Nog 'n laptop-vraagje
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog 'n laptop-vraagje
Goedenavond,
Mijn laptop is aan het verslijten. De oplader deed het de afgelopen week wisselend en nu is er ie zelfs helemaal mee gestopt. Daarnaast is het beeldscherm 'afgebroken' op één van de scharnierpunten...
Ik heb zojuist een bedrijf hier in de buurt gemailt om te vragen of dit te repareren is en wat dit dan ongeveer zal kosten. Maar ongezien ik nogal ongeduldig ben ben ik benieuwd of iemand hier dit ook eens heeft meegemaakt en kwijt was voor reparatie? Is het wellicht in verhouding goedkoper om een nieuwe te kopen?
Alvast bedankt!
Mijn laptop is aan het verslijten. De oplader deed het de afgelopen week wisselend en nu is er ie zelfs helemaal mee gestopt. Daarnaast is het beeldscherm 'afgebroken' op één van de scharnierpunten...
Ik heb zojuist een bedrijf hier in de buurt gemailt om te vragen of dit te repareren is en wat dit dan ongeveer zal kosten. Maar ongezien ik nogal ongeduldig ben ben ik benieuwd of iemand hier dit ook eens heeft meegemaakt en kwijt was voor reparatie? Is het wellicht in verhouding goedkoper om een nieuwe te kopen?
Alvast bedankt!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Nog 'n laptop-vraagje
Je acculader kan wel vervangen worden. Ik denk dat dit zo'n €30,- zal kosten. Maar het schanier zal heel moeilijk worden. Maar doet het beeldscherm het niet goed meer met deze kapotte schanier? Anders zou ik hem zo laten. Ik weet niet hoe oud je laptop is... maar als de garantie verlopen is en je laptop 3 jaar of ouder is... dan is hij toch wel afgeschreven en zou ik het geld liever in een nieuwe investeren.
Gast- Gast
Bedankt voor je reactie!
Op zich doet m'n beeldscherm het nog gewoon, hij klapt alleen steeds naar achter... Mijn laptop is zowat 3 jaar oud en de garantie is volgens mij verlopen. Ik denk dat het dan toch 'n nieuwe laptop gaat worden. Het 'vervelende' is alleen dat mijn broertje mij meestal adviseert met dat soort dingen (gezien het feit dat ik A-technisch ben ) en hij nog 2 weken op vakantie is. Zo lang kan ik niet zonder laptop
Op zich doet m'n beeldscherm het nog gewoon, hij klapt alleen steeds naar achter... Mijn laptop is zowat 3 jaar oud en de garantie is volgens mij verlopen. Ik denk dat het dan toch 'n nieuwe laptop gaat worden. Het 'vervelende' is alleen dat mijn broertje mij meestal adviseert met dat soort dingen (gezien het feit dat ik A-technisch ben ) en hij nog 2 weken op vakantie is. Zo lang kan ik niet zonder laptop
Hoe lang denk je hem kwijt te zijn dan als hij gerepareerd moet worden
Ik zou voor nieuw gaan..
Ik zou voor nieuw gaan..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zomersproetjes schreef:Je acculader kan wel vervangen worden. Ik denk dat dit zo'n €30,- zal kosten. Maar het schanier zal heel moeilijk worden. Maar doet het beeldscherm het niet goed meer met deze kapotte schanier? Anders zou ik hem zo laten. Ik weet niet hoe oud je laptop is... maar als de garantie verlopen is en je laptop 3 jaar of ouder is... dan is hij toch wel afgeschreven en zou ik het geld liever in een nieuwe investeren.
Maak daar maar 60/70 euro van gemiddeld
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
precies, een nieuwe adapter is erg duur, ik denk dat ze in totaal wel zo'n 150 euro gaan vragen als ik het zo lees.
Gast- Gast
Lejow, de vorige keer had ik 'n 'leen-laptop' - ideaal!
Maar ik ben al overtuigd, het gaat 'n nieuwe worden! Kwam trouwens wel wat universele adapters tegen die idd rond de € 30,- zijn maar goed, 'n nieuwe lijkt me beter.
Thanx!
Maar ik ben al overtuigd, het gaat 'n nieuwe worden! Kwam trouwens wel wat universele adapters tegen die idd rond de € 30,- zijn maar goed, 'n nieuwe lijkt me beter.
Thanx!
Angela_1986 schreef:Lejow, de vorige keer had ik 'n 'leen-laptop' - ideaal!
Thanx!
Ik heb ook een adapter zonder merk (weet niet of hij echt universeel is), deze kostte rond de 35 euro op internet (de hond had de kabel kapot gebeten). De originele waren inderdaad een stuk duurder. Ik vind deze adapter ook prima werken, heb hem inmiddels ook weer 2 jaar ofzo. Misschien zou je zoiets kunnen overwegen om tijdelijk je laptop nog te kunnen gebruiken en rustig te kijken voor een nieuwe?
Rizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 55
AngelNyn schreef:Zomersproetjes schreef:Je acculader kan wel vervangen worden. Ik denk dat dit zo'n €30,- zal kosten. Maar het schanier zal heel moeilijk worden. Maar doet het beeldscherm het niet goed meer met deze kapotte schanier? Anders zou ik hem zo laten. Ik weet niet hoe oud je laptop is... maar als de garantie verlopen is en je laptop 3 jaar of ouder is... dan is hij toch wel afgeschreven en zou ik het geld liever in een nieuwe investeren.
Maak daar maar 60/70 euro van gemiddeld
Ligt er maar net aan wat je voor merk wilt! Mijn lader was laatst ook overleden en hieb er een gekocht van trust, werkt perfect en kostte me 40 euro....
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Laptop vraagje
» Vraagje over mijn laptop..
» Spoed vraagje Galaxy S2, foto´s op laptop zetten..
» Laptop
» probleempje laptop
» Vraagje over mijn laptop..
» Spoed vraagje Galaxy S2, foto´s op laptop zetten..
» Laptop
» probleempje laptop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: