Trojan Horse
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Trojan Horse
Oh, dat had ik laatst ook. Constant meldingen van Avast dat er weer een paardje in de stal was gezet. Ik weet niet wat ik gedaan heb. Op gegeven moment werd het beeld blauw met tekst, starte hij opnieuw op en sindsdien is het paardje weg.
Gast- Gast
Vaak wil het ook wel helpen als je je computer terug zet naar een herstelpunt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Vaak wil het ook wel helpen als je je computer terug zet naar een herstelpunt
Dat had ik al geprobeerd maar hielp niet... Heb nog nooit problemen gehad met virussen of zo, maar ik kon opeens niet gewoon inloggen op m'n ING en m'n Mozilla maakt van Google hits opeens hele andere linken! Heel erg irritant... Ik probeer nu de eerst gegeven spywarelink dingie, hoop dat 't helpt!
Gast- Gast
Bazinga schreef:wc-eend schreef:Vaak wil het ook wel helpen als je je computer terug zet naar een herstelpunt
Dat had ik al geprobeerd maar hielp niet... Heb nog nooit problemen gehad met virussen of zo, maar ik kon opeens niet gewoon inloggen op m'n ING en m'n Mozilla maakt van Google hits opeens hele andere linken! Heel erg irritant... Ik probeer nu de eerst gegeven spywarelink dingie, hoop dat 't helpt!
Dat is erg irritant ja! Heb ik ook een keer gehad, sindsdien gebruik ik op mn laptop Firefox . Maar dat van het herstelpunt ( ik jeb door verschillende fouten windows er opnieuw opgezet) is ook een goede. Vaak kun je bij een melding van een paard dat paard in quarantaine zetten. Mar hopelijk heb je het al op kunnen lossen!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: