'Jongeren-/jongenstaal'
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
'Jongeren-/jongenstaal'
Ik heb een vraagje, wie weet er wat 'afgegierd' betekent wanneer jongens die term tussen elkaar gebruiken over een meisje dat zogenaamd afgegierd zou zijn door een van die jongens..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 'Jongeren-/jongenstaal'
Ik weet het niet, maar ik denk niet dat het erg positief is als ik het zo lees... Hebben ze dat over jou gezegd dan?
Gast- Gast
Nou, dat beweerd die ene jongen maar alle andere weten dat het niet waar is, dus dat scheelt. Die jongen dacht dat ik hem wel zag zitten (ik was gewoon aardig tegen hem, en de rest aangezien wij 'zuster'sportverenigingen zijn) en toen ze de volgende dag aan hem vroegen of dat er wat was gebeurd zei hij dat hij geen interesse meer in mij had getoont (en dat er daarom niets meer is gebeurd). M.a.w., als hij dat wel had gedaan dan was er zeker wat gebeurd volgens hem
Try- Kletskop
Hmm, het klinkt idd niet positief en bovenal nogal puberaal. Ik zou zeggen, gewoon negeren die handel. Hij voelt zich vast voor lul staan omdat jij geen interesse in hem had.
Gast- Gast
Zet 50 mannen bij elkaar en het word al snel puberaal Ik negeer het verder ook maar ben toch wel benieuwd wat dat betekend dus als iemand het weet?
Ben allang blij dat die andere mannen wel weten dat het een verzinsel is van hem om niet voor lul te staan
Ben allang blij dat die andere mannen wel weten dat het een verzinsel is van hem om niet voor lul te staan
Try- Kletskop
Daar zijn niet eens 50 mannen voor nodig hoor Inderdaad gewoon lekker negeren, het geeft alleen maar aan dat hij zich laat kennen. En jij dus lekker niet
Gast- Gast
uitgelachen? Gieren? Komt als eerste in me op.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Vast zoiets als volgeyoghurt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Afgegierd = (heel plat) geneukt.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Gieren is een term uit de landbouw en heeft te maken met het bemesten van het land.
Ik denk dat ze met afgieren bedoelen dat ze niets in diegene zien, maar het zou zo maar kunnen dat het is met seks hebben betekend...
Ik denk dat ze met afgieren bedoelen dat ze niets in diegene zien, maar het zou zo maar kunnen dat het is met seks hebben betekend...
Gast- Gast
Thanks Carola, zo'n vermoeden had ik al.. He wishes
En de term kende ik idd vanuit de landbouw maar had de link nog niet zo gelegd
En de term kende ik idd vanuit de landbouw maar had de link nog niet zo gelegd
Try- Kletskop
Rush schreef:Vast zoiets als volgeyoghurt.
Dacht ik ook meteen aan. 'Flink besproeid'
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: