Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

apenheul met baby?

+2
missmarm
Teddyaapje
6 plaatsers

Ga naar beneden

apenheul met baby? Empty apenheul met baby?

Bericht  Teddyaapje vr 17 jun 2011 - 3:04

Hoi,

Morgen ben ik 6 jaar samen met mn vriend en we gaan op die datum altijd wat leuks doen, maar nu met T. zijn we toch wat beperkter in wat we kunnen gaan doen.
Ik zat te denken om naar de Apenheul te gaan...wil hier al langer naartoe maar ben er tot op heden nog nooit geweest.

T is nu 7,5 mnd oud en ik denk dat hij het wel interessant zal vinden die aapjes allemaal...

Wat denken jullie? Is het wat?

Ik geef trouwens ook nog bv, T. is echt super snel afgeleid dus hiervoor hebben we wel een rustig plekje nodig...is dat daar te vinden/ regelen?

X Teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

apenheul met baby? Empty Re: apenheul met baby?

Bericht  missmarm vr 17 jun 2011 - 3:20

Vooral voor jezelf moet je gaan je kindje snapt er nog niks van. Pas vanaf het moment dat ze lopen of na 1/1,5 is het echt leuk voor hun.

Er zijn terrasjes maar of ze echt rustig zijn dat ligt eraan hoe druk het is.

Leuk park maar we waren er altijd zo door max 3 uurtjes en dan is het wel duur.

Teddyaapje schreef:Hoi,

Morgen ben ik 6 jaar samen met mn vriend en we gaan op die datum altijd wat leuks doen, maar nu met T. zijn we toch wat beperkter in wat we kunnen gaan doen.
Ik zat te denken om naar de Apenheul te gaan...wil hier al langer naartoe maar ben er tot op heden nog nooit geweest.

T is nu 7,5 mnd oud en ik denk dat hij het wel interessant zal vinden die aapjes allemaal...

Wat denken jullie? Is het wat?

Ik geef trouwens ook nog bv, T. is echt super snel afgeleid dus hiervoor hebben we wel een rustig plekje nodig...is dat daar te vinden/ regelen?

X Teddy

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje vr 17 jun 2011 - 3:24

Ik denk dat er vrij weinig dingen zijn die voor T. nu al leuk zijn. Misschien zwemmen, maar dat is ook max 30min. en dat kunnen we natuurlijk altijd gaan doen.

Of heeft er nog iemand andere ideeen? Ik woon in noord-limburg en wil best een stukje rijden maar niet ál te ver...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 17 jun 2011 - 3:34

Het weer word morgen volgens de voorspellingen heel slecht. Ik zou dus kiezen voor een binnen activiteit...

Misschien zwemmen? 's avonds uit eten?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Summerlovin vr 17 jun 2011 - 3:44

Ik lees hierboven iemand die er met 3 uur doorheen was. Ik heb me daar veel langer kunnen vermaken, dus wat dat betreft hoef je het niet te laten Very Happy. Ligt er maar net aan hoe lang jij blijft kijken bij de apen natuurlijk. Wat T betreft, Ik ben er vroeger zelf geweest toen ik nog erg jong. Ik weet er natuurlijk helemaal niets meer van maar heb wel een foto. Die spreekt boekdelen.. ik vond de apen eng als ze te dichtbij kwamen! haha. Maar goed, ieder kind is natuurlijk anders. Verder ben ik het met je eens dat wat je ook gaat doen je kindje er niet veel aan heeft. Dus ik zou gewoon naar de apenheul gaan Very Happy .
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Teddyaapje vr 17 jun 2011 - 3:45

uiteten gaan we zowiezo al idd. Dan komen mn ouders ook oppassen dus kunnen we lekker met zn 2tjes er even tussen uit. Verder hebben we savonds nog een feest in het dorp dus na het eten gaan we daar naartoe (op datzelfde feest is onze relatie 6 jaar geleden ook 'officieel' geworden).
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje vr 17 jun 2011 - 3:46

Summerlovin schreef:Ik lees hierboven iemand die er met 3 uur doorheen was. Ik heb me daar veel langer kunnen vermaken, dus wat dat betreft hoef je het niet te laten Very Happy. Ligt er maar net aan hoe lang jij blijft kijken bij de apen natuurlijk. Wat T betreft, Ik ben er vroeger zelf geweest toen ik nog erg jong. Ik weet er natuurlijk helemaal niets meer van maar heb wel een foto. Die spreekt boekdelen.. ik vond de apen eng als ze te dichtbij kwamen! haha. Maar goed, ieder kind is natuurlijk anders. Verder ben ik het met je eens dat wat je ook gaat doen je kindje er niet veel aan heeft. Dus ik zou gewoon naar de apenheul gaan Very Happy .

Haha, grappig! T. is tot nu toe nog nergens bang voor geweest. Vanmiddag waren we ergens op visite waar ze katten hebben en hij vond ze reuze interessant. Ook bij mijn ouders wil hij altijd naar de kat. Hij lijkt een echte dierenvriend te zijn...helaas is mijn vriend allergisch...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 4:58

Welja dat vinden ze hartstikke geinig! Maar volgens mij word het wel shittie weer Sad

Gast
Gast

Bericht  Nijntje vr 17 jun 2011 - 8:34

teddyaapje: heb je al kaarten? Ik heb anders 2 kaarten voor 25euro voor je. Het zijn e tickets, dus moet je maar even laten weten
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 8:41

H is natuurlijk al wel wat ouder, wij zijn afgelopen weekend geweest.
Erg geslaagd op zich, maar goed, voor de kleine hoef je het nog niet echt te doen.
De kleine loslopende aapjes vond ze wel leuk maar de apen die verder weg zaten daar keek ze niet naar om :P

Oh en wij waren ook in een uurtje of 3 er wel doorheen.

En er zitten een stel vieze apen... Daar sexte de grote apen zelfs met de baby'tjes.
Het is de natuur, I know. Maar vond het zooooo zielig om te zien laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 17:53

Apenheul is wel leuk, ook wel met kindjes maar niet als het regent! Dus ik zou wat anders gaan doen smile

Gast
Gast

Bericht  duckie za 18 jun 2011 - 9:26

en, hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag? en hoe ging het met T?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: