leuke kinderliedjes
+3
JD
Susan
Liadan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
leuke kinderliedjes
Nu mijn dochter interesse krijgt in muziek, wil ik graag een cd met leuke kinderliedjes maken voor in de auto. Wat zijn nou leuke, beetje moderne kinderliedjes. Vrolijke liedjes waar ze op mee kan bewegen, ze hopt sinds kort mee op vrolijke liedjes namelijk.
Gast- Gast
Re: leuke kinderliedjes
Hier is het feest in de auto als Kinderen voor Kinderen aan gaat.
Serieus, zelfs bij een driftbui in de auto.. als ze die begintune hoort, dan zegt ze heel droog: 'Kindjes'? En dan gaat ze lachen
Gast- Gast
ik zoek eigenlijk een beetje afwisseling. Knettergek wordt je sowieso van die liedjes, maar dan is het wel fijn als je niet de hele rit kinderen voor kinderen of k3 ofzo hoort
Gast- Gast
VOF de kunst
De ouderwetse kinderliedjes blijven ook wel leuk
Woezel en pip
De ouderwetse kinderliedjes blijven ook wel leuk
Woezel en pip
Gast- Gast
Ja, die ouderwetse kinderleidjes hebben tegenwoordig ook veel leukere melodietjes dan toen!
Gast- Gast
op een klein stationnetje vind ik echt een leuk liedje, if you're happy and you know it komt er ook op, liedje van woezel en pip komt er ook op, dan kijkt ze helemaal gelukzalig, alsof ze high is
Gast- Gast
De liedjes van Roompot Minidisco zijn hier een groot succes.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Er is een cd genaamd Liedjes met een hoepeltje erom waarop alle traditionele kinderliedjes staan, er is ook een geïllustreerd boek met de teksten. Kinderen voor Kinderen is hier ook heel populair, maar K3 ook. Verder zijn ze hier gek op Guus Meeuwis, maar dat zijn natuurlijk niet echt kinderliedjes. De liedjes van de DVD's van Lotte en Max vinden ze ook erg mooi, die zijn ook makkelijk om zelf te zingen. Ik zit ook met Yrsa op Muziek op Schoot en daar leer je ook weer wat nieuwe liedjes om thuis te zingen. Wat ik zelf ook geweldig vind is de cd van de musical van Jip en Janneke en de musical Fluitje van een cent (die is wel heel gedateerd, maar toch leuk).
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ik blijf Dirk Scheele toch altijd wel erg leuk vinden, die is en blijft ook favoriet bij de kids op t werk.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
Olifantje in het bos
daar komt een olifant (met dansje):
https://www.youtube.com/watch?v=I0Jp72QNkdM&feature=fvsr
dit liedje is van ddcompany, die hebben heel veel ouderwetse kinderliedjes in een nieuw, modern jasje gestoken. Kun je ook wel op youtube vinden.
Olifantje in het bos
daar komt een olifant (met dansje):
https://www.youtube.com/watch?v=I0Jp72QNkdM&feature=fvsr
dit liedje is van ddcompany, die hebben heel veel ouderwetse kinderliedjes in een nieuw, modern jasje gestoken. Kun je ook wel op youtube vinden.
lievelien- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 15-06-11
oja en sjoe sjoe wa wa
lievelien- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 15-06-11
Hier is de cd: Bijt-ie-in-je-bil erg favoriet!
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/bijt-ie-in-je-bil/1001004006829444/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020080179bn7
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/bijt-ie-in-je-bil/1001004006829444/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020080179bn7
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
mijn zoontje vind kabouter plop helemaal geweldig
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Senna vind de cd van de sprookjesboom erg leuk en Piet Piraat en Kabouter Plop, maar daar is ze misschien nog wat te klein voor. Zandkasteel is hier ook lang favoriet geweest en Jip en Janneke heeft ook wel een leuke cd.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kinderliedjes CD tip!
» Dvd kinderliedjes
» Kinderliedjes
» teksten kinderliedjes
» Welke kinderliedjes cd's raden jullie aan?
» Dvd kinderliedjes
» Kinderliedjes
» teksten kinderliedjes
» Welke kinderliedjes cd's raden jullie aan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: