Welk bier vindt iedereen wel lekker?
+18
Zwoesj
Mamsie
Inge
Rovine
bonita87
Lotus
Arwyn
_DoI
Monnie
Raindrop
Zininzon
bolus26
Snoes
Phileine
pluisie
Coccinelle
Blond
ButterflyEffect
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welk bier vindt iedereen wel lekker?
M'n vrienden drinken allemaal Grolsch.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Wij drinken eigenlijk altijd Hertog Jan of Heineken.
Bavaria wordt bestempeld als slootwater, haha.
Als ik zou moeten kiezen tussen Grolsch en Amstel, zou ik toch voor Grolsch gaan denk ik.
Bavaria wordt bestempeld als slootwater, haha.
Als ik zou moeten kiezen tussen Grolsch en Amstel, zou ik toch voor Grolsch gaan denk ik.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik woon ook in de omgeving waar vooral Grolsch wordt gedronken. Ander bier wordt hier al snel vergeleken met slootwater.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hier wordt eigenlijk of Heineken of Amstel gedronken. Ik krijg zelf hoofdpijn van Heineken, dus heb liever Amstel. Grolsch hadden we op de tap in de kroeg waar ik werkte, van de tap is het wel te drinken, maar flesjes bluhh!
Ik vind Jupiler op z'n tijd ook erg lekker trouwens.
Ik vind Jupiler op z'n tijd ook erg lekker trouwens.
Gast- Gast
Sushi schreef:Ik zou gewoon één soort bier halen. Meestal wordt dat dan ook wel gewoon gedronken hoor. En anders hebben ze pech. Zo zou ik er over denken.ButterflyEffect schreef:Vilein schreef:Ik zou voor Grolsch gaan. Amstel is wat zoeter en de meeste mannen die ik ken vinden daarom Amstel niet zo lekker.
O dat is wel een goede! inderdaad nu ik er aan denk vinden mannen die amstel lusten meestal ook wijn wel ok.. Er zijn wel veel meningen, anders haal ik van beiden wel wat?
Ok dan doe ik dat! en de keuze is al gemaakt want de supermarkt gaat eerder dicht op zondag heb ik net op internet gezien :joker:
bedankt voor de inzichten iedereen!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Hier altijd Heineken. Af en toe een keer hertog jan of Warsteiner
Oettinger. 6 euro per krat bij de lidl.
Schijnt één van de beste budgetbiertjes te zijn die iedereen wel lekker vindt. Wij kopen die altijd en zien het ook vaak opduiken bij feestjes. Hier zuipen de mannen minimaal een halve krat pp weg. Grolsch is best bitter, dus zou ik niet doen, Amstel lopen de meesten ook niet van te juichen. Jupiler is een goede als je toch voor een merkbiertje wilt gaan. Heineken is net water.
Schijnt één van de beste budgetbiertjes te zijn die iedereen wel lekker vindt. Wij kopen die altijd en zien het ook vaak opduiken bij feestjes. Hier zuipen de mannen minimaal een halve krat pp weg. Grolsch is best bitter, dus zou ik niet doen, Amstel lopen de meesten ook niet van te juichen. Jupiler is een goede als je toch voor een merkbiertje wilt gaan. Heineken is net water.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hollandia :p (vrienden van ons drinken dit altijd graag als ze krap bij kas zitten )
Zelf vind ik Heineken en Hertog Jan het lekkerst
Zelf vind ik Heineken en Hertog Jan het lekkerst
Laatst aangepast door Inge op zo 12 dec 2010 - 11:19; in totaal 2 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Jupiler of de bekende aldi topper schultenbrau haha
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Amstel of Heineken.. Al drinken de meeste van m`n vrienden Grolsch, dus dat zou ik zelf halen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:De blikken van de euroshopper
Lol Smikkell, je zegt het echt als zo'n man-met-altijd-een-pot-bier-in-de-hand
Geef mij inderdaad ook maar Heineken als ik moet kiezen... Maar een echte bierfan ben en zal ik nooit worden denk ik
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hier word alleen maar Amstel of Heineken met feestjes gedronken. Dit word overigens ook alleen maar hier in de kroeg geschonken. Mijn vriend is wel een bier kenner, maar Bavaria en Grolsch vind hij echt niet te pruimen..
Gast- Gast
Dat ligt er maar net aan waar je woont idd, hier drinken ze altijd heineken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hier wordt veelal Amstel gedronken. En als het geen Amstel is, dan volstaat een Hertog-Jan en een Brand ook nog wel. Persoonlijk vind ik een Brand-biertje heerlijk!
Gast- Gast
Smikkell schreef:De blikken van de euroshopper
Dat vind een vriend van mij de meest lekkere bier die er is. Persoonlijk moet ik er echt niet aan denken. Dat is net als de Bouwmeester van de Aldi, niet mijn ding. Zo wel, dan alleen als het ijs en ijs koud is.
Gast- Gast
Isa schreef:Smikkell schreef:De blikken van de euroshopper
Dat vind een vriend van mij de meest lekkere bier die er is. Persoonlijk moet ik er echt niet aan denken. Dat is net als de Bouwmeester van de Aldi, niet mijn ding. Zo wel, dan alleen als het ijs en ijs koud is.
Oh gadver dat is inderdaad niet te drinken.
Het lekkerste bokbier is trouwens wel van Grolsch op de fles.
Gast- Gast
Hertog Jan of Guinness, de rest lust ik niet, wat ik het aller smerigste vind is Jupiler. Bah!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Waar ik vandaan kom daar word Bavaria gedronken, maar dat komt ook daar uit de buurt en het is vrij goedkoop. Jupiler vindt over het algemeen iedereen waar ik mee om ga ook wel lekker. Heineken vinden de meeste niks en Amstel dat wordt gewoon niet gekocht. De rest is allemaal wel prima.
Nu woon ik in Amsterdam en zie ik Amstel vrij veel langs komen, maar ik hoor ook van veel mensen dat ze het niet lekker vinden, ook wordt hier veel Heineken gedronken maar ik merk dat iedereen Jupiler ook wel lekker vindt.
Overigens vind ik zelf Jupiler ook het lekkerst en als bokbier ga ik toch voor de Bavaria!
Maar mijn ervaring is dat er uiteindelijk gewoon gedronken wordt wat er is, als het maar bier is!
Nu woon ik in Amsterdam en zie ik Amstel vrij veel langs komen, maar ik hoor ook van veel mensen dat ze het niet lekker vinden, ook wordt hier veel Heineken gedronken maar ik merk dat iedereen Jupiler ook wel lekker vindt.
Overigens vind ik zelf Jupiler ook het lekkerst en als bokbier ga ik toch voor de Bavaria!
Maar mijn ervaring is dat er uiteindelijk gewoon gedronken wordt wat er is, als het maar bier is!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik lust geen bier, maar in mijn omgeving wordt meestel Hertog Jan gedronken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» waarom heeft iedereen bij hyves staan. bier/wiskey enz
» bier flesjes.
» Zaterdagavond en wijn.. of bier.. of..
» voor de bier/senseo liefhebbers!
» Wat vindt jij het fijnste aan een smartphone?
» bier flesjes.
» Zaterdagavond en wijn.. of bier.. of..
» voor de bier/senseo liefhebbers!
» Wat vindt jij het fijnste aan een smartphone?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: