fff
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: fff
een onderhouds contract 1 ding DOEN. Wij dachten ook hoeft niet. Maar toen zaten we met kerst in de kou, en waren we verplicht om z'n contract te nemen en toen bleek dat de ketel op zijn einde is, Ding is in aug 7 jaar jong.
Wij nemen nu een remeha die krijgen we in de zomer, we huren hem dan van de nuon. Die instaleerd hem dan ook. Ik zou als ik jou was bij een goed instalatie bedrijf laten doen, en een goed merk ketel nemen geen agpo
Wij nemen nu een remeha die krijgen we in de zomer, we huren hem dan van de nuon. Die instaleerd hem dan ook. Ik zou als ik jou was bij een goed instalatie bedrijf laten doen, en een goed merk ketel nemen geen agpo
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Paris1985 schreef:een onderhouds contract 1 ding DOEN. Wij dachten ook hoeft niet. Maar toen zaten we met kerst in de kou, en waren we verplicht om z'n contract te nemen en toen bleek dat de ketel op zijn einde is, Ding is in aug 7 jaar jong.
dankje! Wij hebben ook een remeha op het oog.
Hoe duur zou zo'n contract zijn?
Er staan alleen prijzen op website voor ketel en installatie.
Is er een bepaalde reden dat jullie huren?
Gast- Gast
Wij hebben sinds kort een lease ketel bij energiewacht. Bij het contract zit onderhoud inbegrepen en dat is echt super! Toen de ketel net geplaatst was ging er iets mis waardoor er geen warm water was, binnen 20 minuten was de servicemonteur aanwezig. Ik zou niet meer zonder onderhoudscontract willen zitten want niet kunnen douchen of geen verwarming hebben in de winter is echt vreselijk! Wij hebben trouwens ook een remeha.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
ivax schreef:Paris1985 schreef:een onderhouds contract 1 ding DOEN. Wij dachten ook hoeft niet. Maar toen zaten we met kerst in de kou, en waren we verplicht om z'n contract te nemen en toen bleek dat de ketel op zijn einde is, Ding is in aug 7 jaar jong.
dankje! Wij hebben ook een remeha op het oog.
Hoe duur zou zo'n contract zijn?
Er staan alleen prijzen op website voor ketel en installatie.
Is er een bepaalde reden dat jullie huren?
Contract is tussen de 10-20 euro hangt van het contract af. De reden dat we huren is dat kopen te duur is. We moeten de hele zolder verbouwen omdat de ketel verkeerd is aangelegt dus dat kost veel geld
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: