Fototopic!
+61
Guus
Vanillivi
Floor
banjer49
Polly
Error
TNMN
Jordana
_Femme
Ugly Betty
patjuhhh
Merai
Rumble
Rush
Eris
CCC
sterremaan
Lejow
Shisha
ekiaam87
Toet
Pien
Sugarfall
Paper Crown
rapa nui
TwistedAngel
Burn
luenca
Petteflet
Mamsie
Sushi
TGR
Spring
Aziraphale
Sweety
Atelier Madame
Bimbam
Try
Lies
Océane
Linnie1985
Sorella
Monte
Kabouter
Caroow
Guusje
Schaapke
Moezie
Sjaantje
RioolSpook
SoCali
NerdChic
Oasis
Middleme
ExpressoB
Shy
smooch
Chocolate Cookie
Zora
Zwerver
Flippin' Bitch
65 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Fototopic!
toetje_ schreef:Alex schreef:toetje_ schreef:
Jammer, ik ben nog steeds heel benieuwd naar een foto van jou! Ik doe de echte erge ook alleen 's nachts hoor, als het rustig en verlaten is hier.
Waar en wanneer dan?
Dat is alweer een tijdje geleden. Toen wilde we eigenlijk een show-je-meest-lelijke-dronken-foto-topic openen, maar dat hebben we maar in het nachtcafé gedaan.
Ooh die heb ik zeker gemist dan. Zonde.
Gast- Gast
Voel je je geroepen om zelf zo'n topic te openen?Alex schreef:Ooh die heb ik zeker gemist dan. Zonde.
Gast- Gast
Purple schreef:Voel je je geroepen om zelf zo'n topic te openen?Alex schreef:Ooh die heb ik zeker gemist dan. Zonde.
Voel jij je dan geroepen er een foto te plaatsen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@ Aquala, wat een mooi meiske zeg!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
toetje_ schreef:Purple schreef:Voel je je geroepen om zelf zo'n topic te openen?Alex schreef:Ooh die heb ik zeker gemist dan. Zonde.
Voel jij je dan geroepen er een foto te plaatsen?
1-0!
Gast- Gast
JaJen_ schreef:Flippin' Bitch schreef:Jen_ schreef:Mooie foto van Flippin' bitch, en leuk om weer eens een foto van je te zien Aquala, hoe gaat het met je dochter?
Dankje! Jen, dat is wel heel bekend terrein voor mij, waar je op de foto staat
Ja? Oh wat grappig, woon jij daar?
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Aquala schreef:Jen_ schreef:...leuk om weer eens een foto van je te zien Aquala, hoe gaat het met je dochter?
Ja gaat heel goed met haar Ze is alweer 13 maanden, de tijd vliegt.
Dit is ze (ze heeft wel een enorme blauwe plek op haar voorhoofd, ze is door haar eigen drukke gedoe op de rand van ons hoofdeind (bed) gestuiterd)
Wow wat is ze al groot geworden, wat gaat dat snel! Mooie dochter heb je.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Jen_ schreef:Marin schreef:Jen wat ben je toch mooi
(en nee, je bent niet naar complimentjes aan het vissen, dit zeg ik je echt zo vanuit mezelf )
Pien wat een buik heb je al, maar nog meer: wat schiet je al op! Het zou in theorie elk moment kunnen gebeuren!
Haha dank je
Hihi toen ik een foto van jou zag dacht ik, die wil gewoon naar complimentjes vissen
nee hoor grapje.
Gast- Gast
NerdChic schreef:Flippin' Bitch schreef:Jen_ schreef:Mooie foto van Flippin' bitch, en leuk om weer eens een foto van je te zien Aquala, hoe gaat het met je dochter?
Dankje! Jen, dat is wel heel bekend terrein voor mij, waar je op de foto staat
Voor mij ook, ik heb er in de buurt gewoond en mijn vriend woont er nu nog in de buurt! haha
Ik baalde als een stekker dat C@S niet meer door ging zaterdag. Ik stond op het punt om te vertrekken toen ik het slechte nieuws hoorde BALEN!
Ja echt balen he? Gelukkig gingen wij alleen de vrijdg. Maar was er sowieso helemaal klaar mee, het weer, de regen, wind. Er waren dus geen taxi's te krijgen, Gloria en ik hebben 2 uur in de regen naar een taxi lopen zoeken. Dus ook letterlijk 2 uur gelopen in de duinen, vreselijk!
Gast- Gast
Het ziet er uit als een gezellige avond Toetje!
Wat een mooi meisje Aquala! En ze wordt al weer groot zeg!
Wij hebben van de week de plinten voor de woonkamer binnen gekregen en gister zijn we begonnen met plaatsen:
Wat een mooi meisje Aquala! En ze wordt al weer groot zeg!
Wij hebben van de week de plinten voor de woonkamer binnen gekregen en gister zijn we begonnen met plaatsen:
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hahaha die plinten op de eerste foto vielen me helemaal niet op. Ik zag alleen de kat die de hamster volgens mij als zeer lekker hapje beschouwt
Laatst aangepast door Lejow op ma 20 jun 2011 - 6:16; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie plinten Shisha, maar ik vind je poes icm je hamster veel leuker! Dacht dat de foto daarom was gemaakt in eerste instantie.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Het is een ratje haha!
En het was wel toevallig dat poes net bij de rat ging zitten toen ik foto's van de plinten ging maken.
Shisha- Ratel
ahww ik had vroeger ook ratjes, tot ik echt enorm hard gebeten ben...
Lejow- Lady Post-a-lot
Deze bijt ook wel als je je vingers door de kooi steekt maar gelukkig niet zo hard.
Ik heb ook een ratje gehad die echt nooit beet. Als je dan je vinger door de kooi stak dan ging ze die likken.
Ik heb ook een ratje gehad die echt nooit beet. Als je dan je vinger door de kooi stak dan ging ze die likken.
Shisha- Ratel
Dat deed mijn eerste ook.. tot die overleed en ik een nieuwe kreeg. Die ik achteraf zwanger gekocht bleek te hebben, dus toen ik haar uit haar kooi wilde tillen, hing ze in mijn vinger. Later bleek dat er 6 wurmpies in de hoek van de kooi lagen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ah gossie... Was het al een wat oudere rat dan toen je haar kocht? Deze was eigenlijk van mijn moeder maar mijn broertje bleek allergisch te zijn dus heb ik haar in huis genomen.
Ze was ook al wat ouder toen mijn moeder haar haalde en ik merk dat ze toch wat minder tam is dan mijn vorige ratten.
Ze was ook al wat ouder toen mijn moeder haar haalde en ik merk dat ze toch wat minder tam is dan mijn vorige ratten.
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Ah gossie... Was het al een wat oudere rat dan toen je haar kocht? Deze was eigenlijk van mijn moeder maar mijn broertje bleek allergisch te zijn dus heb ik haar in huis genomen.
Nee, het was een vrij jong beestje, maar had met mannetjes en vrouwtjes door elkaar in een hok gezeten. En tja, aangezien ratjes nogal 'heb uw naasten lief' gericht zijn hehe
Ahww Weetjewel, leuke foto, het is echt een mini L.ise, alleen dan donkerder haar
Lejow- Lady Post-a-lot
Jaa dat denk ik wel! Net zo hard als bij jou kleine meidAlex schreef:Ahww, Weetjewel, wat is ze al groot!! Gaat hard zeker?
Gast- Gast
Het gaat inderdaad veel te hard!
En Lejow, ik vind het zelf een heel ander kind dan Lise. Apart is dat dat andere mensen haar wel op Lise vinden lijken.
En Lejow, ik vind het zelf een heel ander kind dan Lise. Apart is dat dat andere mensen haar wel op Lise vinden lijken.
Gast- Gast
Wow wat een leuke foto's
ik kan het niet laten om wat te plaatsen van mijn grote maat Storm en mijn weekje Schoorl.
De eerste foto is onwijs grappig zie je net zijn kop boven het kroos uit.
Dan lekker langs het strand waar je gewoon kon rijden. We werden compleet gezandstraald. Maar toch, was het een heerlijk gevoel. Want eigenlijk kom ik niet zo vaak bij de zee.
De laatste foto ben ik aan het genieten. Van mijn 4 jaar strandwacht. Maar nu ook van mijn lieve Storm.
ik kan het niet laten om wat te plaatsen van mijn grote maat Storm en mijn weekje Schoorl.
De eerste foto is onwijs grappig zie je net zijn kop boven het kroos uit.
Dan lekker langs het strand waar je gewoon kon rijden. We werden compleet gezandstraald. Maar toch, was het een heerlijk gevoel. Want eigenlijk kom ik niet zo vaak bij de zee.
De laatste foto ben ik aan het genieten. Van mijn 4 jaar strandwacht. Maar nu ook van mijn lieve Storm.
Sterremaan, was jij gisteren in de uitzending op ned 3 (programma je zal het maar hebben dacht ik)....
Wat heerlijk dat je Storm nu hebt! Lekker zo naar het strand he!
Wat heerlijk dat je Storm nu hebt! Lekker zo naar het strand he!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
ik wou net zeggen dat ik je gisteren nog op tv heb gezien Wat fijn dat Storm zo goed bevalt zeg (of hoe zeg je dat)
Weetjewel, wat heeft A.mé een bos haar zeg en wat is ze alweer gegroeid zeg. Hoe oud is ze nu?
Weetjewel, wat heeft A.mé een bos haar zeg en wat is ze alweer gegroeid zeg. Hoe oud is ze nu?
Gast- Gast
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: