Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

+3
Happydobby
chipa
studiebol
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  studiebol vr 10 jun 2011 - 6:41

Ik kreeg een mailtje dat er bij de prenatal webshop de komende dagen alles met 15% korting is. Dus ik dacht nou misschien kan ik daar dan de kinderwagen bestellen. Maar wij willen graag de easywalker duo.. en die staat er dan dus weer niet tussen. Terwijl ze die wel in de winkel hebben want daar hebben we hem gezien.
Weet iemand toevallig of die er uberhaupt wel ooit tussen heeft gestaan op de webshop of heb ik gewoon pech?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  chipa vr 10 jun 2011 - 6:46

Volgens mij halen ze de artikelen die ze niet met die korting willen verkopen dan tijdelijk van de website. Wilde een tijdje terug toen ook iets bestellen met korting en toen was het opeens uit de webshop verdwenen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 6:47

Misschien kunnen ze het voor je regelen als je de klantenservice belt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  studiebol vr 10 jun 2011 - 6:52

Elodie schreef:Misschien kunnen ze het voor je regelen als je de klantenservice belt?
Die zijn van maandag tot en met vrijdag open.. en de aanbieding geldt tot zondag....
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 6:55

Studiebol: Bij babydump, Burgerhout en nog meer babyzaken krijg je 15% korting op alles wat je extra nodig hebt ivm een tweeling.
Dus op de duo- wagens, op 2e bedje, op 2e dekentje enz.

Gewoon even om vragen in de winkel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  studiebol vr 10 jun 2011 - 6:56

ProudMama schreef:Studiebol: Bij babydump, Burgerhout en nog meer babyzaken krijg je 15% korting op alles wat je extra nodig hebt ivm een tweeling.
Dus op de duo- wagens, op 2e bedje, op 2e dekentje enz.

Gewoon even om vragen in de winkel!

Echt? mmm dat is ook nog wel een optie dan! Thanks.

Ik weet dat ze bij de prenatal ook een tweelingkortingspas hebben maar dat geld op 7 dingen. En niet op de tweelingwagens..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 6:59

studiebol schreef:
Elodie schreef:Misschien kunnen ze het voor je regelen als je de klantenservice belt?
Die zijn van maandag tot en met vrijdag open.. en de aanbieding geldt tot zondag....
Oh dat is balen dan.
Misschien wordt de webshop morgen ochtend nog bijgevuld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Happydobby vr 10 jun 2011 - 7:32

Ik kijk ook regelmatig op de site van prenatal maar niet alles uit de winkel staat erop.
Nou hebben wij hier wel een mega prenatal maar toch.

ze hebben vaker kortingen maar ik kan dan ook nooit vinden wat je in de winkel gezien hebt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 7:37

ProudMama schreef:Studiebol: Bij babydump, Burgerhout en nog meer babyzaken krijg je 15% korting op alles wat je extra nodig hebt ivm een tweeling.
Dus op de duo- wagens, op 2e bedje, op 2e dekentje enz.

Gewoon even om vragen in de winkel!

Wij konden op alle tweede artikelen wel korting krijgen, maar niet op een duowagen, daar koop je dr maar 1 van. Alleen tweede bedje, tweede stoeltje etc.


Misschien kun je morgen even een winkel bellen, misschien dat er iemand aanwezig is die er verstand van heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 7:39

Coco schreef:
ProudMama schreef:Studiebol: Bij babydump, Burgerhout en nog meer babyzaken krijg je 15% korting op alles wat je extra nodig hebt ivm een tweeling.
Dus op de duo- wagens, op 2e bedje, op 2e dekentje enz.

Gewoon even om vragen in de winkel!

Wij konden op alle tweede artikelen wel korting krijgen, maar niet op een duowagen, daar koop je dr maar 1 van. Alleen tweede bedje, tweede stoeltje etc.


Misschien kun je morgen even een winkel bellen, misschien dat er iemand aanwezig is die er verstand van heeft.
O echt? Zou ik het verkeerd begrepen hebben? Embarassed (heb mijn wagen uiteindelijk via Marktplaats gekocht ipv nieuw)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 7:54

Ik denk het Laughing
Waarom zouden ze op een kinderwagen voor twee dat ook doen? Dan gaan die altijd met korting weg :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  studiebol vr 10 jun 2011 - 7:57

Coco schreef:Ik denk het Laughing
Waarom zouden ze op een kinderwagen voor twee dat ook doen? Dan gaan die altijd met korting weg :P

Ik denk idd dat het niet op kinderwagens is.. maar wel op een boel andere dingen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:11

studiebol schreef:
Coco schreef:Ik denk het Laughing
Waarom zouden ze op een kinderwagen voor twee dat ook doen? Dan gaan die altijd met korting weg :P

Ik denk idd dat het niet op kinderwagens is.. maar wel op een boel andere dingen!
Hoeft niet, je kan ook 2 kids kort op elkaar hebben Wink

Vlg mij zijn ze ook niet standaard met 2 reiswiegen en/ of 2 wandelwagen units, maar altijd een combi.

Studiebol: Wil je echt een nieuwe dan? Ik heb er 1 van MP, en daar is nog nooit mee gereden, het plastic van het prijskaartje zit er nog aan, maar scheelde aardig wat met de normale nieuwprijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:17

Ik zou gewoon kijken waar je het meeste wilt hebben en dan korting afdingen, als ze die niet al standaard hebben.

Dat konden wij zelfs voor een eenling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Laced vr 10 jun 2011 - 8:57

Kijk anders eens duowagens.nl of op babysale is van een vriend van mij, hij levert uit voorraad. Hij kost nu 719,- met 1 reiswieg, dan heb je korting van 23%. Stuur me anders een Pm, dan geef ik je mijn naam, dan regelt hij wel iets smile

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  studiebol za 11 jun 2011 - 3:42

ProudMama schreef:
studiebol schreef:
Coco schreef:Ik denk het Laughing
Waarom zouden ze op een kinderwagen voor twee dat ook doen? Dan gaan die altijd met korting weg :P

Ik denk idd dat het niet op kinderwagens is.. maar wel op een boel andere dingen!
Hoeft niet, je kan ook 2 kids kort op elkaar hebben Wink

Vlg mij zijn ze ook niet standaard met 2 reiswiegen en/ of 2 wandelwagen units, maar altijd een combi.

Studiebol: Wil je echt een nieuwe dan? Ik heb er 1 van MP, en daar is nog nooit mee gereden, het plastic van het prijskaartje zit er nog aan, maar scheelde aardig wat met de normale nieuwprijs!

PM, ik heb al een aantal keren op marktplaats gekeken. Maar die wij graag willen staat er niet heel vaak op, plus als die er dan op staat het er eentje in het knalrood is en dat is echt niet mijn kleur. Of ik dacht dat ik een leuke gezien had, keek ik de foto's was die echt ontzettend goor! Nou dan pas ik daar voor....
Plus het feit dat mijn ouders hebben aangeboden ons de kinderwagen kado te doen, en zij hebben aangegeven dat we een nieuwe mogen uitzoeken.

Laced bedankt voor de tip, ik zal het eens bekijken op de site!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Novalee za 11 jun 2011 - 7:46

Studiebol, ik weet niet precies wanneer je uitgerekend bent maar je hebt 2x per jaar de Mama-mazzeldagen bij Prenatal, meestal in april en in september. Dan heb je geloof ik 20% korting op bijna alles, en 15% op kinderwagens. Daar hebben wij ook gebruik van gemaakt. Vaak hebben ze kinderwagens wel op voorraad en anders zit er meestal ook geen lange levertijd op.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  studiebol za 11 jun 2011 - 21:07

Novalee dat klopt dat is ons ook gezegd. Wij moeten er vanuit gaan dat de kindjes in november komen. Ben je dan op tijd als je het in september bestelt? Ik wil namelijk echt alles wel op tijd in huis hebben, want het is mijn grootste angst dat wij wat laks zijn nog niet alles af hebben en de kindjes al geboren worden Very Happy
Wij zijn enkele weken geleden bij de prenatal geweest om ons te laten inlichten en die vrouw zei dat er in juni/juli ook een actie was dat hoe hoger je bedrag was hoe meer korting je kreeg. Maar ik wist niet meer wanneer, dus ik ging er heen bellen kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat dat niet bestond... Tja ik dacht ben ik dan gek geworden maar mijn vriend zei later ook dat hij het ook echt gehoord had.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 21:17

Staffelkorting ofzo heet dat, die actie hebben ze paar weken terug ook gehad. Dus die actie bestaat echt wel!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  studiebol za 11 jun 2011 - 21:32

Kun je ook ergens er achter komen wanneer die kortingen er weer zijn... Want ik weet echt zeker dat die vrouw in juni/juli zei.. maar ja nu zeggen ze weer van niet...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 21:46

In elk geval aanmelden voor de nieuwsbrief van Prenatal!

Verder heb ik echt geen idee, nog nooit zo opgelet tot een paar maanden geleden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  studiebol za 11 jun 2011 - 22:03

Ja ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief van de prenatal.

ik heb er ook nog nooit op gelet tot nu Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  PiP za 11 jun 2011 - 23:18

Ik wou inderdaad ook de Mama Mazzeldagen zeggen smile maar ze hebben wel vaker acties, dacht haast wel 4x per jaar ofzo. Inderdaad de staffelkortingen, maar ook regelmatig stickers met 15 tot 25% korting.
Goed je mail in de gaten houden!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Novalee zo 12 jun 2011 - 4:24

studiebol schreef:Novalee dat klopt dat is ons ook gezegd. Wij moeten er vanuit gaan dat de kindjes in november komen. Ben je dan op tijd als je het in september bestelt? Ik wil namelijk echt alles wel op tijd in huis hebben, want het is mijn grootste angst dat wij wat laks zijn nog niet alles af hebben en de kindjes al geboren worden Very Happy
Wij zijn enkele weken geleden bij de prenatal geweest om ons te laten inlichten en die vrouw zei dat er in juni/juli ook een actie was dat hoe hoger je bedrag was hoe meer korting je kreeg. Maar ik wist niet meer wanneer, dus ik ging er heen bellen kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat dat niet bestond... Tja ik dacht ben ik dan gek geworden maar mijn vriend zei later ook dat hij het ook echt gehoord had.
Wj wilden onze kinderwagen met de MM-dagen in april kopen. Toen bleek hij uitverkocht en moest dus besteld worden. Hij was daar binnen een week binnen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat wij een erg standaard kinderwagen hebben (maxi cosi mura4). Ik weet niet hoeveel tweelingwagens ze standaard in het magazijn hebben of hoe lang het duurt zou hij besteld moeten worden. De staffelkortingsdagen kende ik helemaal niet, maar als die net zoveel korting geven en eerder zijn dan zou ik daar voor gaan. Als ik zie wat wij voor 1 kindje al allemaal nodig hebben, dan zal het met 2 helemaal een gigantische berg zijn en dan krijg je dus mooi een hoop korting smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Dolphinne zo 12 jun 2011 - 21:49

Bij babypark heb je altijd standaard staffelkorting. Hoe meer je koopt hoe hoger het kortingspercentage is.
(Ging van 5 tot 15 % dacht ik)

Ik zie dit trouwens nu niet meer staan op de website (was voor ons ook ruim 2,5 jaar geleden), dus misschien is het ondertussen al afgeschaft.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal) Empty Re: Iemand die dit weet? (kinderwagen prenatal)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum