

Gewoon om om geld te hebben. Je weet maar nooit, het is fijn om dan geen zorgen te hoeven hebben! En eventueel voor als we een kindje krijgen dan vind ij het het heel belangrijk om een goede spaarrekeing te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Lady4 za 2 jul 2011 - 16:12

Ik heb de afgelopen tijd gespaard voor mijn nieuwe huis en dat geld gebruik ik nu voor nieuwe meubels, behang, etc. Zometeen spaar ik door voor een nieuwe auto en voor gewoon een mooie buffer en onverwachtse kosten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 20:45

Wij sparen nog niet, maar vanaf volgende maand willen we echt gaan sparen (het zal niet veel zijn, maar goed). Wij willen dan sparen voor o.a als er iets stuk gaat, nieuwe meubels, onverwachte rekeningen etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 20:51

Storm, ik heb gisteren eigenlijk heel niet meer op je gereageerd, je vertelde het gisteren ook al. Maar wat fijn dat jullie vanaf komende maand ook wat kunnen gaan sparen zodat jullie wat geld achter de hand hebben! Ik vind dat altijd een heel geruststellend gevoel, zo'n appeltje voor de dorst.

Wij sparen nu om de komende maanden te overbruggen. Stel dat de ww-aanvraag op zich laat wachten, dan hebben we in elk geval geld achter de hand. En verder hebben we allebei een minimumbedrag wat we op onze spaarrekeningen willen houden, voor het geval dat. En als we weer in rustiger vaarwater zitten, wil ik rijlessen gaan nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 20:55

Maple schreef:Storm, ik heb gisteren eigenlijk heel niet meer op je gereageerd, je vertelde het gisteren ook al. Maar wat fijn dat jullie vanaf komende maand ook wat kunnen gaan sparen zodat jullie wat geld achter de hand hebben! Ik vind dat altijd een heel geruststellend gevoel, zo'n appeltje voor de dorst.
Mijn vriend en ik hebben besloten dat ik vanaf volgende maand de administratie ga doen, gewoonweg omdat ik er beter in ben dan hij. Hij laat rekeningen liggen, bergt ze niet op, etc etc. Hij vindt het ook niet heel belangrijk om te sparen, terwijl ik dit wel belangrijk vind. Ik heb daar zo mijn systeem voor en gelukkig vindt hij het ook beter dat ik voortaan de rekeningen ga betalen van ons beide.
Ik ga het ook zo regelen dat het salaris van ons beide op 1 rekening komt, zodat de automatische incasso's etc gewoon er vanaf kunnen. En dat ik dan vanaf die rekening alles kan betalen.

Geeft me wel een veilig gevoel eerlijk gezegd, ik weet niet precies of we dan uitkomen met het geld, maar er is iig wat meer orde en dat vind ik heel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Paper Crown za 2 jul 2011 - 20:55

Wij sparen voor ons nieuwe huis + een buffer voor september volgend jaar. Dan gaan mijn man en ik 2 maanden weg.. reizen! We gaan 1 maand touren door Amerika, en dan even weer naar huis en dan door naar Azie. Niet backpacken hoor, daar zijn wij de types niet voor. En dan pas als ik terug ben, begin ik aan IVF. Dan ben ik 28. Mooie leeftijd,dacht ik zo!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Barbabella za 2 jul 2011 - 20:56

Wij sparen voor vanalles :p Niet echt 1 doel.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 0:09

Ik wil sparen om op mezelf te gaan, wil onderhand wel eens het huis uit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 0:13

Ik heb een spaarrekening voor het geval dat. Voor als ik wil verhuizen, de wasmachine stuk gaat, onverhoopt mn werk failliet gaat en ik op straat sta etc. Gewoon voor de zekerheid om iets achter de hand te hebben in geval van nood.

Nieuwe meubels, vakantie etc betaal ik gewoon van mn lopende rekening. Daar geef ik ook niet alles op uit dus staat ook altijd wel een kleine buffer op waarvan ik op vakantie kan gaan, een nieuwe tafel kan kopen of iets dergelijks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:25

@SarahKey: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:28

Het meeste spaargeld is als buffer. Auto stuk, wasmachine stuk, droger stuk. Dat soort dingen. Daarnaast ga ik eind juli sparen voor een nieuwe auto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:28

Wat leuk dat jullie op reis gaan CKC! Je klinkt weer een stuk positiever, fijn!hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Aziraphale zo 3 jul 2011 - 2:33

Wij hebben nu een vast bedrag op een soort van 'noodrekening' voor het geval de wasmachine, auto, etc. stuk gaat.
Verder beginnen we nu voorzichtig met het sparen voor een Volkswagen T2 camper uit de jaren '70 Wink. Gaat nog maar heel traag maar wanneer mijn vriend afgestudeerd is en een baan heeft gevonden zal dit een stuk harder gaan.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  bolus26 zo 3 jul 2011 - 9:55

ons nieuwe huis
daarna voor een mooie reis en voor een baby (naja de spullen dan)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Tiana zo 3 jul 2011 - 10:32

Voor mijn uitzet.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 22:06

Wij sparen voor van alles eigenlijk, sowieso voor de rust die het brengt dat we weten dat we een buffer hebben. Verder sparen we voor een andere auto, een rijbewijs voor mij, baby kosten die er nog komen gaan, een mama en papa fiets en voor een vakantie volgend jaar. We zijn al meerdere jaren niet op vakantie geweest en volgend jaar willen we er toch echt wel even tussenuit.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:10

Aziraphale schreef:Verder beginnen we nu voorzichtig met het sparen voor een Volkswagen T2 camper uit de jaren '70 Wink.
Wat gaaf! Vind die zo geweldig cute!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Aziraphale ma 4 jul 2011 - 7:26

freakielief schreef:
Aziraphale schreef:Verder beginnen we nu voorzichtig met het sparen voor een Volkswagen T2 camper uit de jaren '70 Wink.
Wat gaaf! Vind die zo geweldig cute!

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Vwt2camper

Dit is echt mijn droomauto/busje smile Of een olijfgroene mag ook I love you I love you I love you
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Raindrop ma 4 jul 2011 - 23:48

Auto en daarnaast willen we sowieso gewoon een mooi bedrag op onze spaarrekening hebben staan ivm onvoorziene omstandigheden.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:22

Voor vakanties op ons eigen rekening.

Verder proberen we altijd een een klein beetje geld te hebben voor als er iets stuk gaat :P In november willen we een nieuwe wasmachine kopen, daar moeten we wel echt voor sparen. Op ons gezamelijke rekening.

Mocht ik straks (hopelijk) een fulltime baan hebben dan ga ik sparen voor onze bruiloft, en zoveel mogelijk opzij zetten voor als we in de toekomst een huis willen kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Snoes di 5 jul 2011 - 3:31

Voor een nieuwe auto.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor? - Pagina 2 Empty Re: Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum