Spaarpot
+29
Woezies
Blond
tess05
Chloe
VeryCherry
Ugly Betty
Flippin' Bitch
NoorA
SoGood
Travelgurly
silly-one
lyke
Lady4
Snoes
SleepingBeauty
Cherique
Pussycat
Rouxxxe
Caresses
Zwoesj
SarahKey
Japie
Try
Zininzon
Aziraphale
Roze Roos
studiebol
Inge
Zonnetje
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Spaarpot
Caresses (do dec 16 2010, 10:44) schreef:@Lizzy En als je dan een spaarblik koopt, die je niet open kan maken?
Hoe haal je dan je geld eruit
Gast- Gast
Hoe maak jij normaal een blik open?Darcy (do dec 16 2010, 10:45) schreef:Caresses (do dec 16 2010, 10:44) schreef:@Lizzy En als je dan een spaarblik koopt, die je niet open kan maken?
Hoe haal je dan je geld eruit
Gast- Gast
Nou als hij uiteindelijk helemaal vol is dan maak je hem open met een blikopener Ideaal, haha
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
haha... Misschien is dat dan nog een idee! Ik ga in mijn pauze meteen even kijken voor een spaarblik. Zul je vast wel bij de Blokker ofzo kunnen kopen toch? En als hij vol is breng ik hem gewoon naar de bank en zeg ik: "Tja ik wil graag sparen, maar jullie moeten hem even openen en storten."
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
Hahaha
Ja die van mij komt ook bij de blokker vandaan (met zwart wit foto's van kleine poesjes).
Ja die van mij komt ook bij de blokker vandaan (met zwart wit foto's van kleine poesjes).
Caresses- Kletskop
Caresses (ooeeh schrijf ik het goed?) volgens mij weet ik dan welke je hebt, maar dan weet ik ook hoe hij open kan.... Ik bedoel zonder hem stuk te maken, maar ik zeg niets.
Lizzy- Fluisteraar
Darcy (wo dec 15 2010, 09:50) schreef:Haha door dit topic heb ik zin om een spaarpot te kopen
Haha ik ook! Nu zit het in een potje, maar dat is toch stukken minder leuk natuurlijk We hadden btw. een spaarpot, en toen heeft een 'vriend' van mijn vriend hier gelogeerd, en sindsdien is die weg, en het geld dus ook *heel toevallig....*
Gast- Gast
Ja dat weet ik ook wel... met een met de gleuf open drukken. Haha maar ik kan me inhouden en het scheelt dat er voornamelijk brief geld in zit dus dat is er moeilijker uit te krijgen.
Caresses- Kletskop
Ik moet nu heel hard lachen!! Ik bedoel dat je hem kunt openen zonder hem te slopen!! haha...
En als je die gleuf open rukt, dan is ie niet echt heel meer denk ik.
Naja gaat nergens over verder... Ik ga eens kijken bij de Blokker straks.
En als je die gleuf open rukt, dan is ie niet echt heel meer denk ik.
Naja gaat nergens over verder... Ik ga eens kijken bij de Blokker straks.
Lizzy- Fluisteraar
Haha nou mijn laatste reactie daarover dan: als je het mes dan de andere kant op drukt dan druk je de gleuf weer in oorspronkelije staat terug drukken .
Caresses- Kletskop
Mag ik dan nu ook verklappen wat volgens mij de oplossing is??
Ben overigens vergeten om naar een spaarpot te kijken, heb wel andere dingen gekocht bij de Blokker.
Zie je nu hoe slecht ik kan sparen?
Ben overigens vergeten om naar een spaarpot te kijken, heb wel andere dingen gekocht bij de Blokker.
Lizzy- Fluisteraar
Nee, die heb ik niet. Ik spaar elke maand een x bedrag op de bank en dat vind ik meer dan genoeg. Kleingeld heb ik altijd nodig op mijn werk, dus dat wissel ik altijd daar.
Gast- Gast
Lizzy schreef:Mag ik dan nu ook verklappen wat volgens mij de oplossing is??
Haha nou vertel...
Ach morgen weer een dag om er een te kopen.
Caresses- Kletskop
De onderkant kun je gewoon losmaken en weer sluiten en losmaken en weer sluiten!! Leuk he?!
Lizzy- Fluisteraar
Minella schreef:Darcy (wo dec 15 2010, 09:50) schreef:Haha door dit topic heb ik zin om een spaarpot te kopen
Haha ik ook! Nu zit het in een potje, maar dat is toch stukken minder leuk natuurlijk We hadden btw. een spaarpot, en toen heeft een 'vriend' van mijn vriend hier gelogeerd, en sindsdien is die weg, en het geld dus ook *heel toevallig....*
Oh lekker dan :S:S Ik wil deze (die is toch van de blokker?)
Gast- Gast
Lizzy schreef:De onderkant kun je gewoon losmaken en weer sluiten en losmaken en weer sluiten!! Leuk he?!
Nou ik heb het geprobeerd hoor (niet omdat ik er geld uit wilde halen maar gewoon om te kijken of het werke) maar het lukte me niet. de onderkant zit stevig vast. Misschien had jij er net een met een fabricage fout.
Caresses- Kletskop
Caresses schreef:Lizzy schreef:De onderkant kun je gewoon losmaken en weer sluiten en losmaken en weer sluiten!! Leuk he?!
Nou ik heb het geprobeerd hoor (niet omdat ik er geld uit wilde halen maar gewoon om te kijken of het werke) maar het lukte me niet. de onderkant zit stevig vast. Misschien had jij er net een met een fabricage fout.
Inderdaad.. Die blikken horen alleen met een blikopener open te kunnen..
Gast- Gast
Ben ik dan helemaal gek geworden?? Ik ga vanavond nog even checken!!
Lizzy- Fluisteraar
Niet echt een spaarpot maar een grote grolsch fles waar als ons kleingeld in gaat. Als deze vol is gaan mijn vriend en ik ervan uit eten of een dagje weg. Verder gaat er iedere maand een bedrag naar mijn spaarrekening.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: