Zó moe :(
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zó moe :(
IK moet het even kwijt hoor, sorry als het gezeur is..
Ik ben nu 9 weken zwanger en verdorie wat ben ik moe! Dit is echt niet leuk... Ik ben ook gruwelijk misselijk, wat ik totaal niet heb gehad bij m'n zwangerschap van N.
Ik weet dat het erbij hoort, maar het begint me nu echt dwars te zitten. Ik slaap, maar word moe wakker. Ik ben prikkelbaar door dat ik zo moe ben en dat is voor mij, mijn man en mijn zoontje alles behalve leuk.
ik heb enorm zin om te schreeuwen om de kleinste dingen die mis gaan...
Bah!
Dat 't zó erg zou verschillen met betrekking tot mijn eerste zwangerschap, dat had ik écht niet verwachT !
ik ga nu maar eens koken. Mijn man is over een half uurtje eindelijk thuis ...
Zo.. beetje frustratie kwijt, haha..
Ik ben nu 9 weken zwanger en verdorie wat ben ik moe! Dit is echt niet leuk... Ik ben ook gruwelijk misselijk, wat ik totaal niet heb gehad bij m'n zwangerschap van N.
Ik weet dat het erbij hoort, maar het begint me nu echt dwars te zitten. Ik slaap, maar word moe wakker. Ik ben prikkelbaar door dat ik zo moe ben en dat is voor mij, mijn man en mijn zoontje alles behalve leuk.
ik heb enorm zin om te schreeuwen om de kleinste dingen die mis gaan...
Bah!
Dat 't zó erg zou verschillen met betrekking tot mijn eerste zwangerschap, dat had ik écht niet verwachT !
ik ga nu maar eens koken. Mijn man is over een half uurtje eindelijk thuis ...
Zo.. beetje frustratie kwijt, haha..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Zó moe :(
Welkom bij de club
Ik ben nog steeds kots misselijk.
Helaas is het bij mij pas na 12wk begonnen!
Maar hier ook een totaaaaaaal andere zwangerschap dan bij H.
Ik kan me er nu ook veel minder makkelijk "overheen" zetten.
Hopelijk ben je er snel van af!
Ik ben nog steeds kots misselijk.
Helaas is het bij mij pas na 12wk begonnen!
Maar hier ook een totaaaaaaal andere zwangerschap dan bij H.
Ik kan me er nu ook veel minder makkelijk "overheen" zetten.
Hopelijk ben je er snel van af!
Gast- Gast
He balen meis, en dan ook nog zo lang tot aan de zomervakantie :S
Kun je niet met manlief overleggen, of hij misschien wat meer in het huis kan doen, in ieder geval tot je zomervakantie hebt?
Kun je niet met manlief overleggen, of hij misschien wat meer in het huis kan doen, in ieder geval tot je zomervakantie hebt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het helaas ook gehad, pas na een week of 16 had ik weer meer energie.
Je zou de huisarts kunnen bellen voor Emesafene tabletten, dat helpt tegen zwangerschapsmisselijkheid. Helaas werd ik er wel een beetje duf van, maar heb wel gewoon kunnen blijven werken.
Misschien ook slim om alvast je HB te laten checken? Dat doen ze toch, en wie weet is die aan de lage kant...
Sterkte meid!!
Je zou de huisarts kunnen bellen voor Emesafene tabletten, dat helpt tegen zwangerschapsmisselijkheid. Helaas werd ik er wel een beetje duf van, maar heb wel gewoon kunnen blijven werken.
Misschien ook slim om alvast je HB te laten checken? Dat doen ze toch, en wie weet is die aan de lage kant...
Sterkte meid!!
Gast- Gast
Ik had gemist dat je zwanger bent, gefeliciteerd
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ProudMama schreef:Ik heb het helaas ook gehad, pas na een week of 16 had ik weer meer energie.
Sterkte meid!!
HB was woensdag goed... m'n bloeddruk was woensdag goed, vanmorgen weer laag..
Ik heb Cyclizine gekregen van de ha vanmorgen.. maar ik durf 't nog niet te slikken, omdat het slaperigheid kan veroorzaken en dat wil ik niet als ik alleen ben met N.... dus ff wachten tot manlief thuis komt..
En @Lejow... Hij doet al zoveel. Heb 't gevoel dat ik niks doe ...
SparklingEyes- Prater
Dan is dat maar even zo, dat je niets doet.
Er gebeurt nogal wat in je lichaam!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Dan is dat maar even zo, dat je niets doet.
Ja dat weet ik ook wel, maar 't voelt gewoon heel stom....
SparklingEyes- Prater
Ik zit hier al weken op de bank, terwijl man fulltime werkt en daarnaast nog eens het huishouden moet doen. Zo lopen de dingen nou eenmaal, ookal is het voor allebei niet makkelijk.
Het voelt rot, ik weet het, maar als je niet anders kan... Het is niet zo dat je niet wil of te lui bent om het te doen, je red het gewoon niet alleen en dat is menselijk!!
Het voelt rot, ik weet het, maar als je niet anders kan... Het is niet zo dat je niet wil of te lui bent om het te doen, je red het gewoon niet alleen en dat is menselijk!!
Gast- Gast
Gefeliciteerd, ik kan me van de eerste 14 weken alleen nog herinneren dat ik zo moe was en weinig eetlust had. Maarja als je al een kindje hebt dan is het lastiger.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd.
Hier de laatste zwangerschap de eerste weken ook heel erg moe geweest. Ik moest echt smiddags gaan liggen. De misselijkheid viel hier gelukkig wel mee. Hier ging de vermoeidheid na 15 weken langzaam weg.
Hier de laatste zwangerschap de eerste weken ook heel erg moe geweest. Ik moest echt smiddags gaan liggen. De misselijkheid viel hier gelukkig wel mee. Hier ging de vermoeidheid na 15 weken langzaam weg.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: