Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip: billenspray bij Dirx

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tip: billenspray bij Dirx Empty Tip: billenspray bij Dirx

Bericht  PapillonRose za 11 jun 2011 - 5:25

Omdat mijn meisje vorige week zo'n ontzettende luieruitslag had en ik er haast niet aan mocht komen, ben ik op zoek gegaan naar billenspray. Uiteindelijk gevonden, van Zarqa. Het werkt prima! Alleen in ruim een week tijd is er nu al bijna een heel flesje doorheen gegaan en die flesjes zijn hier 13 euro bij de drogist.

Even internet en wat winkels afgespeurd en er is minstens 1 alternatief, in plaats van 13 euro voor 50ml verkoopt Dirx van het huismerk ook billenspray. Dat is 100ml voor ruim 7 euro. Scheelt nogal wat en het is hetzelfde (zinkzalf in sprayvorm). Dus voor de mama's die ook spray willen kopen, naast Zarqua is er dus ook een huismerk smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: billenspray bij Dirx Empty Re: Tip: billenspray bij Dirx

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:32

Heb je het ook al getest of niet? smile Ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 11 jun 2011 - 6:38

Ja, maar pas 1 dag nerd En de uitslag was inmiddels al een heel eind minder, dus ik kan ook nog niet zeggen of het in het begin toen het heel erg was ook had geholpen. Maar het is vandaag in elk geval niet erger geworden en het lijkt vooralsnog hetzelfde te werken.

En mocht het niet helpen dan post ik het wel weer. En dan gaan we weer terug naar Zarqa, al is het wat duurder, het helpt in elk geval prima. Maar als dit ook helpt scheelt het toch weer en dat geld kan je dan mooi weer voor iets anders gebruiken smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:10

Wat een goede tip. Dat ga ik eens proberen. Gebruik nu Zarqa voor 2 en daar ben ik zo'n 60-80 euro per maand aan kwijt. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:13

Coco schreef:Wat een goede tip. Dat ga ik eens proberen. Gebruik nu Zarqa voor 2 en daar ben ik zo'n 60-80 euro per maand aan kwijt. :shock:

Jeetje! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:26

Veel he, haha! Een flesje is soms al met 3-4 dagen leeg als ze veel poepluiers hebben.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 11 jun 2011 - 22:28

Coco schreef:Wat een goede tip. Dat ga ik eens proberen. Gebruik nu Zarqa voor 2 en daar ben ik zo'n 60-80 euro per maand aan kwijt. :shock:
Zo, dat gaat helemaal hard! Gelukkig werkt het wel goed, maar als het goedkoper kan is dat ook wel fijn natuurlijk smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown za 11 jun 2011 - 23:09

PapillonRose schreef:
Zo, dat gaat helemaal hard! Gelukkig werkt het wel goed, maar als het goedkoper kan is dat ook wel fijn natuurlijk smile

Een tweeling is duur!! :shock:
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Susan za 11 jun 2011 - 23:24

Op zich hoef je die spray toch alleen te gebruiken als het echt open is en je er niet met je vingers aan kunt komen? Als het huidje alleen een beetje rood is of je wil het als bescherming opsmeren dan kun je ook Sudocrem gebruiken of gewone zinkzalf van een goedkoop merk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:36

ik smeer zelfs nu hij zulke rode billen heeft dat ik er niet aan mag komen, sudocreme op. Werkt hier het beste.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose zo 12 jun 2011 - 1:06

Normaal gebruikte ik ook sudocrem, en als de open plekjes weg zijn dan gebruik ik denk ik ook weer gewoon zalf. Maar toen het echt heel erg was tot bloedens toe, was het geen doen om eraan te zitten. Met spray ging het zoveel beter, dan had ze minder pijn. Dus voor de heftige plekken ga ik toch liever voor de spray. Ik zorg voortaan dat ik die achter de hand heb, en zolang het niet te geïrriteerd is gebruik ik zalf.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie zo 12 jun 2011 - 7:18

De mama's bij wie de billen dan echt kapot zijn, gebruiken jullie bij elke plasluier ook doekjes? Ik gebruik alleen doekjes bij poepbroek en een gewone washand bij een plasluier.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose zo 12 jun 2011 - 7:56

Ik gebruikte eigenlijk altijd al een doekje bij elke luierwisseling, ook als het een plasluier was. Maar nu de billetjes zo stuk waren doe ik dat helemaal, ook met plasluiers zodat het niet kan irriteren. Maar ik gebruik nu wel ongeparfumeerde doekjes waar ook iets van zinkzalf in zit, omdat geparfumeerde doekjes nogal irriteren aan kapotte billetjes laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud