Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk bier vindt iedereen wel lekker?

+18
Zwoesj
Mamsie
Inge
Rovine
bonita87
Lotus
Arwyn
_DoI
Monnie
Raindrop
Zininzon
bolus26
Snoes
Phileine
pluisie
Coccinelle
Blond
ButterflyEffect
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welk bier vindt iedereen wel lekker?  - Pagina 2 Empty Re: Welk bier vindt iedereen wel lekker?

Bericht  _DoI zo 12 dec 2010 - 8:11

M'n vrienden drinken allemaal Grolsch.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bier vindt iedereen wel lekker?  - Pagina 2 Empty Re: Welk bier vindt iedereen wel lekker?

Bericht  Arwyn zo 12 dec 2010 - 8:19

Wij drinken eigenlijk altijd Hertog Jan of Heineken.
Bavaria wordt bestempeld als slootwater, haha.

Als ik zou moeten kiezen tussen Grolsch en Amstel, zou ik toch voor Grolsch gaan denk ik.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lotus zo 12 dec 2010 - 8:26

Ik woon ook in de omgeving waar vooral Grolsch wordt gedronken. Ander bier wordt hier al snel vergeleken met slootwater.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 8:30

Hier wordt eigenlijk of Heineken of Amstel gedronken. Ik krijg zelf hoofdpijn van Heineken, dus heb liever Amstel. Grolsch hadden we op de tap in de kroeg waar ik werkte, van de tap is het wel te drinken, maar flesjes bluhh!
Ik vind Jupiler op z'n tijd ook erg lekker trouwens.

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect zo 12 dec 2010 - 8:40

Sushi schreef:
ButterflyEffect schreef:
Vilein schreef:Ik zou voor Grolsch gaan. Amstel is wat zoeter en de meeste mannen die ik ken vinden daarom Amstel niet zo lekker.

O dat is wel een goede! inderdaad nu ik er aan denk vinden mannen die amstel lusten meestal ook wijn wel ok.. Er zijn wel veel meningen, anders haal ik van beiden wel wat?
Ik zou gewoon één soort bier halen. Meestal wordt dat dan ook wel gewoon gedronken hoor. En anders hebben ze pech. Zo zou ik er over denken.

Ok dan doe ik dat! en de keuze is al gemaakt want de supermarkt gaat eerder dicht op zondag heb ik net op internet gezien :joker:

bedankt voor de inzichten iedereen! Very Happy
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 8:56

Ik zou voor Grolsch kiezen

Gast
Gast

Bericht  bonita87 zo 12 dec 2010 - 9:14

Hier altijd Heineken. Af en toe een keer hertog jan of Warsteiner
bonita87
bonita87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 27
Registratiedatum : 12-12-10

http://www.creajasmijn.blogspot.com

Bericht  Rovine zo 12 dec 2010 - 9:47

Oettinger. 6 euro per krat bij de lidl.

Schijnt één van de beste budgetbiertjes te zijn die iedereen wel lekker vindt. Wij kopen die altijd en zien het ook vaak opduiken bij feestjes. Hier zuipen de mannen minimaal een halve krat pp weg. Grolsch is best bitter, dus zou ik niet doen, Amstel lopen de meesten ook niet van te juichen. Jupiler is een goede als je toch voor een merkbiertje wilt gaan. Heineken is net water.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:24

De blikken van de euroshopper :P

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 12 dec 2010 - 10:25

Hollandia :p (vrienden van ons drinken dit altijd graag als ze krap bij kas zitten Very Happy)

Zelf vind ik Heineken en Hertog Jan het lekkerst

Laatst aangepast door Inge op zo 12 dec 2010 - 11:19; in totaal 2 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie zo 12 dec 2010 - 10:38

Jupiler of de bekende aldi topper schultenbrau haha
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 11:01

Amstel of Heineken.. Al drinken de meeste van m`n vrienden Grolsch, dus dat zou ik zelf halen..

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 12 dec 2010 - 11:11

Smikkell schreef:De blikken van de euroshopper :P

Lol Smikkell, je zegt het echt als zo'n man-met-altijd-een-pot-bier-in-de-hand :P

Geef mij inderdaad ook maar Heineken als ik moet kiezen... Maar een echte bierfan ben en zal ik nooit worden denk ik
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 11:23

Hier word alleen maar Amstel of Heineken met feestjes gedronken. Dit word overigens ook alleen maar hier in de kroeg geschonken. Mijn vriend is wel een bier kenner, maar Bavaria en Grolsch vind hij echt niet te pruimen..

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 12 dec 2010 - 11:43

Dat ligt er maar net aan waar je woont idd, hier drinken ze altijd heineken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 12:40

Hier wordt veelal Amstel gedronken. En als het geen Amstel is, dan volstaat een Hertog-Jan en een Brand ook nog wel. Persoonlijk vind ik een Brand-biertje heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 12:41

Dat vind een vriend van mij de meest lekkere bier die er is. Persoonlijk moet ik er echt niet aan denken. Dat is net als de Bouwmeester van de Aldi, niet mijn ding. Zo wel, dan alleen als het ijs en ijs koud is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 20:02

Isa schreef:

Dat vind een vriend van mij de meest lekkere bier die er is. Persoonlijk moet ik er echt niet aan denken. Dat is net als de Bouwmeester van de Aldi, niet mijn ding. Zo wel, dan alleen als het ijs en ijs koud is.

Oh gadver dat is inderdaad niet te drinken.
Het lekkerste bokbier is trouwens wel van Grolsch op de fles.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 12 dec 2010 - 20:53

Hertog Jan of Guinness, de rest lust ik niet, wat ik het aller smerigste vind is Jupiler. Bah!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  minoessepoes zo 12 dec 2010 - 21:22

Waar ik vandaan kom daar word Bavaria gedronken, maar dat komt ook daar uit de buurt en het is vrij goedkoop. Jupiler vindt over het algemeen iedereen waar ik mee om ga ook wel lekker. Heineken vinden de meeste niks en Amstel dat wordt gewoon niet gekocht. De rest is allemaal wel prima.

Nu woon ik in Amsterdam en zie ik Amstel vrij veel langs komen, maar ik hoor ook van veel mensen dat ze het niet lekker vinden, ook wordt hier veel Heineken gedronken maar ik merk dat iedereen Jupiler ook wel lekker vindt.

Overigens vind ik zelf Jupiler ook het lekkerst en als bokbier ga ik toch voor de Bavaria!

Maar mijn ervaring is dat er uiteindelijk gewoon gedronken wordt wat er is, als het maar bier is!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Jeanette zo 12 dec 2010 - 21:33

Ik lust geen bier, maar in mijn omgeving wordt meestel Hertog Jan gedronken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: