Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stap vriendinnen uit de omgeving West friestland

3 plaatsers

Ga naar beneden

Stap vriendinnen uit de omgeving West friestland  Empty Stap vriendinnen uit de omgeving West friestland

Bericht  Dagmar di 7 jun 2011 - 9:18

Hey Meiden,

Langs deze weg zou ik graag in contact willen komen met meiden uit de regio West friesland. Sinds 3 jaar woon ik in Medemblik maar ik ken eigenlijk nog weinig mensen hier. Mijn hobby's zijn: Films kijken, boeken lezen, uitgaan, naar (dance)festivals gaan, terasje pakken. En deze zomer wil ik naar Free Festival op het Atlantisstrand in Almere in het weekend van 16 en 17 juli. Op zaterdag 16 juli is het de harder styles(hardstyle, hardcore, rave enz.) en op zondag 17 juli The Original (dance,trance, house enz.). Zijn er meiden die ook van deze muziek houden en zin hebben om mee te gaan hoor ik het graag.

Laatst aangepast door Dagmar op za 18 jun 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt

Dagmar
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 9
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stap vriendinnen uit de omgeving West friestland  Empty Re: Stap vriendinnen uit de omgeving West friestland

Bericht  Buddha88 wo 8 jun 2011 - 6:31

Hey, ik woon vlakbij en ik zoek eigenlijk ook wel iemand waarmee ik lekker naar feestjes kan. Ik houd ook zeker van muziek (ga veel naar de Qdance-feesten etc.). Misschien is het leuk als we eerst even msn-en of hyven ofzo Very Happy. Dan kunnen we elkaar beter leren kennen. PM maar als je het wat vind. pirat
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Stap vriendinnen uit de omgeving West friestland  Empty Re: Stap vriendinnen uit de omgeving West friestland

Bericht  SarahKey wo 8 jun 2011 - 17:59

Tja het is dat ik er niet van houd he Laughing Anders was ik mee gegaan. angel
Wij gaan snel weer een keer de stad in? Very Happy

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: