Badkamermeubel
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Badkamermeubel
Wat voor badkamermeubel hebben jullie? Ik ben nu bezig met het verbouwen van mijn nieuwe huis, waar ook een nieuwe badkamer in komt. De ene muur is lichtgrijs, net als de vloer. Daar zit het bad en de wc. De andere 3 muren zijn wit. Het meubel komt naast de douche, tegen een witte wand. Ik zoek iets in het wit of in het grijs, ca 80 cm breed en bij voorkeur met 2 lades en een spiegelkast. Wie heeft er tips waar ik zoiets niet al te duur kan kopen (vind Karwei en Gamma enz nog vrij duur eigenlijk). En heb je foto's van de jouwe?
Gast- Gast
Re: Badkamermeubel
Wij hebben er een van de Ikea. Was ook niet duur maar het is echt flut kwaliteit ! Het meubel heeft nu al een
aantal zwarte schimmel plekken terwijl hij er net een half jaar hangt en er komt geen water op als je onder
de douche staat. Ik raad Ikea dus niet aan ! Wij hebben (nog) deze :
aantal zwarte schimmel plekken terwijl hij er net een half jaar hangt en er komt geen water op als je onder
de douche staat. Ik raad Ikea dus niet aan ! Wij hebben (nog) deze :
Gast- Gast
Wij hebben er wel een van de Gamma omdat die toch het goedkoopst bleek te zijn (zeker naast badkamerwinkels). Maar je kan bijvoorbeeld ook alleen zo'n wasbak ophangen (heb je ook dubbele van). Dan heb je geen kast eronder, maar die kan je misschien wel ergens goedkoper erbij kopen om ergens anders te zetten.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Goed om te weten! Mijn collega had er ook een van Ikea, dus had wel bedacht daar te gaan kijken. Maar dat doe ik toch maar niet... Dan betaal ik liever iets meer voorn iets wat langer goed blijft. Alleen zo'n klein meubel kost al snel 800 euro, vind ik toch wel echt veel geld en dan moeten er nog kranen bij.
Gast- Gast
Dat vind ik dan weer niet zo mooi, ik heb nu ook een losse wastafel met zo'n goedkoop onderkastje eronder, maar nu krijg ik een helemaal nieuwe badkamer en dan wil ik toch wel een "echt" meubel erin. De kosten worden voorlopig door mijn ouders voorgeschoten, dus op zich kan het wel betaald worden, maar ik ga het wel terugbetalen dus wil de lening zo laag mogelijk houden als het even kan. Ik houd wel de aanbiedingen in de gaten, dat scheelt ook al snel een paar 100 euro.nijntje4 schreef:Wij hebben er wel een van de Gamma omdat die toch het goedkoopst bleek te zijn (zeker naast badkamerwinkels). Maar je kan bijvoorbeeld ook alleen zo'n wasbak ophangen (heb je ook dubbele van). Dan heb je geen kast eronder, maar die kan je misschien wel ergens goedkoper erbij kopen om ergens anders te zetten.
Gast- Gast
Mijn badkamermeubel komt van de Praxis. Voor de meubel, 1 diepe la, inclusief wasbak, spiegel en lamp daarboven waren we pakweg 500 euro kwijt. De kraan moesten we er nog bij kopen, die heb je ook voor diverse prijzen. Wij hebben er ongeveer 100 euro voor betaald, maar voor de helft minder heb je zeker al een goede.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Deze hebben wij, nu ongeveer 2 jaar. Hij blijft nog steeds mooi en zijn er erg tevreden mee.
Is die van de praxis, Bonita? Wij hebben praktisch dezelfde!
Winegum- Prater
Winegum schreef:Is die van de praxis, Bonita? Wij hebben praktisch dezelfde!
Deze komt bij de Formido vandaan..
Dit is de onze (niet quoten aub)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie badkamer snoes!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Dit is onze badkamermeubel, lijkt dus behoorlijk op het plaatje van de formido.
Winegum- Prater
Dankjewel Ugly Betty!
Winegum, ik blijf jouw badkamer ook geweldig mooi vinden
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is die van ons
Er zitten 2 lades in, komt wel van een speciaalzaak. Viel qua prijs wel mee.
Er zitten 2 lades in, komt wel van een speciaalzaak. Viel qua prijs wel mee.
Gast- Gast
Snoes (wo dec 15 2010, 20:31) schreef:
Super lief, dankje! Ik ben er nog steeds elke dag heel erg blij mee
Winegum- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: