ggg
+3
Parisienne
Printje
Susan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: ggg
Ik koop wel tweedehandsspeelgoed, het laatste jaar bijna niets nieuws uit de winkel zelfs. Maar ik maak het inderdaad ook heel er schoon, er mag geen vuiltje meer in een hoekje zitten. Wat in de vaatwasser kan, doe ik daarin. De rest maak ik schoon met sop en van die schoonmaakdoekjes.
Gast- Gast
Ik koop bijna alleen maar speelgoed tweedehands en maak het zo goed mogelijk schoon.
Gast- Gast
Ik vind dat er niks mis is met tweedehandsspeelgoed, maar vieze plekjes zou ik wel vies vinden. Ik zou gewoon de volgende keer op een onbewaakt moment met dat ding naar de badkamer lopen, de deur op slot doen en dat ding even een schuimbadje geven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk weleens op marktplaats maar heb eigenlijk nog maar 1x iets tweedehands gekocht, ben er aan de ene kant niet vies van tenminste bij plastic dingen, stoffen dingen zou ik nooit via mp kopen dan maar toch koop ik het liever nieuw....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Tweedehands speelgoed vind ik ook echt niet erg, maar zou het wel heel erg goed schoonmaken! Echter wil ik eigenlijk alles nieuw kopen, ook al kost het iets meer
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik koop wel 2dehands speelgoed, vooral duplo en Little people. Dat is ook goed schoon te maken
Gast- Gast
bah.. niks mis met 2dehands denk ik, maar inderdaad vieze hoekjes etc... zou ik ook echt vies vinden.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik vind dat niet erg zolang ik het maar goed schoon kan maken.
+1
+1
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Parisienne schreef:Tweedehands speelgoed vind ik ook echt niet erg, maar zou het wel heel erg goed schoonmaken! Echter wil ik eigenlijk alles nieuw kopen, ook al kost het iets meer
+1
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:Parisienne schreef:Tweedehands speelgoed vind ik ook echt niet erg, maar zou het wel heel erg goed schoonmaken! Echter wil ik eigenlijk alles nieuw kopen, ook al kost het iets meer
+1
+1
Gast- Gast
Tot nu heb ik alles wat ik 2e hands heb nog niet schoongemaakt, het zag er allemaal schoon uit, maar ik krijg en koop weleens 2e hands speelgoed.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: