Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roet.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Roet. Empty Roet.

Bericht  rapa nui zo 12 dec 2010 - 8:27

Ik heb op de wintermarkt zelfgemaakte kaarsen gekocht voor een goed doel. Deze heb ik 2 avonden laten branden en walmde wel een beetje maar ik zat TV te kijken en te lezen en heb er stom genoeg eigenlijk niet bij nagedacht om ze uit te doen. Lontje wel korter geknipt maar verder niet. Nu zie ik vandaag dat de binnenkast van diverse keukenkastjes zwarte vlekken heeft en dat op witte kunststof schaaltjes ook zwarte roetvlekken zetten. Nu kan ik dat wel weer schoonkrijgen maar viel me net op dat er rondom de ventielen van de mechanische ventilatie ook een zwarte rand zit op het witte plafond. Niet meteen een hele brede rand en zal ook niet meteen bij anderen opvallen maar ik baal er wel van. Heeft iemand wel eens roetvlekken op het plafond of een muur gehad? en hoe kun je dat schoonmaken zonder dat je meteen alles moet witten?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roet. Empty Re: Roet.

Bericht  maiadebij zo 12 dec 2010 - 9:24

rapa nui schreef:Ik heb op de wintermarkt zelfgemaakte kaarsen gekocht voor een goed doel. Deze heb ik 2 avonden laten branden en walmde wel een beetje maar ik zat TV te kijken en te lezen en heb er stom genoeg eigenlijk niet bij nagedacht om ze uit te doen. Lontje wel korter geknipt maar verder niet. Nu zie ik vandaag dat de binnenkast van diverse keukenkastjes zwarte vlekken heeft en dat op witte kunststof schaaltjes ook zwarte roetvlekken zetten. Nu kan ik dat wel weer schoonkrijgen maar viel me net op dat er rondom de ventielen van de mechanische ventilatie ook een zwarte rand zit op het witte plafond. Niet meteen een hele brede rand en zal ook niet meteen bij anderen opvallen maar ik baal er wel van. Heeft iemand wel eens roetvlekken op het plafond of een muur gehad? en hoe kun je dat schoonmaken zonder dat je meteen alles moet witten?

Ik heb het nooit aan de hand gehad, maar je zou misschien je verzekeraar kunnen bellen of het onder de dekking valt? (Mits je een opstal verzekering hebt, dus het je eigen woning is) de dekking hiervan verschilt per verzekeraar, dus bellen kan nooit geen kwaad.

*mocht je een huurhuis hebben, dan kan je de verhuurder vragen de verzekeraar te bellen*

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: