Schisisoperatie
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schisisoperatie
Mijn halfjaar oude neefje heeft een gehemeltespleet, maar geen hazenlip. Binnenkort wordt hij hier aan geopereerd, om 'het gat te dichten'. De informatie die mijn zus van het ziekenhuis heeft gekregen over de herstelperiode is heel beperkt, omdat volgens het ziekenhuis het herstel bij iedereen anders is. Maar toch willen we wel ervaring van anderen weten, vandaar mijn topic: zijn er meiden die ervaring hebben met deze operatie? Hoe oud was je kindje toen?? Hoe ging het met het kindje na de operatie? Hoe was het herstel? Hoeveel last je kindje na de operatie? Kortom: wat was de ervaring?
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Schisisoperatie
ik kan er nu nog geen antwoord op geven maar wij hebben een kindje met een lipspleet die tussen de 3 en 6 maanden geopereerd gaat worden hij is nu 9 weken oud. Hij word geopereerd in het radboud en daar hebben we echt veel informatie gekregen van het schisis team. Misschien is het een idee om lid te worden van http://schisis.hyves.nl/ daar zijn alleen maar ouders lid van die een kindje hebben met een schisis. Daar kun je ook informatie vinden en krijgen van ouders.
succes
heb je nog meer vragen hoor ik het wel.
succes
heb je nog meer vragen hoor ik het wel.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Oh, dat is wel een goed tip, dank je!
Mijn zus heeft op zich ook wel veel informatie gekregen hoor, maar niet over het herstel. Terwijl ze daar wel heel benieuwd naar is.
Hij is morgen 6 maanden en zou eigenlijk woensdag geopereerd worden. Helaas heeft hij nu een oorontsteking en moet de operatie verzet worden.
Heeft jullie kindje alleen een gespleten lip of loopt het door naar het verhemelte?
Mijn zus heeft op zich ook wel veel informatie gekregen hoor, maar niet over het herstel. Terwijl ze daar wel heel benieuwd naar is.
Hij is morgen 6 maanden en zou eigenlijk woensdag geopereerd worden. Helaas heeft hij nu een oorontsteking en moet de operatie verzet worden.
Heeft jullie kindje alleen een gespleten lip of loopt het door naar het verhemelte?
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
onze zoon heeft een gespleten lip en die loopt door tot zn neusje en beide moet gecorigeerd worden. Hierdoor kan hij door 1 neusgat niet zo goed ademen en roggeld veel (lijkt erg verkouden).
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: