ass
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: ass
ik zit eerder aan een herpes virus te denken of de waterpokken als ik het zo lees
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
loesje schreef:ik zit eerder aan een herpes virus te denken of de waterpokken als ik het zo lees
het zijn circa 10 kleine blaasjes, ik dacht dat koortsblaren (herpes) niet in zo'n groot aantal optreden...1 of 2 per keer.
Gast- Gast
Ik zou ook gelijk denken aan krentenbaard.
Morgen inderdaad gelijk even langs de huisarts want het is verschrikkelijk besmettelijk! Een goede hygiëne is inderdaad erg belangrijk verder kan je weinig doen, ja een kuurtje van de huisarts, dit zal een zalfje zijn of een antibiotica zalfje (in de meeste gevallen werkt de antibiotica beter dan de gewone)
Morgen inderdaad gelijk even langs de huisarts want het is verschrikkelijk besmettelijk! Een goede hygiëne is inderdaad erg belangrijk verder kan je weinig doen, ja een kuurtje van de huisarts, dit zal een zalfje zijn of een antibiotica zalfje (in de meeste gevallen werkt de antibiotica beter dan de gewone)
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Het verschil tussen een herpesinfectie en een beginnende krentenbaard is voor een leek niet zo makkelijk te zien, laat staan dat het is op te maken uit een beschrijving van de klachten. Ik denk zelf wel dat de kans groter is dat het een krentenbaard is omdat dat volgens mij best vaak voorkomt bij kleintjes, maar ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan voor een goede diagnose. Tot die tijd zou ik even niks doen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Grote kans inderdaad dat het krentenbaard is. Ik denk dat je al goed op weg bent met de hygiene en verder zou ik morgen even langs de huisarts gaan om te kijken of het echt krentenbaard is. Ik denk niet dat het de waterpokken is, dat begint meestal niet zo gelokaliseerd, andere herpes-soorten heb ik geen verstand van.
Gast- Gast
ja, ik kan beter afwachten wat de HA morgen aangeeft. Herpes hoop ik iig niet, want daar kom je niet meer vanaf.
Laat het morgen horen, bedankt iig!
Laat het morgen horen, bedankt iig!
Gast- Gast
Volgens mij kom je inderdaad van geeneen herpesvorm meer af, maar dat wil niet zeggen dat je er ook last van blijft houden. Het waterpokkenvirus blijft bij de meeste mensen bijvoorbeeld gewoon voor altijd slapend aanwezig in het ruggenmerg en doet niets meer. Ik heb zelf eenmalig een koortslip gehad en dat blijft nu ook weg. Dus zelfs als het een herpesvorm is, hoeft dat niet iets blijvends te zijn.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: