kalknagels
+4
Zonnetje
Natural
Moonlight
Mida4you
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
kalknagels
bah...maar wat doe je eraan?
Heb nu Mycognan ofzoiets (verpakking even niet bij de hand). Moet je 2x daags op nagels smeren, en dan na 2 weken vijlen.
Gebruik het nu anderhalve week 1x daags (vergeet het gewoon elke ochtend structureel ), en net even gevijld, maar het ziet er echt stukken beter uit. Op de grote teen is het stukje bijna weg, en op de kleine teen kan ik het lastig zien omdat de teennagel is ingescheurd.
Kost 15 euro ongeveer, maar ben er wel blij mee. Wat gebruiken jullie?
Heb nu Mycognan ofzoiets (verpakking even niet bij de hand). Moet je 2x daags op nagels smeren, en dan na 2 weken vijlen.
Gebruik het nu anderhalve week 1x daags (vergeet het gewoon elke ochtend structureel ), en net even gevijld, maar het ziet er echt stukken beter uit. Op de grote teen is het stukje bijna weg, en op de kleine teen kan ik het lastig zien omdat de teennagel is ingescheurd.
Gast- Gast
Re: kalknagels
Ik heb een zwaar medicijn van de dokter gekregen. Hiervoor heb ik al zoveel middeltjes geprobeerd, pedicure, zalfjes, druppeltjes en alles maar niets hielp. Dit medicijn moet ik ongeveer 5 maanden slikken maar er is eens kans dat ze je nieren aantasten en heb ff bloed moeten prikken. Gelukkig niets aan de hand en ik slik ze nu 3 maand en er is duidelijk verschil te zien Eindelijk!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik heb een zwaar medicijn van de dokter gekregen. Hiervoor heb ik al zoveel middeltjes geprobeerd, pedicure, zalfjes, druppeltjes en alles maar niets hielp. Dit medicijn moet ik ongeveer 5 maanden slikken maar er is eens kans dat ze je nieren aantasten en heb ff bloed moeten prikken. Gelukkig niets aan de hand en ik slik ze nu 3 maand en er is duidelijk verschil te zien Eindelijk!!
Zo te horen heb je er flink last van. Gelukkig werkt het bij jou nu goed!
Gast- Gast
Mijn vader heeft dit weleens voorgeschreven gekregen.
Werkte toen goed, maar hij is er weer mee gestopt en nu geen idee wat en of ie er iets aan doet haha
Werkte toen goed, maar hij is er weer mee gestopt en nu geen idee wat en of ie er iets aan doet haha
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb hetzelfde medicijn gebruikt als miriam4you. Bij mij had het als gevolg dat ik hevige tandpijn en pijn in mijn kaak kreeg, heel vreemd. Daarom moest ik er na een week al mee van de dokter. Bij mij is de teennagel daarna vrij snel eraf gevallen en nu groeit er, bijna een jaar later, weer een gezonde nagel. Ondanks de bijwerking ben ik er wel blij mee achteraf.
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
ivax schreef:bah...maar wat doe je eraan?
Mijn vriend heeft ook last van kalknagels en wil hier graag iets aan gaan doen. Zou je misschien even kunnen kijken hoe dat spul precies heet, want hij wil het graag uitproberen, voordat hij die zwaardere medicijnen van de dokter gaat proberen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat het miconazol is? Moet je wel 2x daags gebruiken hoor, zet desnoods een wekkertje ofzo! Des te eerder is het weg.. Ik zou er ook strooipoeder bij gebruiken en sowieso iedere dag schone sokken, die schimmel gaat daar ook zitten namelijk.. En goed volhouden, het kan heel lang duren voor het weg is want teennagels groeien niet zo snel helaas.
Gast- Gast
Amazzonia schreef:Ik denk dat het miconazol is? Moet je wel 2x daags gebruiken hoor, zet desnoods een wekkertje ofzo! Des te eerder is het weg.. Ik zou er ook strooipoeder bij gebruiken en sowieso iedere dag schone sokken, die schimmel gaat daar ook zitten namelijk.. En goed volhouden, het kan heel lang duren voor het weg is want teennagels groeien niet zo snel helaas.
ja dat! Owwww dan moet ik het misscihen toch maar eens 2maal daags doen. in ochtend ben ik aangekleed en denk ik 'shit'. En dan trek ik mn schoenen niet meer uit.
Doe wel elke dag schone sokken aan.
Het is ook besmettelijk toch?
Gast- Gast
Nee niet besmettelijk. Ik heb het al iets van 10jaar
Echt k.t.. ik kreeg toen pillen van lamusil ofzo waar je ook zalf van hebt(tv reclame) daar werd ik ongesteld van en dat was een bijwerking die zelden tot nooit voorkwam.
Je nagels moeten lucht hebben, heel lang steeds dichtgesmeerd ook met nagellak elke keer(nu al heel erg lang niet meer en het helpt) laatst had ik wel nagellak omdat ik slippers aan deed maar niet langer dan 2dgn laten zitten
Echt k.t.. ik kreeg toen pillen van lamusil ofzo waar je ook zalf van hebt(tv reclame) daar werd ik ongesteld van en dat was een bijwerking die zelden tot nooit voorkwam.
Je nagels moeten lucht hebben, heel lang steeds dichtgesmeerd ook met nagellak elke keer(nu al heel erg lang niet meer en het helpt) laatst had ik wel nagellak omdat ik slippers aan deed maar niet langer dan 2dgn laten zitten
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb ook medicijnen van de dokter. Eerst een week slikken, dan drie weken niet, dan een week weer wel, drie weken niet en dan nog een week. Heb nu de eerste week geslikt en een teen is al een stuk minder!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Ooit een vermoeden van een kalknagel gehad. Ik moest een soort nagellak erop smeren, dan zou de nagel er na 3 maanden ofzo afvallen. Na een half jaar zat ie er nog steeds op. Toen bleek het geen kalknagel te zijn
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
ExpressoB schreef:Nee niet besmettelijk. Ik heb het al iets van 10jaar
Het is zeker wel besmettelijk hoor! Daarom krijgen heel veel mensen het juist in een zwembad/sportschool, het besmettingsgevaar is daar groot.. Of het gaat van je ene teen naar je andere teen, joepie!
Gast- Gast
Ik gebruik tea tree olie van Chi, is te koop bij de tuinen. Je nagels worden er heel broos van, maar dat is juist weer handig want dan kun je het heel makkelijk afvijlen. Twee keer per dag druppelen en dan ben je er zo van af!
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10
Heb ik ook geprobeerd, bij mij werkte het niet
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: