Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leggings

4 plaatsers

Ga naar beneden

Leggings Empty Leggings

Bericht  sonly za 18 jun 2011 - 5:02

Waar halen jullie je leggings? En dan bedoel ik eigenlijk de wat specialere, dus niet een standaard lange zwarte. (die kan je gewoon bij de action oid goedkoop halen).
Ik vind de leggings van coolcat erg leuk, maar ik vind 15 euro voor een legging persoonlijk een beetje aan de dure kant. Dus heeft iemand nog een goeie tip?

En wat is een leuke kleur legging onder een zwart shortje? Er moet íets onder, want er zitten een soort kleine gaatjes in, en vind het geen gezicht als je er een string onder ziet zitten. Of zou een zwarte boxer een idee zijn?

Dus tips, welkom! smile
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leggings Empty Re: Leggings

Bericht  Atelier Madame za 18 jun 2011 - 5:14

Een zwart shortje als in een korte broek? Daar moet je geen legging onder trekken, dat is heel snel ordinair IMO

Leggings koop ik meestal bij de Hema voor 3 euro per stuk, dat zijn dan van die pantyachtige leggings.
Katoenen leggings gewoon bij de H&M of Primark.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Blond za 18 jun 2011 - 5:45

15 euro valt me mee toch voor een legging? Ze zijn bij de H&M ook 10 euro, en die heeft alleen saaie zwarte/blauwe/antraciete.

Wil je met een printje oid?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 6:08

Ik heb er al een paar van Esprit gekocht voor € 12.95 per stuk. Verder bij de Hema en The Sting.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 7:10

15 euro is niet zo duur, heb er vandaag 2 bij de shoeby gekocht die aan de zijkant een patroontje hebben. Waren 30 euro per stuk maar nu afgeprijsd voor de helft Very Happy. Heb er ook 2 van EDC maar die gaan echt helemaal niet lang mee..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 7:16

@Appeltje: heb ik er dan geluk mee of jij misschien pech? Dat zijn bij mij namelijk de legging die het langst meegaan ... :-)

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin zo 19 jun 2011 - 7:39

De markt misschien? zag daar laatst ook hele leuke leggings. (heb alleen niet naar de prijs gekeken)
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  sonly ma 20 jun 2011 - 2:50

Ik vind 15 euro wel duur omdat ze bij mij vrij snel kapot gaan (blijf aan dingen haken ed.. Embarassed ) En een gewone spijkerbroek geef ik vaak ook niet veel meer uit dan een euro of 30. (heb liever goedkope kleding dat ik vaker wat nieuws kan kopen, dan hele dure kleding waarvan ik bang ben dat het kapot gaat) De leggings die ik heb zijn eigenlijk allemaal onder de 5 euro.. (veel standaard zwarte, een glimmende zwarte en een glimmende donker grijze)
De markt is wel een goed idee!
Wil eigenlijk gewoon wat meer verschillende, dus met/zonder print maakt me niet zo veel uit.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud